آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ایبیس الرقه دبی

هتل ایبیس الرقه

چرا هتل ایبیس الرقه Ibis Al Rigga Hotel ؟

هتل ایبیس الرقه در محله الریگا دبی واقع شده است و امکانات متناسبی را با قیمتی مناسب عرضه می‌کند. از ویژگی‌های هتل می‌توان به نزدیک بودن آن به مراکز خرید اشاره نمود؛ مثلا مرکز خرید الغریر سیتی تنها 5 دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد و دسترسی بسیار آسان است زیرا هتل علاوه بر نزدیک بودن به وسایل حمل و نقل عمومی خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری را نیز ارائه می‌دهد. کشتی عبوری از نهر دبی در فاصله یک کیلومتری از هتل ععبور می‌کند و شما به راحتی می‌توانید از پنجره آن را تماشا کنید.

امکانات هتل ایبیس الرقه:

صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز، آلاکارته و همچنین منو‌های ویژه مانند منوی ویژه کودکان و ... در رستوران اصلی با گزینه‌های زیاد، بی‌نظیر و لذیذ سرو می‌شود. مهمانان می‌توانند از کوکتل‌های استوایی و تنقلات در بار استخر لذت ببرند. در لابی هتل امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... قرار داده شده است که بعضی از آنها شامل هزینه‌های جداگانه‌ای می‌شوند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبان‌های انگلیسی و عربی صحبت میکنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، خدمات پرستار و نگهداری از کودکان، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی هستند. اینترنت وای فای رایگان در تمام قسمت‌های هتل در دسترس است و مهمانان با اتصال به آن می‌توانند به تمام اینترنت مثل چک کردن ایمیل‌ها، برقراری تماس‌های صوتی و تصویری دسترسی داشته باشند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل ایبیس الرقه:

هتل ایبیس الرقه تمام امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است.

فاصله هتل ایبیس الرقه تا:
- برج ساعت دیره: 900 متر
- پارک دیره دوبی: 1.1 کیلومتر
- پل شناور: 1.9 کیلومتر
- البستکیه: 2.2 کیلومتر
- موزه دبی: 2.5 کیلومتر
- کریک پارک: 2.7 کیلومتر
- پارک کاراما: 3 کیلومتر
- دهکده میراث: 3.1 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 3.2 کیلومتر
- رستوران مارینا: 50 متر
- رستوران مک دیوید: 100 متر
- آکواریوم شارجه: 8 کیلومتر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 8 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 9 کیلومتر
- برج خلیفه: 9 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 9 کیلومتر
- فواره دبی: 9 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 11 کیلومتر
- موزه میراث شارجه: 12 کیلومتر
- موزه تمدن اسلامی: 13 کیلومتر
- برج العرب: 19 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 2.3 کیلومتر
- ساحل ممزار: 6 کیلومتر
- ساحل شمالی: 7 کیلومتر
- ساحل لامر: 7 کیلومتر
- متروآل ریگا: 350 متر
- ایستگاه مترو قطار صلاح الدین: 550 متر
- فرودگاه بین المللی دبی: 5 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 21 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 45 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ایبیس الرقه ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق روزنامه ویلچر تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
باشگاه بدنسازی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
کلاب‌های شبانه میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2