آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کرون پلازا دبی

هتل کرون پلازا دبی
crowne plaza dubai, an ihg Hotel دبی
درجه هتل:
هتل کرون پلازا دبی

چرا هتل کرون پلازا دبی Crowne Plaza Dubai, an IHG Hotel ؟

هتل کرون پلازا دبی "Crowne Plaza Dubai, an IHG Hotel" در قلب این شهر و فاصله 5 دقیقه پیاده تا مرکز تجارت جهانی، روبروی جاده موزه آینده دبی و مرکز مالی دبی، 15 دقیقه تا برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان در دبی، واقع شده است. از این هتل می‌توانید به راحتی به مهم ترین دیدنی‌های دبی مانند مرکز خرید امارات، اسکی دبی، ساحل کایت، برج العرب و برج خلیفه برسید.

امکانات هتل کرون پلازا دبی:

این هتل گزینه‌های غذا خوری لوکس را با رستوران‌های برنده جوایز ارائه می‌دهد که به شما این امکان را می‌دهد که بدون ترک هتل به سراسر جهان سفر کنید. این رستوران‌ها شامل رستوران ژاپنی "Sakura"، رستوران برزیلی "Chamas Churrascaria"، غذاهای خوشمزه "Trader Vic" و کوکتل‌های شگفت انگیز، "Wagamama" با طعم آسیایی است. 15 اتاق جلسه از سالن‌های رقص بزرگ به هم پیوسته، با قابلیت میزبانی از 1800 مهمان تا اتاق‌های کوچکتر که ‌می‌توانند برای مهمانی‌های صمیمی و جلسات کوچک پیکربندی شوند، متفاوت است. می‌توانید از استخر روباز هتل در کنار چتر‌ها صندلی‌ها و بار استخر استفاده کنید؛ در هفته خدمات و برنامه‌های خنده دار و سرگرم کننده در امفی تئاتر و سینما هتل توسط تیم انیمیشن هتل برگذار می‌شود که می‌تواندی با پرداخت هزینه آن از آنها بهره‌مند شوید. هتل یک باشگاه کودکان را برای راحتی هرچه بیشتر والدین ایجاد کرده است که توسط سالن‌های بازی کودکان و کارکنان آموزش دیده نگهداری می‌شود. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند که برای خدماتی مانند هماهنگی اتاق‌ها، خدمات تور و بلیط، خدمات حمل و نگهداری از چمدان‌ها می‌توانید به پذیرش مراجعه نمایید. همچنین خدماتی مانند خشک‌شویی و اتوشویی با پرداخت هزینه اضافه انجام می‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کرون پلازا دبی:

568 اتاق، سوئیت و آپارتمان برای پذیرایی از مسافران تجاری و تفریحی طراحی شده است؛ که تمامی آنها دارا امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند. 

فاصله هتل کرون پلازا دبی تا:
- باغ های فیکوس: 550 متر
- پارک الوصل: 1.5 کیلومتر
- پارک الخزان: 2.1 کیلومتر
- پارک زابل: 2.2 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 2.4 کیلومتر
- مرکز خرید میدان عمار: 2.4 کیلومتر
- پارک جامعه الحدیبه: 2.4 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 2.6 کیلومتر
- رستوران واگاماما: 30 متر
- رستوران مک دونالد: 100 متر
- برج خلیفه: 2.7 کیلومتر
- فواره دبی: 2.9 کیلومتر
- پارک خیابان خلیج: 3.6 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 4.7 کیلومتر
- ذخیره گاه طبیعی راس الخور: 5 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 6 کیلومتر
- برج العرب: 13 کیلومتر
- آکواریوم شارجه: 15 کیلومتر
- موزه میراث شارجه: 19 کیلومتر
- موزه تمدن اسلامی: 20 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 6 کیلومتر
- ساحل لامر: 2.5 کیلومتر
- ساحل مرکاتو: 2.7 کیلومتر
- ساحل شمالی: 3.9 کیلومتر
- ساحل باشگاه بانوان: 3 مایل
- پارک ساحلی جمیرا: 5 کیلومتر
- برج های مترو امارات: 350 متر
- فرودگاه شارجه: 27 کیلومتر
- فرودگاه آل مکتوم: 38 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کرون پلازا دبی ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
موسیقی زنده چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2