آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل تیتان سلکت آلانیا

هتل تیتان سلکت آلانیا
titan select Hotel آلانیا
درجه هتل:
هتل تیتان سلکت

چرا هتل تیتان سلکت Hotel Titan Select ؟

هتل تیتان سلکت که در ساحل منطقه آلانیا واقع شده است دارای امکانات ویژه‌ای همچون منطقه ساحلی اختصاصی است که در آن امکاناتی نظیر بار ساحلی، تخت‌های حمام آفتاب، ورزش‌های ساحلی و برنامه‌های هفتگی خود را قرار داده است.

امکانات هتل تیتان سلکت:

هتل تیتان سلکت دارای رستوران حرفه‌ای است. صبحانه هر روز با منوی بوفه باز و رایگان ارائه می‌شود؛ ناهار و شام با هزینه جداگانه و منوی انتخابی در دسترس است و سرآشپز‌های حرفه‌ای هتل طعم واقعی و لذیذ غذا‌های محلی و بین‌المللی را با جادوی ادویه‌ها برای شما فراهم می‌کنند. یک مرکز تجاری برای انواع برنامه‌ها و جلسه‌ها در دسترس است؛ این مرکز شامل هزینه جداگانه شده و خدماتی نظیر اینترنت پرسرعت کابلی، پذیرایی، سالن‌‌‌‌‌‌های دارای عایق صدا و سیستم ویدئوپروژکتور است. اینترنت وای‌فای رایگان در تمامی اتاق‌ها و نقاط عمومی هتل به صورت رایگان در دسترس مهمانان قرار دارد.  پارکینگ برای مهمانانی که با خودرو وارد می‌شوند کاملا رایگان عرضه می‌شود و آنها بدون نیاز به هماهنگی و رزرو می‌توانند از پارکینگ امن هتل استفاده نمایند. آسانسور نیز برای دسترسی آسان تر و راحت تر به طبقات قرار داده شده است. همچنین فروشگاه‌هایی برای راحتی در تهیه انواع سوغاتی در دسترس است. دیگر امکانات رفاهی هتل شامل کمک‌های پزشکی، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، آرایشگاه، دربان، حمل و نگهداری چمدان می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل تیتان سلکت:

هر یک از اتاق‌ها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌های هتل دارای فضای داخلی شیک و تزئین شده با رنگ‌های مختلف، مدرن و بالکن‌های خصوصی است که نمایی زیبا از دریا یا شهر را به نمایش می‌گذارند. تمامی استراحتگاه‌ها دارای امکانات رفاهی نظیر حمام اختصاصی دارای دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی برند، حوله و دمپایی در بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل تیتان سلکت تا:
- پارک هرواس: 100 متر
- پارک پایتخت: 1.1 کیلومتر
- هتل تورتاس: 1.7 کیلومتر
- پارک علاءالدین کیکوبات: 9 کیلومتر
- پارک عبدالرحمن علاءتین اوغلو: 11 کیلومتر
- رستوران دنیای شیرینی: 750 متر
- رستوران مک دونالد: 750 متر
- موزه باستان شناسی آلانیا: 11 کیلومتر
- قلعه آلانیا: 12 کیلومتر
- فانوس دریایی آلانیا: 12 کیلومتر
- برج قرمز آلانیا: 12 کیلومتر
- بنای یادبود مصطفی کمال آتاتورک: 12 کیلومتر
- آلارا خان: 18 کیلومتر
- رودخانه ریور دیم: 18 کیلومتر
- ساحل کوناکلی: 250 متر
- ساحل ترکلر: 6 کیلومتر
- ساحل کلئوپاترا: 9 کیلومتر
- ایستگاه اتوبوس آلانیا: 10 کیلومتر
- فرودگاه گازیپاسا-آلانیا: 50 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آلانیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل تیتان سلکت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اعلام حریق روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر
سالن بازی کودکان سونا چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2