آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل نیهال دبی

هتل نیهال دبی
nehal Hotel دبی
درجه هتل:
هتل نیهال

چرا هتل نیهال Nehal Hotel ؟

"Nehal Hotel" در قلب ابوظبی دبی واقع شده است. هتل نیهال دارای اتاق‌های شیک و مبله با چشم اندازی از شهر است که این هتل را به یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره شهر تبدیل می‌کند. هتل نیهال به دلیل داشتن موقعیت مکانی مناسب بسیار مورد استقبال افرادی قرار گرفته است که هم به دنبال هتلی اقتصادی هستند هم می‌خواهند دسترسی آسانی داشته باشند. هتل نیهال تنها 5 دقیقه با ماشین تا مرکز خرید ابوظبی فاصله دارد.

امکانات هتل نیهال:

از امکانات و فعالیت‌های تفریحی ورزشی هتل که به صورت کاملا رایگان برای تمامی مهمانان در دسترس است می‌توان به انواع بازی‌های رومیزی فکری، دارت و تنیس روی اشاره نمود؛ استخر روباز و تخت‌های حمام آفتاب هتل نیز به صورت رایگان در دسترس هستند؛ استخر هتل به صورت فصلی فعالیت می‌کند و شامل محدودیت سنی است. بدنس‌ازی، جکوزی و سونا نیز موجود هستند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و عربی صحبت می‌کنند. پارکینگ رایگان برای مهمانانی که خودرو به همراه دارند به صورت رایگان در دسترس است؛ دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. صبحانه رایگان هر روز با منوی بوفه از ساعت 7 الی 10 ارائه می‌شود؛ ناهار و شام نیز با منوی انتخابی و با هزینه در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل نیهال:

سرویس اتاق‌ها هرروز ارائه می‌شوند؛ بعد از هر اقامت تمام اتاق تمیز شده، حوله‌ها و ملحفه‌ها نیز شسته شده و تعویض می‌شوند. اتاق‌های هتل در اندازه و تعداد نفراتی که می‌توانند از آن استفاده نمایند تفاوت دارند؛ ویژگی‌هایی که در تمامی اتاق‌ها به صورت یکسان موجود است شامل حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم می‌شود.

فاصله هتل نیهال تا:
- الکترا پارک: 250 متر
- پارک میراث: 1.2 کیلومتر
- باغ پایتخت: 1.3 کیلومتر
- نمایشگاه قصرالحسن: 2.6 کیلومتر
- برج لندمارک: 2.8 کیلومتر
- کافه رستوران الفدا: 50 متر
- رستوران قلعه قرمز: 100 متر
- لوور ابوظبی: 4.8 کیلومتر
- برج های البحر: 5 کیلومتر
- دهکده میراث: 6 کیلومتر
- چشم ابوظبی: 6 کیلومتر
- برج ملت: 6 کیلومتر
- تفرجگاه حرا شرقی: 9 کیلومتر
- کشتی سازی البطین: 12 کیلومتر
- پل شیخ زاید: 14 کیلومتر
- دهکده ونیزی: 15 کیلومتر
- ساحل ابوظبی: 2.4 کیلومتر
- ساحل الساهیل: 3.6 کیلومتر
- ساحل کورنیش: 4.1 کیلومتر
- باشگاه ساحلی نیشن ریویرا: 6 کیلومتر
- فرودگاه اجرایی البطین: 11 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی ابوظبی: 29 کیلومتر
- پایگاه هوایی الظفره: 34 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل نیهال ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی خودپرداز اعلام حریق رمپ اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون لپ تاپ آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
سونا چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2