آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لوتوس گرند دبی

هتل لوتوس گرند دبی
lotus grand Hotel دبی
درجه هتل:
هتل لوتوس گرند

چرا هتل لوتوس گرند Lotus Grand Hotel ؟

هتل لوتوس گرند در مرکز شهر دیره دبی، در میان خیابان شلوغ الریگه واقع شده است؛ هتل دسترسی بسیار خوبی نسبت تمامی مراکز خرید، تفریحی و حمل و نقلی دارد. تنها 500 متر با ایستگاه مترو یونیون فاصله دارید که می‌توانید بوسیله آن با هزینه‌ای بسیار کمتر از اجاره خودرو به تمامی شهر دسترسی داشته باشید و همچنین فرودگاه بین‌المللی دبی 4 کیلومتر از هتل دورتر است و برای خانواده‌هایی که فرزند به همراه دارند دسترسی بسیار آسان تر و راحت تر می‌شود.

امکانات هتل لوتوس گرند:

هتل لوتوس گرند با ارائه انواع خدمات و امکانات تمامی نیاز‌های مسافران تجاری و تفریحی را برآورده می‌کند. استخر روبار هتل که در پشت‌بام آن قرار گرفته است دارای منظره‌ای بسیار زیبا از شهر است؛ مهمانان می‌توانند رایگان در استخر شنا کنند و یا با در دستر داشتن نوشیدنی مورد علاقه خود که از بار استخر تهیه کرده‌اند بر روی تخت‌ها و صندلی‌های حمام آفتاب محوطه استخر استراحت کنند. سالن بدن‌سازی، جکوزی و سونا نیز از دیگر خدمات و امکانات رفاهی هستند که هتل لوتوس گرند دبی برای راحتی هرچه بیشتر در اختیار شما قرار می‌دهد. صبحانه با منوی بوفه هر روز از ساعت 7 الی 10 ارائه می‌شود؛ ناهار و شام با منوی انتخابی و با هزینه جداگانه ارائه می‌شوند؛ رستوران هتل به صورت 7/24 فعالیت می‌کند؛ 7/24 به معنی ارائه خدمات در تمامی 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته است. یک کافی‌شاپ نیز در دسترس است که می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و کوکتل‌های مختلف را در کنار کیک‌ها و دسر‌های بی‌نظیر تست کنید. یک مرکز تجاری برای انواع برنامه‌ها و جلسه‌ها در دسترس است؛ این مرکز شامل هزینه جداگانه شده و خدماتی نظیر اینترنت پرسرعت کابلی، پذیرایی، سالن‌‌‌‌‌‌های دارای عایق صدا و سیستم ویدئوپروژکتور است. اینترنت وای‌فای رایگان در تمامی اتاق‌ها و نقاط عمومی هتل به صورت رایگان در دسترس مهمانان قرار دارد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل لوتوس گرند:

تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل لوتوس گرند تا:
- پارک دیره دوبی: 750 متر
- برج ساعت دیره: 1.1 کیلومتر
- البستکیه: 1.9 کیلومتر
- پل شناور: 2 کیلومتر
- کریک پارک: 2.7 کیلومتر
- پارک کاراما: 2.8 کیلومتر
- دهکده میراث: 2.9 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 2.9 کیلومتر
- رستوران پیتا: 150 متر
- رستوران برگر کینگ: 150 متر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 8 کیلومتر
- آکواریوم شارجه: 9 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 9 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 9 کیلومتر
- برج خلیفه: 9 کیلومتر
- فواره دبی: 9 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 11 کیلومتر
- موزه میراث شارجه: 12 کیلومتر
- موزه تمدن اسلامی: 13 کیلومتر
- برج العرب: 19 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 2.4 کیلومتر
- پارک ساحلی الممزار: 6 کیلومتر
- ساحل شمالی: 7 کیلومتر
- ساحل لامر: 7 کیلومتر
- متروآل ریگا: 550 متر
- ایستگاه مترو قطار صلاح الدین: 650 متر
- فرودگاه بین المللی دبی: 5 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 21 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 44 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل لوتوس گرند ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2