آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آوانی دیره دبی

هتل آوانی دیره دبی
avani deira dubai Hotel دبی
درجه هتل:
هتل آوانی دیره دبی

چرا هتل آوانی دیره دبی Avani Deira Dubai Hotel ؟

هتل آوانی دیره دبی در یکی از متنوع ‌ترین و غنی ‌ترین بخش‌های شهر واقع شده است و تنها ده دقیقه با فرودگاه بین‌المللی دبی و بازار طلای معروف دبی فاصله دارد. نزدیک به چندین مرکز خرید و متروی دبی، این هتل برای مهمانانی که می‌خواهند منطقه پرجنب‌ و جوش کریک دیره را کاوش کنند، مکانی مناسب است، جایی که تاکسی‌های آبی محلی «ابرا» تردد می‌کنند. 

امکانات هتل آوانی دیره دبی:

هتل دارای استخر روباز فصلی به همراه بار، صندلی‌های ماساژ و تخت‌های ویژه حمام آفتاب در کنار آن است، بعد از تفریح در استخر می‌توانید به مرکز استراحت و اسپا رفته و استراحت کنید. در کنار مرکز اسپا سونا، جکوزی و یک مرکز تناسب اندام تمام مجهز ساخته شده و شما می‌توانید با پرداخت هزینه از آنها استفاده کنید. پذیرش 24 ساعته بوده و آماده خدمت رسانی هستند از دیگر خدمات ارائه شده می‌توان به سرویس‌های خشک‌شویی و اتوشویی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات و صرافی برای تبادل ارز و دسترسی آسان و راحت به پول رایج کشور اشاره نمود. وای فای رایگان در تمامی هتل و اتاق‌ها در دسترس است. در صورت به همراه داشتن خودرو می‌توانید از پارکینگ رایگان هتل بدون نیاز به رزرو قبلی استفاده نمائید. اگر تجاری سفر کرده‌اید و نیاز به برگذاری جلسه دارید، خدماتی همچون اتاق‌ها و سالن‌های کنفرانس و امفی‌تئاتر مجهز به پروژکتور و عایق صدا برای شما فراهم شده که با هزینه‌ای جداگانه می‌توانید از آنها استفاده نمایید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آوانی دیره دبی:

بجز امکانات متفاوتی مثل تعداد تخت‌ها، ظرفیت اتاق‌ها و ... تمامی آنها دارای امکاناتی مشابه هستند. بعضی از اتاق‌ها دارای دید شهر هستند؛ که البته همین امر موجب هزینه بیشتر برای رزرو این اتاق‌ها می‌شود. تمام اتاق‌ها مجهز به حمام اختصاصی به همراه وان، تلویزیون، کف ‌پوش موکت، سیستم تهویه مطبوع جداگانه، سیستم گرمایشی مرکزی، لوازم ارایشی و بهداشتی، چای ساز و قهوه ساز، مینی‌بار، کمد لباس، یخچال و تلفن متصل مستقیم به پذیرش است.

فاصله هتل آوانی دیره دبی تا:
- برج ساعت دیره: 1.4 کیلومتر
- پارک دیره دوبی: 2.1 کیلومتر
- پل شناور: 2.5 کیلومتر
- منطقه تاریخی البستکیه: 3.1 کیلومتر
- دهکده میراث: 3.9 کیلومتر
- پارک کاراما: 4 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 4.1 کیلومتر
- رستوران شارع المطاعم دبی: 700 متر
- رستوران کوچک مانیل: 750 متر
- آکواریوم شارجه: 7 کیلومتر
- مرکز خرید میدان عمار: 10 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 10 کیلومتر
- برج خلیفه: 10 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 10 کیلومتر
- فواره دبی: 10 کیلومتر
- موزه میراث شارجه: 11 کیلومتر
- موزه تمدن اسلامی: 12 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 12 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 2.9 کیلومتر
- پارک ساحلی الممزار: 5 کیلومتر
- ساحل آل خان: 7 کیلومتر
- ساحل ال کورنیش: 8 کیلومتر
- مترو صلاح الدین: 900 متر
- فرودگاه دبی: 4.6 کیلومتر
- فرودگاه شارجه: 20 کیلومتر
- فرودگاه آل مکتوم: 45 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آوانی دیره دبی ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط حمل چمدان دوربین مدار بسته
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر
بیلیارد چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2