<p>ویزای امارات</p><p>&lt;p&gt;ویزای شنگن آژانس مسافرتی اسطوره بیستون&lt;/p&gt;&lt;p&gt;ویزای شنگن&lt;/p&gt;&lt;p&gt;ویزا&lt;/p&gt;</p><p>&lt;p&gt;بیمه مسافرتی&lt;/p&gt;&lt;p&gt;بیمه&lt;/p&gt;&lt;p&gt;تور &lt;/p&gt;&lt;p&gt;آژانس مسافرتی&lt;/p&gt;</p><p>&lt;p&gt;اصطلاحات هتل ها انواع اتاق هتل&lt;/p&gt;&lt;p&gt;هتل&lt;/p&gt;&lt;p&gt;هتل پنج ستاره&lt;/p&gt;&lt;p&gt;هتل دو ستاره&lt;/p&gt;&lt;p&gt;هتل چهارستاره&lt;/p&gt;&lt;p&gt;هتل سه ستاره&lt;/p&gt;&lt;p&gt;هتا آپارتمان&lt;/p&gt;&lt;p&gt;&lt;/p&gt;</p><p>ستاره هتل گردشگری درجه بندی امکانات اقامتی</p><p>تور کیش از رشت</p><p>تور کیش</p><p>تور رشت</p><p>کیش</p><p>تور</p><p>آژانس مسافرتی</p><p>تور اصفهان</p><p>تور کیش از اصفهان</p><p>تور مشهد</p><p>مشهد</p><p>تور شیراز</p><p>شیراز</p><p>تور قشم</p><p>قشم</p><p>درباره ستاره هتل ها</p><p>ستاره هتل</p><p>هتل یک ستاره</p><p>هتل دو ستاره</p><p>هتل سه ستاره</p><p>هتل 4 ستاره</p><p>هتل پنج ستاره</p><p>اصطلاحات کاربردی هتل ها</p><p>اصطلاحات</p><p>بیمه مسافرتی</p><p>کرونا</p><p>ویزای شنگن</p><p>محدوده شنگن</p><p>ویزای تایلند</p><p>تور تایلند</p><p>تایلند</p><p>ویزای دبی</p><p>تور دبی</p><p>ویزای امارات</p><p>هتل الاکوالیتی</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p>

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل الاکوالیتی

هتل الا اکسلنس ریزورت بلک آنتالیا
ela excellence resort belek Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل الا اکسلنس ریزورت بلک

چرا هتل الا اکسلنس ریزورت بلک Ela Excellence Resort Belek Hotel ؟

"Ela Excellence Resort Belek" دارای موقعیت ساحلی و ساحل خصوصی 247 متری با اسکله‌ای بزرگ با نمای بی‌نظیر از غروب آفتاب است. این هتل رویایی برای دوست‌داران گلف است زیرا در منطقه‌ای واقع شده که 15 زمین گلف در آن و نزدیکی آن قرار دارد، استخرهای روباز، سرسره‌های آبی و امکانات اسپا با سونا و حمام ترکی با بالاترین سطح از کیفیت ارائه می‌شوند. الا اکسلنس ریزورت بلک همچنین دارای فضای سبز 110000 متر مربع است که شما را به لذت بردن از فضای مدیترانه‌ای دعوت می‌کند.

امکانات هتل الا اکسلنس ریزورت بلک:

