آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل نور ایروان

هتل نور ایروان
nur Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل نور

چرا هتل نور Nur Hotel ؟

نور یک هتل سه ستاره و اقتصادی در شهر ایروان می‌باشد. این هتل از سال 2022 پذیرای مهمانان می‌باشد و در منطقه غربی ایروان قرار گرفته است . از لحاظ موقعیت مکانی این هتل در از میدان جمهوری 4 کیلومتر فاصله دارد و دسترسی شما را به نقاط دیدنی شهر آسان می‌سازد. اگر به دنبال هتلی ارزان قیمت با امکانات مناسب می‌باشید این هتل می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

خدمات و امکانات هتل نور Nur Hotel 

بخش پذیرش به صورت 24 ساعته در هتل حضور داشته و از مهمانان استقبال می‌کنند. گفتنی است پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و فرانسوی مسلط هستند و از بابت ارتباط با آن‌ها نگرانی نخواهید داشت. درضمن استعمال دخانیات دراین هتل ممنوع است و شما فقط حق دارید در مکان مخصوص افراد سیگاری که این مجموعه برای شما در نظر گرفته استعمال دخانیات کنید. شما می‌توانید با پرداخت هزینه اندکی از خدمات اتوشویی و خشک شویی هتل استفاده کنید. در ضمن برای کودکان نیز موزیک، کتاب و کارتون های کودکانه تهیه شده است و در کنار خدمات نگهداری از آن‌ها، بخشی از امکانات مورد نیاز برای خانواده هاست. فروشگاه، خدمات نگهداری از چمدان ها و ... از دیگر خدمات ارائه شده در این هتل می‌باشد که برای رفاه شما در نظر گرفته شده است. اگر علاقه مند به انواع غذاهای ارمنی و بین‌المللی باشید، می‌توانید با خیال راحت و بدون نیاز به خارج شدن از هتل به رستوران آن مراجعه کنید. منوی این رستوران را انواع غذاهای ارمنی و بین‌المللی با بهترین طعم و مزه تشکیل داده اند که از هر لحاظ، رضایت شما را کسب می کنند. هر روز صبح نیز در رستوران از ساعت 7 نیم الی 10 نیم صبحانه در هتل نور NUR سرو می‌شود. سالن همایش و جلسات هم در این هتل طراحی شده است. ضمن این که خدمات ویژه معلولین هم در این هتل ارائه می‌شود. به یاد داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل را ندارند.

اتاق‌ها و امکانات هتل نور  Nur Hotel 

این هتل دارای 27 اتاق می‌باشد. تمام اتاق‌های این هتل نورگیر و فضایی کافی در اختیارتان می گذارند. وسایل اتاق ها آن چنان لوکس و مدرن نیست ولی می‌تواند در حد رفع نیاز باشد. اتاق‌های این مجموعه دارای یخچال و مینی بار، بطری آب رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت وای فای رایگان، حمام، سشوار، لوازم آرایش رایگان، میز آرایش، سیستم گرمایش و تلفن هستند.

انواع اتاق‌ها

- اتاق یک نفره با حمام  1تخت یک نفره
- اتاق استاندارد دو نفره   1تخت دونفره
- اتاق سه تخته استاندارد  3 تخت دونفره
- اتاق خانوادگی با حمام  3 تخت دونفره

فاصله هتل تا

-  موزه نسل کشی: ۳.۱ کیلومتر
-  پارک عشاق: ۴.۱ کیلومتر
-  کارخانه آرارات برندی: ۴.۱ کیلومتر
-  موزه تاریخ ایروان: ۵.۴ کیلومتر
-  کاسکاد (هزارپله): ۵.۴ کیلومتر
- موزه ملی ارمنستان: ۵.۴ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل نور ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی مرکز تجارت اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع خدمات روزانه اتاق قهوه/چای
سالن بازی کودکان
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2