آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل افتالیا مارین ریزورت آلانیا

هتل افتالیا مارین ریزورت آلانیا
eftalia marin resort Hotel آلانیا
درجه هتل:
هتل افتالیا مارین ریزورت

چرا هتل افتالیا مارین ریزورت Eftalia Marin Resort Hotel ؟

هتل پنج ستاره "Resort Hotel" با ارائه و دقت به جزئیات ارزشمند، تجربه‌ای سفارشی را برای مهمانان و مشتریان خود فراهم می‌کند. مهمانان می‌توانند در کنار شلوغی‌، هیجان و هیاهوی ورزش‌ها و امکانات تفریحی، سکوت و آرامش را در اتاق‌ها یا مراکز اسپا و ماساژ هتل تجربه کنند هتل با داشتن ساحل اختصاصی و زمین‌های بازی متعدد تمامی امکانات تفریحی را ارائه می‌دهد و اقامتی پر از هیجان را برای شما فراهم می‌کند.

امکانات هتل افتالیا مارین ریزورت:

هتل دارای ساحل اختصاصی است که کاملا رایگان در دسترس است؛ ترانسفر  نیز برای ساحل موجود است که در طول روز انجام می‌شود؛ خدمات ارائه شده در ساحل تخت‌های حمام آفتاب، بار ساحل و برنامه‌های هفتگی هتل است؛ بار ساحل انواع نوشیدنی‌های خنک ترکیبی و بین‌المللی را در کنار دسر‌های خاص برای شما سرو می‌کند. هتل دارای زمین بازی فوتبال، بسکتبال، والیبال و تنیس است که می‌توانید با تکمیل تیم و پرداخت هزینه از آنها استفاده کنید. ورزش‌های داخل هتل شامل پینگ‌پنگ، دارت و تنیس روی میز هستند. دوچرخه برای اجاره نیز موجود است و می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای ناچیز دوچرخه اجاره کنید و به دیدن محیط اطراف و مناظر خیره‌کننده دریا و درختان بپردازید. هر روز صبح در بوفه هتل، صبحانه کانتیننتال یا ایتالیایی برای تمای مهمانان رایگان در دسترس است. هتل رستوران‌های دیگری نیز دارد که غذا‌های مکزیکی، درایی و استیک‌ها را به صورت اختصاصی سرو می‌کنند؛ غذا‌های بدون لبنیات، وگان و مخصوص گیاه‌خواران نیز با گزینه‌‌های مختلف موجود است. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت تعویض می‌شوند. پارکینگ رایگان برای مهمانانی که خودرو به همراه دارند به صورت رایگان در دسترس است؛ اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود.  اگر به صورت کاری سفر کرده‌اید امکانات ویژه‌ای نظیر خدمات مبادله ارز، مرکز تجارت و همچنین سالن‌ها و اتاق‌های مجهز ویدئو کنفرانس در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوید. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. فروشگاه برای تهیه انواع سوغاتی در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل افتالیا مارین ریزورت:

هتل افتالیا مارین ریزورت تمام امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است.

فاصله هتل افتالیا مارین ریزورت تا:
- هتل تورتاس: 3.7 کیلومتر
- گوبک: 4.2 کیلومتر
- پارک هرواس: 5 کیلومتر
- آلارا خان: 14 کیلومتر
- پارک علاءالدین کیکوبات: 14 کیلومتر
- موزه باستان شناسی آلانیا: 17 کیلومتر
- قلعه آلانیا: 17 کیلومتر
- فانوس دریایی آلانیا: 17 کیلومتر
- برج قرمز آلانیا: 18 کیلومتر
- بنای یادبود مصطفی کمال آتاتورک: 18 کیلومتر
- رودخانه ریور دیم: 23 کیلومتر
- ساحل کوناکلی: 2.7 کیلومتر
- ساحل جهانی لونیسرا: 4 کیلومتر
- ساحل سبز فوگلا آرماس: 4 کیلومتر
- ساحل عمومی آوسالار: 4 کیلومتر
- ایستگاه اتوبوس آلانیا: 15 کیلومتر
- فرودگاه گازیپاسا-آلانیا: 54 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 97 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آلانیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل افتالیا مارین ریزورت ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق روزنامه ویلچر تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ اجاره دوچرخه سونا استخر
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2