آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سنزا د این ریزورت و اسپا آلانیا

هتل سنزا د این ریزورت و اسپا آلانیا
senza the inn resort & spa Hotel آلانیا
درجه هتل:
هتل سنزا د این ریزورت و اسپا

چرا هتل سنزا د این ریزورت و اسپا Senza Hotel The Inn Resort & Spa ؟

هتل سنزا د این ریزورت و اسپا با ارائه انواع خدمات فوق‌العاده فراگیر که برای بزرگسالان و کودکان با فعالیت‌های زیاد در نظر گرفته شده است و همچنین برای امکانات تجاری، جلسات و ضیافت در دسترس است به یکی از پرطرفدار ترین هتل‌های پنج ستاره آلانیا تبدیل شده است. مرکز شهر آلانیا در 20 کیلومتری و فرودگاه آنتالیا 105 کیلومتر با هتل فاصله دارد.

امکانات هتل سنزا د این ریزورت و اسپا:

هتل این ریزورت که تنها چند متر با دریا فاصله دارد، یک استخر روباز بزرگ با فعالیت فصلی و بدون محدودیت سنی، سرسره‌های آبی پارک آبی مجاور هتل و یک مرکز اسپا و سلامتی تمام مجهز و به روز دارد. تنها چند قدم دورتر شاهد ساحل خصوصی هتل با سنگریزه‌های بسیار زیبا و دیدنی آن هستیم. رستوران اصلی صبحانه، ناهار و شام را به صورت بوفه باز ارائه می‌دهد. رستوران "Istanbulue" غذاهای عثمانی را با منوی آلاکارته سرو می‌کند. در رستوران اوشن بیچ نیز می‌توانید از غذاهای دریایی لذت ببرید. "Lobby Lounge Bar" انواع نوشیدنی‌های الکلی و غیر الکلی محلی و وارداتی را ارائه می‌دهد. امکانات مرکز اسپا شامل سونا، حمام ترکی، انواع ماساژ‌های صورت و بدن و استخر سرپوشیده آب گرم با جکوزی است. زمین تنیس و مرکز تناسب اندام نیز در محل موجود است که برای استفاده از آنها نیازمند پرداخت هزینه جداگانه دارید. اینترنت وای فای رایگان برای تمامی مهمانان در تمام نقاط عمومی و اتاق‌های هتل در دسترس است می‌توانید با اتصال به آن به راحتی آنلاین شوید و به تمامی شبکه‌های مجازی خود دسترسی داشته باشید؛ همچنین اینترنت پر سرعت کابلی نیز در دسترس است و در صورت نیاز با پرداخت هزینه بر اساس میزان مصرف می‌توانید از آن بهره مند شوید. پارکینگ رایگان نیز در محل وجود دارد و در صورتی که با خودرو خود سفر کرده‌ای دیگر نیاز به نگرانی ندارید و می‌توانید بدون پرداخت هزینه و ... از خدمات پارکینگ امن هتل استفاده کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل سنزا د این ریزورت و اسپا:

اتاق‌های مدرن "The Inn Resort" که با سلیقه تزئین و رنگ آمیزی شده‌اند، محیطی گرم و آرامش بخش را ارائه می‌دهند. همه اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت، تهویه مطبوع، سیستم گرمایش مرکزی و بالکن هستند. دیگر امکانات رفاهی نیز در تمامی اتاق‌ها یکسان بوده و سرویس نیز هر روز ارائه شده و در صورت درخواست صورت می‌گیرد.

فاصله هتل سنزا د این ریزورت و اسپا تا:
- گوبک: 8 کیلومتر
- پارک باشکنت: 8 کیلومتر
- هرواس پارکی: 9 کیلومتر
- سربرون: 10 کیلومتر
- آلارا هان: 10 کیلومتر
- رستوران گرونر باوم: 550 متر
- رستوران ساحل شنی: 850 متر
- رستوران تاکو: 850 متر
- دریا/اقیانوس ساحل آلانیا: 19 کیلومتر
- رودخانه ریور دیم: 27 کیلومتر
- ساحل عمومی آوسالار: 350 متر
- ساحل سبز فوگلا آرماس: 350 متر
- ساحل جهانی لونیسرا: 400 متر
- ساحل اینککوم: 3.2 کیلومتر
- ساحل ترکلر بلدیسی: 3.3 کیلومتر
- ایستگاه اتوبوس آنتالیا: 19 کیلومتر
- فرودگاه گازی پاشا-آلانیا: 58 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 93 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آلانیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سنزا د این ریزورت و اسپا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر سرپوشیده تنیس ماساژ سونا حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان موسیقی زنده چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2