آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لانگ بیچ ریزورت و اسپا دلوکس آلانیا

هتل لانگ بیچ ریزورت و اسپا دلوکس آلانیا
long beach resort & spa deluxe Hotel آلانیا
درجه هتل:
هتل لانگ بیچ ریزورت و اسپا دلوکس

چرا هتل لانگ بیچ ریزورت و اسپا دلوکس Long Beach Resort & Spa Deluxe Hotel ؟

هتل "Long Beach Resort & Spa Deluxe" خدمات خود را تحت قالب "Ultra All Inclusive" ارائه می‌کند؛ یعنی شما با پرداخت هزینه می‌توانید از تمامی انماکانات هتل به صورت رایگان استفاده کنید و دیگر نیاز به پرداخت هزینه ندارید. هتل پنج ستاره و لوکس لانگ بیچ تمامی امکانات تفریحی و رفاهی لازم را برای اقامتی بی‌نظیر در اختیار دارد.

امکانات هتل لانگ بیچ ریزورت و اسپا دلوکس:

رستوران‌های آلاکارته هتل طعم‌های منحصر به فرد و لذیذی از غذا‌های عثمانی، مدیترانه‌ای، ایتالیایی و چینی را سرو می‌کنند و برای غذا‌های ویژه و خاص ترکی هتل، رستوران "Hunkar" را طراحی کرده است که به صورت اختصاصی غذاهای ترکی را سرو می‌کند. انواع نوشیدنی‌های ترکیبی و وارداتی در بار هتل موجود است. از امکانات مرکز اسپا هتل می‌توان به حمام ترکی، سونا، اتاق‌های ماساژ و سولاریوم اشاره نمود؛ انواع ماساژ‌های سر، صورت و بدن انجام می‌شوند تا آرامش را بعد از یک روز تفریح به شما هدیه کند؛ تمامی خدمات مرکز شامل هزینه‌های جداگانه می‌شوند و ساعت کار این مرکز از 10 الی 22 است. مرکز تناسب اندام تمام مجهز هتل در کنار مرکز اسپا ساخته شده است؛ شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه از خدمات سالن بدن‌سازی استفاده کنید و برنامه تمرینی خود را در سفر نیز ادامه دهید. هتل در کنار تمامی خدماتی که برای بزرگسالان ارائه می‌کند خدمات ویژه و منحصر به فردی را برای کودکان و مهمانان کوچک خود نیز در نظر دارد. خدمات نگهداری از کودک و کالسکه می‌تواند بنا به درخواست شما با هزینه اضافی برای راحتی شما ارائه شود. تخت نوزاد و صندلی های غذاخوری به صورت رایگان ارائه می‌شود. از دیگر امکانات کودک می‌توان به گرمکن شیشه و مخلوط کن‌ها اشاره کرد تا آماده سازی وعده‌های غذایی شما را تسهیل کند. امکانات تفریحی همچون سالن بازی، پخش انمیشین و بازی‌های دسته جمعی نیز موجود است که با پرداخت هزینه انجام می‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل لانگ بیچ ریزورت و اسپا دلوکس:

اتاق‌های هتل با 3 منظره کوه و جنگل‌های سرسبز، ساحل و دریا و بخش سرسبز و فضاسازی شده هتل از شما استقبال می‌کنند. تمامی اتاق‌های لانگ بیچ تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم تهویه مطبوع جداگانه، گاوصندوق الکترونیکی به همراه شارژر در داخل کمد، سشوار، امکانات قهوه و چای در کنار کتری برقی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی آرامش را برای راحتی هرچه بیشتر در اختیار شما می‌گذارند.

فاصله هتل لانگ بیچ ریزورت و اسپا دلوکس تا:
- هتل تورتاس: 4.8 کیلومتر
- گوبک: 5 کیلومتر
- پارک پایتخت: 5 کیلومتر
- پارک هرواس: 6 کیلومتر
- آلارا خان: 13 کیلومتر
- پارک علاءالدین کیکوبات: 16 کیلومتر
- رستوران گرونر باوم: 3.2 کیلومتر
- رستوران تاکو: 3.4 کیلومتر
- موزه باستان شناسی آلانیا: 18 کیلومتر
- قلعه آلانیا: 18 کیلومتر
- فانوس دریایی آلانیا: 18 کیلومتر
- برج قرمز آلانیا: 19 کیلومتر
- بنای یادبود مصطفی کمال آتاتورک: 19 کیلومتر
- رودخانه ریور دیم: 24 کیلومتر
- ساحل جهانی لونیسرا: 2.9 کیلومتر
- ساحل سبز فوگلا آرماس: 2.9 کیلومتر
- ساحل عمومی آوسالار: 3 کیلومتر
- ساحل کوناکلی: 3.8 کیلومتر
- ایستگاه اتوبوس آلانیا: 16 کیلومتر
- فرودگاه گازیپاسا-آلانیا: 55 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 96 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آلانیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل لانگ بیچ ریزورت و اسپا دلوکس ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق رمپ روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سولاریم چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2