آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل حیات پلیس دبی الریگا دبی

هتل حیات پلیس دبی الریگا دبی
hyatt place dubai al rigga Hotel دبی
درجه هتل:
هتل حیات پلیس دبی الریگا

چرا هتل حیات پلیس دبی الریگا Hyatt Place Dubai Al Rigga Hotel ؟

"Hyatt Place Dubai Al Rigga Hotel" در قلب دیره دبی واقع شده است؛ هتل حیات پلیس دبی الریگا با 210 اتاق بزرگ و 84 سوئیت آپارتمان کاملا مبله و مجهز یکی از بهترین انتخاب‌ها در بین هتل‌های چهار ستاره دبی است. امکانات ویژه هتل حیات پلیس دسترسی و نزدیکی آن به مراکز گردشگری و ارائه انواع مختلفی از امکانات تفریحی، رفاهی و غذا‌های لذیذ است. فرودگاه بین‌المللی دبی تنها 10 دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد و این فاصله باعث راحتی بیشتر و صرفه جویی در وقت می‌شود؛ ساحل الممزار نیز 15 دقیقه تا هتل فاصله دارد. شاتل فرودگاهی نیز در صورت درخواست با هزینه جداگانه ارائه می‌شود. سرویس گشت شهری نیز در هتل موجود است که با تهیه بلیط می‌توانید از آن استفاده کنید.

امکانات هتل حیات پلیس دبی الریگا:

مهمانان می‌توانند لذت ورزش و به دست آوردن تناسب اندام را در سالن "StayFit Gym" در تمام 24 ساعت روز با مدرن ترین تجهیزات و نمایشگر‌های LCD لمسی تجربه کنند؛ بعد از ورزش می‌توانید در استخر یا تخت‌های حمام آفتاب موجود در محوطه استخر و یا در مرکز اسپا هتل استراحت کنید. بار استخر نیز موجود است. هتل حسات پلیس دبی الریگا دارای دو رستوران حرفه‌ای است. صبحانه هر روز با منوی بوفه باز و رایگان ارائه می‌شود؛ ناهار و شام با هزینه جداگانه و منوی انتخابی در دسترس است و سرآشپز‌های حرفه‌ای هتل طعم واقعی و لذیذ غذا‌های محلی و بین‌المللی را با جادوی ادویه‌ها برای شما فراهم می‌کنند. در لابی هتل امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... قرار داده شده است که بعضی از آنها شامل هزینه‌های جداگانه‌ای می‌شوند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن‌های انگلیسی و عربی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، خدمات پرستار و نگهداری از کودکان، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی هستند. این هتل همچنین دارای 150 متر مربع فضای ملاقات و انتظار شیک است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل حیات پلیس دبی الریگا:

اتاق‌های "Hyatt Place Dubai" دارای دکوراسیونی مدرن و تم رنگی گرم هستند. اتاق‌ها در چند مدل استاندارد، دلوکس، خانوادگی و سوئیت‌ها قرار دارند. تمامی اتاق‌ها ویژگی‌های مشترک زیادی همچون حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت پک و بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم را دارد و تفاوت آنها بیشتر در اندازه، نوع تخت‌ها، دید و منظره و در نهایت ظرفیت آنها است. دید اتاق‌ها در دو نوع شهر یا استخر تقسیم می‌شود.

فاصله هتل حیات پلیس دبی الریگا تا:
- برج ساعت دیره: 450 متر
- پل شناور: 1.6 کیلومتر
- پارک دیره دوبی: 1.8 کیلومتر
- البستکیه: 2.9 کیلومتر
- موزه دبی: 3.2 کیلومتر
- پارک کاراما: 3.2 کیلومتر
- دهکده میراث: 3.9 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 3.9 کیلومتر
- رستوران جودودنا: 100 متر
- رستوران جبل الکهیر: 150 متر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 8 کیلومتر
- آکواریوم شارجه: 8 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 9 کیلومتر
- برج خلیفه: 9 کیلومتر
- فواره دبی: 9 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 9 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 11 کیلومتر
- موزه میراث شارجه: 12 کیلومتر
- موزه تمدن اسلامی: 13 کیلومتر
- برج العرب: 20 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 2 کیلومتر
- ساحل ممزار: 6 کیلومتر
- ساحل لامر: 8 کیلومتر
- ساحل شمالی: 8 کیلومتر
- متروآل ریگا: 450 متر
- فرودگاه بین المللی دبی: 4.4 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 20 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 45 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل حیات پلیس دبی الریگا ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی اعلام حریق روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
سالن بازی کودکان چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2