آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آنداز دبی د پالم دبی

هتل آنداز دبی د پالم دبی
andaz dubai the palm Hotel دبی
درجه هتل:
هتل آنداز دبی د پالم

چرا هتل آنداز دبی د پالم Andaz Dubai The Palm ؟

در آنجا راحتی، سرگرمی و طعم در کنار یکدیگر ارائه می‌شود و میزبان مهمانانی است که می‌خواهند تعطیلات را با عزیزان خود وهمچنین دنیای تجارت حرفه ای را برای جلسات کاری داشته باشند. هتل  هر روز خدمات بی عیب و نقص و به یاد ماندنی را برای مهمانان خود ارائه می‌دهد. هتل  محیطی مناسب را برای شما در کنار خانواده و دوستان با طیف گسترده‌ای از امکانات به روز و مفید را فراهم آورده تا اقامتی راحت و به یاد ماندنی را برایتان رقم بزند. اتاق‌های مجلل، مدرن و به روز با مناظر پانوراما از جنگل و دریا در کنار امکانات تفریحی ورزشی و رفاهی کامل، آنداز دبی را به هتلی خاص تبدیل کرده است. 

امکانات هتل آنداز دبی د پالم:

هتل آنداز دبی د پالم ورزش‌های فضای باز همچون والیبال ساحلی، بسکتبال و تنیس را ارائه می‌دهد که در صورت تکمیل شدن تیمتان و پرداخت هزینه زمین بازی می‌توانید از آنها لذت ببرید. ورزش‌های داخل هتل شامل سالن بدن‌سازی تمام مجهز، تنیس روی میز، باشگاه بیلیارد و بولینگ به همراه اسکواش و دارت با پرداخت هزینه می‌شود. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و عربی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت تعویض می‌شوند. پارکینگ رایگان برای مهمانانی که خودرو به همراه دارند به صورت رایگان در دسترس است؛ اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود.  اگر به صورت کاری سفر کرده‌اید امکانات ویژه‌ای نظیر خدمات مبادله ارز، مرکز تجارت و همچنین سالن‌ها و اتاق‌های مجهز ویدئو کنفرانس در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوید. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. فروشگاه برای تهیه انواع سوغاتی در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آنداز دبی د پالم:

تلویزیون‌های LCD که به شما امکان می‌دهند هر زمان که بخواهید کانال ماهواره را تماشا کنید و تلفن‌های مستقیمی که می‌توانید به پذیرش هتل متصل شوید. تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی و مینی‌بار هستند.

فاصله هتل آنداز دبی د پالم تا:
- فواره نخل: 2.3 کیلومتر
- تفرجگاه برج دریاچه جمریا: 4.3 کیلومتر
- برج العرب: 5 کیلومتر
- پارک حوض البرشا: 6 کیلومتر
- پارک سوقیم: 7 کیلومتر
- پارک وست زون مال: 12 کیلومتر
- باغ معجزه دبی: 12 کیلومتر
- پارک صفا: 13 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 14 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 16 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 16 کیلومتر
- برج خلیفه: 16 کیلومتر
- فواره دبی: 16 کیلومتر
- میدان عمار: 16 کیلومتر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 20 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 24 کیلومتر
- ساحل فروند: 450 متر
- ساحل فروند پی: 600 متر
- ساحل فروند بی: 650 متر
- ساحل پالم وست: 650 متر
- ایستگاه قطار الاتحاد پارک مونوریل: 700 متر
- ایستگاه مونوریل دروازه پالم: 2.2 کیلومتر
- مترو نخیل: 3.5 کیلومتر
- شهر اینترنتی مترو دبی: 3.7 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 25 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی دبی: 28 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 45 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آنداز دبی د پالم ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2