آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کاپتورن دبی

هتل کاپتورن دبی

چرا هتل کاپتورن دبی Copthorne Hotel Dubai ؟

تعادل کامل بین راحتی در میان شهری شلوغ، خدمات، قیمت مناسب برای مسافران تجاری و تفریحی و همچنین موقعیتی عالی را در هتل کوپتورن خواهید یافت. هتل در مرکز نهر دبی و پارک های اطراف آن واقع شده است. هتل کوپتورن در چند قدمی مرکز خرید و ایستگاه مترو مرکز شهر دیره و در فاصله 10 دقیقهای با ماشین از فرودگاه بین‌المللی دبی، در مرکز تجاری اصلی دبی قرار دارد.

امکانات هتل کاپتورن دبی:

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند و کارکنان به زبان‌های انگلیسی  و ترکی مسلط هستند. اینترنت وای فای رایگان در تمام قسمت‌های هتل در دسترس است و مهمانان با اتصال به آن می‌توانند به تمام اینترنت مثل چک کردن ایمیل‌ها، برقراری تماس‌های صوتی و تصویری دسترسی داشته باشند. فروشگاه‌‌ها برای تهیه و خرید انواع سوغاتی‌ها نیز در این هتل قرار دارند. برای افراد معلول و ناتوان امکانات ویژه‌ای در اتاق‌ها و فضای هتل در نظرگرفته شده است. ترانسفر فرودگاهی، حمل و نگهداری چمدان در اتاق مخصوص به صورت رایگان برای مهمانان در نظر گرفته شده است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به صندوق امانات، ماساژ و اسپا، مرکز تناسب اندام مجهز به تمام دستگاه‌ها برای علاقه‌مندان به بدنسازی، خشک‌شویی و اتوشویی و سالن جلسات برای مهمانایی که به قصد بیزینس سفر کرده‌اند اشاره کرد. یک استخر روباز و در کنار آنها چترهای حمام آفتاب، دارت و تنیس روی میز از دیگر امکانات هتل کاپتورن دبی هستند؛ رستوران هتل طیف وسیعی از انواع غذا‌های محلی و بین‌المللی را برای وعده‌های شام و ناهار سرو می‌کند؛ این رستوران دارای فضایی مخصوص و شکیل برای صبحانه است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کاپتورن دبی:

در تمامی اتاق‌ها امکانات تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق به همراه شارژر، کمد لباس، مینی‌بار( شامل هزینه جداگانه ) و امکانات چای و قهوه به همراه کتری برقی رایگان هستند؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی و به تعداد نفرات اتاق هستند. بیشتر اتاق‌ها دارای بالکن خصوصی و جکوزی هستند، در حالی که اتاق‌های دلوکس و اکسکوتیو دولوکس دارای مزایای اضافه‌ای از آشپزخانه و فضای غذاخوری هستند. در صورت درخواست تخت مخصوص کودکان و تخت اضافی برای شما فراهم می‌شود و هردو شامل هزینه جداگانه می‌شوند.

فاصله هتل کاپتورن دبی تا:
- برج ساعت دیره: 450 متر
- پل شناور: 700 متر
- پارک دیره دوبی: 2 کیلومتر
- پارک کاراما: 2.7 کیلومتر
- البستکیه: 3.1 کیلومتر
- موزه دبی: 3.3 کیلومتر
- قاب دبی: 3.6 کیلومتر
- پارک زبیل: 4 کیلومتر
- رستوران استارباکس: 350 متر
- دروازه رستوران چین (هت پات): 550 متر
- خانه سعید آل مکتوم: 4.2 کیلومتر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 7 کیلومتر
- برج خلیفه: 9 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 9 کیلومتر
- فواره دبی: 9 کیلومتر
- آکواریوم شارجه: 9 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 11 کیلومتر
- موزه میراث شارجه: 13 کیلومتر
- موزه تمدن اسلامی: 14 کیلومتر
- برج العرب: 19 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 1.1 کیلومتر
- پارک ساحلی الممزار: 7 کیلومتر
- ساحل شمالی: 8 کیلومتر
- مرکز شهر مترودیرا: 250 متر
- متروآل ریگا: 1.1 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی دبی: 4.2 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 21 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 44 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کاپتورن دبی ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اعلام حریق روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2