آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ارکید دبی

هتل ارکید دبی
orchid Hotel دبی
درجه هتل:
هتل ارکید

چرا هتل ارکید Orchid Hotel ؟

هتل ارکید دبی با خدمات بی عیب و نقص، با مهمان نوازی لذت بخش خود اقامتی عالی را ارائه می‌دهد. زیرساخت‌های پیشرفته و موقعیت مکانی مناسب باعث می‌شود تا مهمانان آرامش و راحتی داشته باشند. همچنین نزدیکی آن به نقاط دیدنی باعث جذابیت بیشتر هتل شده است. هتل ارکید دبی در دیره، مرکز تجاری پر رونق شهر، در نزدیکی منطقه خرید شیک در خیابان الرقه قرار دارد. تنها 10 دقیقه با ماشین از مرکز شهر و مجموعه ای از مراکز خرید، سینما و بازار طلا فاصله دارد.

امکانات هتل ارکید:

هتل ارکید دارای یک استخر سرپوشیده به همراه سونا و جکوزی است که به صورت رایگان در دسترس مهمانان قرار دارد. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و تعداد کارکنان هتل 150 نفر هستند؛ خدمات لاندری و ... نیز ارائه می‌شود. هتل در مجموع 2 رستوران دارد یکی از آنها با منوی بوفه و دیگری با منوی آلاکارته فعالیت می‌کنند؛ رستوران با منوی آلاکارته شامل هزینه شده و در وعده‌های ناهار و شام فعالیت می‌کند؛ رستوران بوفه در وعده صبحانه رایگان بوده اما برای ناهار، شام و میان وعده‌ها هزینه دریافت می‌کند. دیگر امکانات غذایی هتل شامل 3 بار می‌شود که انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و همچنین طیف گسترده‌ای از دسر‌ها را سرو می‌کند؛ بار‌ها در لابی، کنار استخر و در کنار رستوران هتل قرار دارند و سرویس‌هایی برای اتاق نیز ارائه می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل ارکید:

هتل ارکید در مجموع دارای 80 اتاق از نوع استاندارد و خانوادگی است.  تمامی اتاق‌ها با امکاناتی همچون تلویزیون صفحه تخت با پخش ماهواره‌ای، سیستم گرمایش مرکزی، تهویه مطبوع، میزکار، تلفن، حمام‌ها با دوش اختصاصی به همراه سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین حوله و دمپایی به تعداد نفرات اتاق مجهز شده‌اند. که برای استفاده از تعدادی از آنها نیازمند پرداخت هزینه جداگانه هستید اما بقیه امکانات به صورت رایگان در دسترس شما قرار داده می‌شود.

فاصله هتل ارکید تا:
- برج ساعت دیره: 250 متر
- پل شناور: 1.3 کیلومتر
- پارک کاراما: 2.8 کیلومتر
- دهکده میراث: 3.6 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 3.7 کیلومتر
- کافه/بار لنترن: 40 متر
- رستوران دریای چین: 100 متر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 8 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 9 کیلومتر
- آکواریوم شارجه: 9 کیلومتر
- برج خلیفه: 9 کیلومتر
- فواره دبی: 9 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 9 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 11 کیلومتر
- موزه میراث شارجه: 12 کیلومتر
- موزه تمدن اسلامی: 13 کیلومتر
- برج العرب: 19 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 1.7 کیلومتر
- پارک ساحلی الممزار: 7 کیلومتر
- ساحل لامر: 7 کیلومتر
- ساحل شمالی: 7 کیلومتر
- متروآل ریگا: 350 متر
- مرکز شهر مترودیرا: 850 متر
- فرودگاه بین المللی دبی: 4.6 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 21 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 44 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ارکید ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار اعلام حریق روزنامه ویلچر تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2