آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل حیات ریجنسی دبی کریک هایتس دبی

هتل حیات ریجنسی دبی کریک هایتس دبی
hyatt regency dubai creek heights Hotel دبی
درجه هتل:
هتل حیات ریجنسی دبی کریک هایتس

چرا هتل حیات ریجنسی دبی کریک هایتس Hyatt Regency Dubai Creek Heights ؟

هتل حیات ریجنسی دبی در تقاطع مرکز شلوغ شهر و امتداد نهر دبی و جذابیت باستانی شهر قدیمی قرار دارد که ترکیبی از طراحی مدرن با تأثیرات فرهنگی محلی و ماهیت دبی را به تصویر می‌کشد و جذابیتی هوشمندانه، پرانرژی و مطمئن را به نمایش می‌گذارد. این هتل پنج ستاره در 7 کیلومتر فرودگاه بین‌المللی دبی فاصله دارد. 

امکانات هتل حیات ریجنسی دبی کریک هایتس:

امکانات تفریحی ورزشی هتل پنج ستاره حیات ریجنسی دبی کریک هایتس شامل چتر‌ها و صندلی‌های حمام آفتاب در تراس آفتاب گیر، استخر روباز هتل با فعالیت فصلی و محدودیت سنی برای کودکان، استخر سرپوشده با فعالیت در تمامی فصول سال و بدون محدودیت سنی، سالن مجهز بدن سازی در کنار مربیان دوره دیده و دارای مدارک جهانی بدن‌سازی است. بعد از تفریح و ورزش می‌توانید سری به مرکز اسپا و ماساژ هتل زده و آرامش را به خود هدیه دهید؛ در این مرکز انواع ماساژ‌های حرفه‌ای صورت و بدن، سونا، آب گرم، حمام ترکی و .. ارائه می‌شود. پذیرش تمام 24 ساعت شبانه روز را فعالیت می‌‌کند و آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخ‌گوی سوالات آنان است؛ مهمانان برای دریافت خدماتی نظیر تبدیل ارز، خدمات پرستار و نگهداری از کودکان، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، استفاده از سالن‌ها ویدئو کنفرانس و ... نیازمند مراجعه به پذیرش هستند. هتل تا برج خلیفه و دبی مال 10 دقیقه با ماشین فاصله دارد. هتل 5 کیلومتر تا مرکز خرید الغریر سنتر، 7 کیلومتر تا مرکز همایش و نمایشگاه بین المللی دبی و 20 دقیقه رانندگی تا ساحل جمیرا فاصله دارد. فرودگاه بین المللی دبی 10 دقیقه با هتل فاصله دارد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل حیات ریجنسی دبی کریک هایتس:

هتل حیات ریجنسی دبی اتاق‌های با مناظر زیبای نهر دبی و خط افق شهر ارائه می‌کند. از خدماتی که شامل تمام اتاق‌ها می‌شود می‌توان به تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کمد لباس، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق به همراه شارژر، مینی‌بار، امکانات چای و قهوه رایگان هستند؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی و حوله و دمپایی هستند. اتاق‌های ویژه دارای بالکن یا تراس با منظره دریا و همچنین وان در حمام هستند.

فاصله هتل حیات ریجنسی دبی کریک هایتس تا:
- کریک پارک: 850 متر
- پل شناور: 1.7 کیلومتر
- پارک کاراما: 2.2 کیلومتر
- قاب دبی: 2.5 کیلومتر
- پارک زابل: 2.8 کیلومتر
- برج ساعت دیره: 2.8 کیلومتر
- پارک دیره دوبی: 3.6 کیلومتر
- باغ های فیکوس: 4.2 کیلومتر
- منطقه تاریخی البستکیه: 4.3 کیلومتر
- رستوران لاتابلیتا: 100 متر
- رستوران وافی: 700 متر
- خانه سعید آل مکتوم: 5 کیلومتر
- برج خلیفه: 7 کیلومتر
- فواره دبی: 7 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 7 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 9 کیلومتر
- آکواریوم شارجه: 12 کیلومتر
- موزه میراث شارجه: 15 کیلومتر
- موزه تمدن اسلامی: 16 کیلومتر
- برج العرب: 17 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 1.4 کیلومتر
- ساحل لامر: 7 کیلومتر
- ساحل شمالی: 7 کیلومتر
- ساحل ممزار: 9 کیلومتر
- مترو الجدف: 1.4 کیلومتر
- فرودگاه دبی: 3 مایل
- فرودگاه شارجه: 22 کیلومتر
- فرودگاه آل مکتوم: 41 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل حیات ریجنسی دبی کریک هایتس ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب ناهار در اتاق تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ سونا استخر حمام ترکی
سالن بازی کودکان چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2