آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل روبی پلاتینیوم اسپا ریزورت و سوئیت آلانیا

هتل روبی پلاتینیوم اسپا ریزورت و سوئیت آلانیا
ruby platinum spa resort and suite Hotel آلانیا
درجه هتل:
هتل روبی پلاتینیوم اسپا ریزورت و سوئیت

چرا هتل روبی پلاتینیوم اسپا ریزورت و سوئیت Ruby Platinum Spa Resort and Suite Hotel ؟

هتل لوکس و پنج ستاره روبی پلاتینیوم اسپا ریزورت و سوئیت امکانات و خدمات ویژه‌ای برای شما تدارک دیده است تا اقامتی به یاد ماندنی را از دبی برای شما بسازد. "Ruby Platinum Spa Resort and Suite Hotel" با داشتن یک ساحل اختصاصی می‌تواند تمام نیاز‌های تفریحی شما را برآورده کند. در این ساحل شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای تفریح کنید به بازی‌های دسته جمعی مانند والیبال ساحلی بپردازید و یا با تخت‌ها و صندلی‌های حمام آفتاب استراحت کنید و در عین حال می‌توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را از بار اختصاصی ساحل سفارش دهید.

امکانات هتل روبی پلاتینیوم اسپا ریزورت و سوئیت:

خدمات و امکانات تفریحی ورزشی هتل استخر روباز به همراه سرسره‌ها، مرکز اسپا، سونا و جکوزی هستند؛ استخر هتل برای تمامی مهمانان رایگان بوده و به صورت فصولی از ساعت 10 الی 19 فعالیت دارد، در کنار استخر بار موجود است که انواع نوشیدنی‌ها را برای شما سرو می‌کند. بعد از یک روز تفریح و دیدن شهر می‌‌توانید در مرکز اسپا هتل با انواع ماساژ‌ها آرامش را به خود هدیه دهید، استفاده از این خدمات همگی شامل هزینه‌های جداگانه و متفاوت می‌شوند. در کنار مرکز اسپا و در بخش سلامتی سالن مجهز بدن‌سازی هتل قرار دارد که می‌توانید بدون محدودیت از آن استفاده کنید و برنامه تمرینی خود را در زمان سفر نیز دنبال کنید. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت تعویض می‌شوند. فضای بازی برای پارکینگ مهمانان در نظر گرفته شده است؛ اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود.  اگر به صورت کاری سفر کرده‌اید امکانات ویژه‌ای نظیر خدمات مبادله ارز، مرکز تجارت و همچنین سالن‌ها و اتاق‌های مجهز ویدئو کنفرانس در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوید. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. فروشگاه برای تهیه انواع سوغاتی در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل روبی پلاتینیوم اسپا ریزورت و سوئیت:

هتل روبی پلاتینیوم تمام امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است.

فاصله هتل روبی پلاتینیوم اسپا ریزورت و سوئیت تا:
- سربرون: 8 کیلومتر
- آلارا هان: 9 کیلومتر
- گوبک: 10 کیلومتر
- پارک باشکنت: 10 کیلومتر
- هرواس پارکی: 11 کیلومتر
- رودخانه ریور دیم: 28 کیلومتر
- ساحل عمومی آوسالار: 700 متر
- ساحل اینککوم: 1.2 کیلومتر
- ساحل سبز فوگلا آرماس: 1.7 کیلومتر
- ساحل جهانی لونیسرا: 1.9 کیلومتر
- ساحل ترکلر بلدیسی: 5 کیلومتر
- فرودگاه گازی پاشا-آلانیا: 60 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 92 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آلانیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل روبی پلاتینیوم اسپا ریزورت و سوئیت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2