آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل متروبولیتان دبی

هتل متروبولیتان دبی
metropolitan dubai Hotel دبی
درجه هتل:
هتل متروبولیتان دبی

چرا هتل متروبولیتان دبیMetropolitan Hotel Dubai ؟

هتل چهار ستاره "Metropolition Holet Dubai" با ارائه و دقت به جزئیات ارزشمند، تجربه‌ای سفارشی را برای مهمانان و مشتریان خود فراهم می‌کند. مهمانان می‌توانند در کنار شلوغی‌، هیجان و هیاهوی شهر، سکوت و آرامش را در اتاق‌ها یا مراکز اسپا و ماساژ هتل تجربه کنند. امکانات تفریحی و رفاهی مناسبی نیز برای مهمانان تدارک دیده شده است.

امکانات هتل متروبولیتان دبی:

هتل متروبولیتان دبی دارای استخر کنترل آب گرم روباز و استخر آرامش است، استخرهای روباز هتل به صورت فصلی فعالیت می‌کند و محدودیت سنی ندارند؛ در سالن بدنسازی ویژه هتل که مملو از تجهیزات ورزشی مختلف است، می‌توانید لذت به دست آوردن اندامی متناسب را تجربه کنید. اسپای "Metropolitan" دارای طیف وسیعی از درمان‌های لوکس است که مهمانان می‌توانند از آرامش و سلامتی لذت ببرند. در لابی هتل امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... قرار داده شده است که بعضی از آنها شامل هزینه‌های جداگانه‌ای می‌شوند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و عربی صحبت می‌کنند. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز، آلاکارته و همچنین منو‌های ویژه مانند منوی ویژه کودکان و ... در رستوران اصلی با گزینه‌های زیاد، بی‌نظیر و لذیذ سرو می‌شود. استفاده از پارکینگ هتل به صورت رایگان برای تمامی مهمانان امکان پذیر است؛ آسانسور برای دسترسی آسان به طبقات قرار داده شده است. اینترنت وای فای در دسترس است و در صورت نیاز می‌توانید از اینترنت کابلی و پرسرعت هتل استفاده نمایید که بر اساس میزان مصرف شامل هزینه جداگانه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل متروبولیتان دبی:

تلویزیون‌های LCD که به شما امکان می‌دهند هر زمان که بخواهید کانال ماهواره را تماشا کنید و تلفن‌های مستقیمی که می‌توانید به پذیرش هتل متصل شوید. تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی و مینی‌بار هستند. برخی از اتاق‌ها منظره‌ای به باغ یا شهر دارند.

فاصله هتل متروبولیتان دبی تا:
- پارک سوقیم: 2.3 کیلومتر
- برج العرب: 2.8 کیلومتر
- پارک حوض البرشا: 3.7 کیلومتر
- پارکلت: 4.2 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 7 کیلومتر
- باغ معجزه دبی: 9 کیلومتر
- فواره دبی: 9 کیلومتر
- برج خلیفه: 9 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 9 کیلومتر
- میدان عمار: 10 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 10 کیلومتر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 13 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 17 کیلومتر
- پناهگاه حیوانات شیک پنجه ها: 18 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 17 کیلومتر
- ساحل عمومی جمیرا: 2.4 کیلومتر
- ساحل بادبادک: 3.6 کیلومتر
- ساحل صوفوح: 4.6 کیلومتر
- غروب ساحل: 6 کیلومتر
- ساحل آنانتارا: 6 کیلومتر
- مترومال امارات: 1.9 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی دبی: 21 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 27 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 38 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل متروبولیتان دبی ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ استخر حمام ترکی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2