آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آرامازد ایروان

هتل آرامازد ایروان
aramazd Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل آرامازد

چرا هتل آرامازد Aramazd Hotel ؟

هتل آرامازد یک هتل دو ستاره اقتصادی در شهر ایروان پایتخت ارمنستان می‌باشد. این هتل موقعیت مناسبی دارد و از مرکز خرید ایروان مال حدود 1 کیلومتر و از بازار گومی شوکا 1.5 کیلومتر فاصله دارد. 

خدمات و امکانات هتل آرامازد Aramazd Hotel

این هتل در کنار ارائه خدمات و امکانات مناسب رفاهی، ببسیار مقرون به صرفه می‌باشد. بخش پذیرش به‌ صورت ۲۴ ساعته از میهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی به ‌یادماندنی برای مسافران تلاش می‌کنند. در ضمن هتل آرامازد برای کسانی که قصد کرایه خودرو از هتل را دارند پارکینگ امن و رایگان در اختیارشان قرار داده است. صبحانه بوفه هتل همه روزه از ساعت ۷:۳۰ دقیقه تا ۱۰:۳۰ صبح پذیرای مهمانان هتل است تا روزشان با صبحانه‌ای قوی آغاز شود . برای وعده های ناهار و شام هم می‌توانید به رستوران هتل بروید و هم به رستوران های اطراف منطقه سری بزنید. پس از گردش در شهر می‌توانید به بار رفته و از نوشیدنی مورد علاقه‌تان را میل کنید همجنین می‌توانید با پرداخت هزینه اندکی از خدمات اتوشویی و خشک شویی هتل استفاده کنید؛ ضمن این که خدمات ویژه معلولین هم در این هتل ارائه می‌شود. مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند. در صورت تمایل سالن زیباییِ هتل نیز آماده خدمات رسانی به شما مهمانان عزیز است.

اتاق‌ها و امکانات هتل آرامازد Aramazd Hotel

این هتل در مجموع پنج اتاق دارد. هتل آرامازد دارای اتاق‌هایی با امکانات مناسب می‌باشد. این اتاق‌ها از امکانات نه چندان سطح بالا ولی در حد رفع نیاز برخوردار است و دارای امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، تخت خواب، سیستم تهویه مطبوع، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، کمد لباس، حمام، دوش، لوازم بهداشتی، حوله و ... می‌باشد. به علاوه، لازم به ذکر است استعمال هرگونه دخانیات در اتاق‌های این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌ها

- سینگل
- دوبل 
- کلاسیک

فاصله هتل تا

- میدان جمهوری ایروان: 2.4 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آرامازد: 9.4 کیلومتر
- بازار و خیابان ورنیساژ ایروان: 2.5 کیلومتر
- قلعه اربونی: 2.9 کیلومتر
- موزه تاریخ ارمنستان: 2.8 کیلومتر
- میدان جمهوری: 2.3 کیلومتر
- سالن باله و اپرای ایروان: 3.8 کیلومتر
- پارک عشاق ایروان: 4.8 کیلومتر
- کاسکاد ایروان: 4.9 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آرامازد ‌
رستوران پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته بار خودپرداز اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی خدمات مبادله ارز آرایشگاه
مینی بار سشوار حمام خدمات روزانه اتاق تلویزیون
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2