آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل نوا ایروان

هتل نوا ایروان
nova Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل نوا

چرا هتل نوا Nova Hotel ؟

هتل نوا یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره واقع در ایروان ارمنستان است که در ۱۴ کیلومتری از فرودگاه بین‌المللی و ۱۰۰متری از تئاتر بالت قرار دارد. این هتل در سال 2016 ساخته شده و از لحاظ ارائه امکانات دست کمی از هتل‌های پنج ستاره نداشته است.

خدمات و امکانات هتل نوا Nova Hotel 

در هتل چهار ستاره نوا امکانات رفاهی متنوعی برای میهمانان در نظر گرفته‌ شده است، بعضی از این خدمات امکانات رفاهی و خدمات ویژه این هتل به ‌شرح زیر هستند:
بخش پذیرش به‌ صورت ۲۴ ساعته از میهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی به ‌یادماندنی برای مسافران تلاش می‌کنند. استعمال دخانیات دراین هتل ممنوع است و شما فقط اجازه دارید در مکان مخصوص افراد سیگاری که این مجموعه برای شما در نظر گرفته استعمال دخانیات کنید. اگر علاقه مند به انواع غذاهای ارمنی و بین‌المللی باشید، می‌توانید با خیال راحت و بدون نیاز به خارج شدن از هتل به رستوران آن مراجعه کنید. منوی این رستوران را انواع غذاهای ارمنی و بین‌المللی با بهترین طعم و مزه تشکیل داده اند که از هر لحاظ، رضایت شما را کسب می کنند. سالن بار هتل هم با طیف وسیعی از نوشیدنی ها در اختیار مهمانان قرار دارد.
هتل دارای امکانات برای برگزاری جلسات و قرار ملاقات است. همچنین امکانات برگزاری جشن و میهمانی در هتل وجود دارد ضمنا شما می‌توانید با پرداخت هزینه اندکی از خدمات اتوشویی و خشک شویی هتل استفاده کنید. خدمات ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه، خدمات خشک شویی، خدمات روم سرویس و ... هم با پرداخت هزینه در دسترس خواهد بود.
اگر قصد اجاره خودرو را دارید خوب است بدانید که هتل مجهز به پارکینگ اختصاصی می‌باشد؛ ضمنا اینترنت وای فای رایگان در سر تا سر هتل قابل دسترس است. یکی دیگر از امکانات رفاهی هتل نوا داشتن فروشگاه کوچک برای خرید انواع خوراکی‌ها، وسایل مورد نیاز در طول سفر است. برای رفع خستگی نیز می‌توانید از انواع ماساژ فول بادی در هتل بهره ببربد.

اتاق‌ها و امکانات هتل نوا Nova Hotel

اتاق‌های این مجموعه دارای چای ساز، چای و قهوه رایگان، یخچال و مینی بار، بطری آب رایگان، گاوصندوق های کد گذاری شده برای اقلام با ارزش و خصوصی شما، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت وای فای رایگان، حمام، سشوار، لوازم آرایش رایگان، میز آرایش، سیستم گرمایش و تلفن هستند.  برای هر اتاق حمامی مجزا در نظر گرفته شده و وسایل آرایشی بهداشتی ضروری از قبیل سشوار و حوله و وسائل بهداشتی به صورت پیش‌فرض در آنها وجود دارد.

انواع اتاق‌ها

- اتاق دو نفره اکونومی 1 تخت دونفره
- اتاق استاندارد دو یا دو نفره 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق دولوکس دو یا دو نفره 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- استودیو با بالکن 1 تخت فوق العاده بزرگ دو نفره 2 تخت یک نفره

فاصله هتل تا

- ایستگا مترو میدان آزادی تا هتل نوا ایروان: ۵۰۰ متر
- بازار ورنیساژ ایروان تا هتل نوا ایروان: ۷۰۰ متر
- کاسکاد یا هزار پله ایروان هتل نوا ایروان: ۱ کیلومتر
- مجموعه تاریخی ماتناداران هتل نوا ایروان: ۱.۱ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل نوا ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی اجاره خودرو اتو شویی منوی غذای کودک نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط
مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق تلفن تلویزیون
ماساژ
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2