آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آترو استانبول

هتل آترو استانبول
atro Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل آترو

چرا هتل آترو Atro Hotel ؟

هتل آپارتمان آترو یک هتل چهار ستاره در در منطقه شیشلی استانبول است که امکانات بسیار مناسبی به مهمانان خود ارائه می‌دهد. هتل آترو در فاصله 400 متری از مرکز کنگره استانبول قرار دارد و همچنین به میدان تکسیم و خیابان استقلال نیز نزدیک است. اقامت کودکان برای زیر 2 سال رایگان و بین 6 تا 12 سال نیم بها محاسبه می‌شود. هتل آترو تنها دو دقیقه پیاده روی از میدان تکسیم قرار گرفته است. در نزدیکی هتل فروشگاه، رستوران و کافه وجود دارد. قیمت پایین این هتل از مزیت‌های خوب این هتل بشمار می‌آید.

امکانات هتل آترو  Atro Hotel :

از مزیت‌های مهم هتل آترنو برخورد خوب پرسنل و کارکنان این هتل می‌باشد. پذیرش هتل آترنو به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند و مهمانان می‌توانند برای گرفتن اطلاعات، اجاره خودرو ، خدمات تور، و سرویس ترانسفر فرودگاهی به این بخش مراجعه کنند و کارکنان به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، اذربایجانی، ترکی، مسلط می‌باشند.
از دیگر خدمات رفاهی هتل آترو پارکینگ اختصاصی می‌باشد و هزینه استفاده از پارکینگ برای هروز 10یورو می‌باشد. سرویس رفت و آمد فرودگاهی ازخدمات رفاهی این هتل زیبای استانبول می‌باشد. از جاذبه های تفریحی هتل آترو نزدیکی به میدان تکسیم می‌توان اشاره کرد که از بهترین گزینه های اننخابی برای مسافرانی می‌باشند که علاقه به پیاده روی دارند. برای علاقه مندان به دوچرخه سواری کرایه دوچرخه در هتل موجود می‌باشد. می‌توانید از خدمات تفریحی هتل مانند مرکز اسپا، اتاق‌های ماساژ، سالن‌های سونا، حمام ترکی و سالن‌های خدمات زیبایی استفاده کنید و از فرصتهای مطلوبی که هتل آترو ارائه می‌دهد لذت ببرید. معماری لوکس ومدرن هتل آترو از نکات مثبتِ دیگر این هتل می‌باشد.

اتاق‌ها و خدمات هتل آترو  Atro Hotel:

این هتل مجموعا دارای 60 اتاق می‌باشد. اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و ضد صدا می‌باشند. امکان صرف صبحانه در لابی هتل و در اتاق‌ها فراهم شده است.
اطلاعات:
-  دراتاق‌های این هتل سیگار ممنوع می‌باشد.
-  مهمانان نمی‌توانند حیوانات خود را وارد هتل کنند.
انواع اتاق‌ها:
-  توئین یا دوبل اکونوم
-  تریپل استاندارد
-  سینگل لارج
-  خانواده دولوکس

فاصله هتل تا:

-  مسجد ایاصوفیه : 4.3کیلومتر
-  تنگه بسفر : 10.9کیلومتر
-  فرودگاه آتاتورک : 16.5کیلومتر
-  فرودگاه بین‌المللی صابیها :32۲ کیلومتر
-  فرودگاه استانبول :  31.1 کیلومتر
- موزه نظامی : 0.3 کیلومتر
- پارک تکسیم گزی : 0.9 کیلومتر
- میدان تکسیم : 1.1 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل آترو ‌
تلویزیون در لابی پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی مرکز تجارت اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام تلویزیون سیستم تنظیم هوا
سونا
ماساژ سونا حمام ترکی
کافی نت
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2