از امکانات تفریحی هتل ایروبیک، استندآپ کمدی، موسیقی و نمایش زنده، تفریحات عصرانه، ورزش اسکواش، دوچرخه سواری و اجاره دوچرخه، دارت و تنیس روی میز هستند. هتل دارای استخر روباز فصلی است. این استخر محدودیت سنی ندارد و به طور رایگان قابل استفاده است. پارکینگ رایگان در دسترس است و مهمانان می‌توانند خودرو خود را در آن بدون نیاز به هماهنگی قرار دهند. اینترنت به صورت وای فای رایگان در تمامی هتل و اتاق‌ها برای مهمانان ارائه می‌شود و درصورت نیاز می‌توانید از اینترنت پر سرعت کابلی با هزینه جداگانه استفاده کنید. در لابی هتل امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و سیستم هشدار، امکانات حمل و نگهداری چمدان، آسانسور برای دسترسی راحت به طبقات بالا، سرویس بهداشتی و ... ارائه می‌شوند که برخی از آنها شامل هزینه‌های جداگانه می‌شوند. پذیرش 24 ساعت شبانه روز را فعالیت می‌‌کند و آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخ‌گوی سوالات آنان است؛ مهمانان برای دریافت خدماتی نظیر تبدیل ارز، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، استفاده از سالن‌ها ویدئو کنفرانس و ... نیازمند مراجعه و هماهنگی با پذیرش را دارند."Ela Excellence Resort Belek" دارای "Everland Kids World" است، یک مرکز آموزشی و سرگرمی جدید که در آن کودکان می‌توانند حرفه‌های مختلف را امتحان کنند. "Everland Kids World " آموزش از طریق سرگرمی فرصتی را برای گذراندن زمان با کیفیت و در عین حال سرگرمی و یادگیری مهارت‌های مفید ارائه می‌دهد. چندین منطقه آموزشی وجود دارد: خانه مد، بیمارستان، خانه دندانپزشک و ایستگاه آتش نشانی. در خانه مد، کودکان ظاهر خود را انتخاب می‌کنند، با یک طراح رقص حرفه‌ای در یک نمایش صحنه اجرا می‌کنند، جلسات عکس ترتیب می‌دهند و نمایش‌های مد را اجرا می‌کنند. در بیمارستان و خانه دندانپزشکی، کودکان عنوان پزشک امتحان می‌کنند که از بیماران مراقبت کنند، یاد بگیرند که در صورت آفتاب زدگی، کبودی و بریدگی کمک‌های اولیه را ارائه دهند، نحوه چیدمان اشعه ایکس را مطالعه کنند، بفهمند پوسیدگی دندان چقدر خطرناک است و روش صحیح مسواک زدن دندان‌ها چگونه است. در ایستگاه آتش نشانی کودکان در یک عملیات اطفاء حریق شرکت می‌کنند و یاد می‌گیرند که در مواقع اضطراری رفتار کنند. هر منطقه سناریوی خاص خود را دارد و مربیان واجد شرایط اطمینان حاصل می‌کنند که هر کودک در امنیت و سلامت به یادگیری و جستجوی خود می‌پردازد.
خدمات نگهداری از کودک و کالسکه می‌تواند بنا به درخواست شما با هزینه اضافی برای راحتی شما ارائه شود. تخت نوزاد، وان حمام کودک و صندلی غذاخوری به صورت رایگان ارائه می‌شوند. از دیگر امکانات کودک می‌توان به گرمکن شیشه شیر و مخلوط کن‌ها اشاره کرد تا آماده سازی وعده‌های غذایی شما را تسهیل کند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل الا اکسلنس ریزورت بلک:

تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیرحمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند. 

انواع اتاق‌های هتل گراند سوپریور، سوئیت پنت هاوس، دوبلکس خانوادگی، سوئیت خانوادگی لیک هاوس، سوئیت پرستیژ، سوئیت لوکس و لوکس سوپریور هستند که تمامی آنها در دو نوع با دید و منظره دریا یا با منظره باغ و جنگل موجود هستند که در ابعاد، تعداد تخت و ظرفیت با یکدیگر اختلاف دارند.
فاصله هتل الا اکسلنس ریزورت بلک تا:

- سفر بلک: 2.9 کیلومتر

- پارک گردشگری و جوانان کادریه: 4.5 کیلومتر

- آمفی تئاتر آسپندوس: 15 کیلومتر

- قنات رومی: 15 کیلومتر

- نمایشگاه آنتالیا: 17 کیلومتر

- ساحل عمومی سریک بلک: 3.3 کیلومتر

- ساحل کادریه: 4.1 کیلومتر

- ساحل بوگازکنت: 6 کیلومتر

- فرودگاه آنتالیا: 22 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل الا اکسلنس ریزورت بلک ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ سونا استخر
ساحل اختصاصی سونا موسیقی زنده چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2