آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آیبیس ایروان سنتر ایروان

هتل آیبیس ایروان سنتر ایروان
ibis yerevan center Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل آیبیس ایروان سنتر

چرا هتل آیبیس ایروان سنتر Ibis Yerevan Center Hotel

هتل سه‌ ستاره آیبیس ایروان سنتر در مرکز شهر ایروان، کشور ارمنستان واقع شده‌است. هتل دسترسی بسیار راحتی به جاذبه‌های دیدنی و مراکز تفریحی- تجاری شهر ایروان دارد. میدان ریپابلیک، سالن باله و اپرای ارمنستان و موزه تاریخ و هنر در فاصله نزدیکی از این هتل قرار گرفته‌اند.

خدمات و امکانات هتل آیبیس ایروان سنتر  Ibis Yerevan Center Hotel

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته در هتل حضور دارند. در صورت عدم تسلط به زبان این کشور، می‌توانید با آن‌ها به زبان انگلیسی، فارسی صحبت کنید. متصدیان بخش پذیرش هتل آیبیس ایروان سنتر به زبان روسی نیز صحبت می‌کنند و از بابت ارتباط با آن‌ها نگرانی نخواهید داشت. از این گذشته، هتل آیبیس ایروان سنتر فضایی را برای پارک خودرو مهمانان اختصاص داده و بابت این خدمات هزینه ای از آن‌ها دریافت نمی‌کنند. ضمنا در این هتل اینترنت به صورت رایگان ارائه می‌شود. رزرو اتاق‌های هتل آیبیس ایروان سنتر به همراه ارائه صبحانه بوده و مهمانان هتل می‌توانند صبحانه‌های لذیذ این هتل را در سالن غذاخوری یا در اتاقشان میل کنند. دستگاه ATM در هتل وجود دارد که نگرانی شما را بابت برداشت پول رفع کرده است. 
از امکانات دیگر این هتل می‌توان به نظافت روزانه، سرویس اتوکشی، اتاق اختصاص داده شده به استعمال دخانیات، کرایه اتومبیل، صندوق امانات، لباسشویی، خدمات اتاق و غیره اشاره کرد همچنین اگر با مقاصد کاری به سفر رفته اید می‌توانید از اتاق جلسات و خدمات آن مانند دستگاه فکس و فتوکپی استفاده کنید. 
این هتل دارای یک رستوران شیک به نام آیبیس کیچن می‌باشد که غذاهای با کیفیتی سرو می‌کنند و همچنین دارای چشم اندازی از خیابان شمالی می‌باشد. در منوی این رستوران انواع غذاهای محلی و همچنین انواع غذاهای ‏بین‌المللی به چشم می‌خورد. در رستوران این هتل منوی غذای کودکان نیز وجود دارد که فرزندتان با شور و اشتیاق غذایش را سفارش دهد. از دیگر مزایای رستوران موجود در هتل، داشتن منوی غذاهای رژیمی برای افرادی است که غذای خود را تحت رژیم و کنترل خاصی میل می‌نمایند.

اتاق‌ها و امکانات هتل آیبیس ایروان سنتر Ibis Yerevan Center Hotel

اتاق‌های هتل با توجه به سه ستاره بودن اتاق‌های معمولی هستند ولی دارای امکانات مناسب برای استراحت می‌باشند. این اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی، حمام، تلویزیون، تلفن، اینترنت رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سیستم تهویه مطبوع هستند.

انواع اتاق‌ها

- اتاق استاندارد دو نفر 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق دوقلو استاندارد 2 تخت یک نفره
- اتاق دو نفره پریمیوم 1 تخت دونفره

فاصله هتل تا

- فاصله تا موزه ی تاریخ ارمنستان: 0.3 کیلومتر
- فاصله تا مجتمع اپرا: 0.4 کیلومتر
- فاصله تا میدان جمهوری: 0.5 کیلومتر
- فاصله تا مسجد ایرانی کبود: 0.9 کیلومتر
- فاصله تا کاسکاد یا همان هزار پله ی ایروان:1.1 کیلومتر
- فاصله تا باغ وحش ایروان: 3.2 کیلومتر
- فاصله تا فرودگاه بین المللی زوارتنوتس: 12 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل آیبیس ایروان سنتر ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز ویلچر خدمات معلولین فضای سبز منوی غذای کودک نگهداری از چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق قهوه/چای تلویزیون
ماساژ اجاره دوچرخه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2