آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سینم استانبول

هتل سینم استانبول
sinem Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل سینم

چرا هتل سینم Sinem Hotel

هتل سینم یک هتل سه ستاره میان رده در قلب شهر استانبول است. سینم یک هتل کوچک ولی بسیار مرتب و تمیز است که با توجه به قیمت مناسب امکانات خوبی نیز به مهمانان ارائه می‌دهد. این هتل فاصله نزدیکی به ایستگاه مترو و اتوبوس دارد که  موجب دسترسی آسانی به جاذبه های گردشگری استانبول شده است. فرودگاه آتاتورک استانبول نیز در فاصله 17 کیلومتری این هتل قرار دارد. هتل سینم در منطقه آکسارای قرار گرفته است و از خصوصیات خاص این هتل تراس های مشرف به نمای شهر می‌باشد. فاتح در نزدیکی این هتل است و برای علاقه مندان به اماکن تاریخی و معماری انتخابی عالی می‌باشد و فاصله ی هتل سینم تا شبه جزیره تاریخی حدود 3.5 کیلومتر می‌باشد.

اطلاعات:

ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

در اتاق‌ها سیگار ممنوع می‌باشد.

خدمات هتل:

پرسنل خوش برخورد در میز پذیرش به صورت 24 ساعته با خوش رویی به تمام سوالات مهمانان پاسخ می‌دهند ; وهمچنین کارکنان هتل مسلط به زبان‌های روسی، انگلیسی، ترکی وعربی هستند. دسترسی به اینترنت در هتل کاملا رایگان می‌باشد تا مهمانان بتوانند در طول سفر خود به شبکه های اجتماعی دسترسی داشته باشند. در هتل سینم خدمات کرایه خودرو برای مهمانان رایگان می‌باشد. سرویس شاتل و خدمات خشکشویی با پرداخت هزینه صورت میگیرد. به منظور رفاه مهمانان یک صرافی در هتل قرار گرفته است.

اتاق‌ها:

هتل سینم مجموعا دارای 16 اتاق می‌باشد. تمامی اتاق‌ها داری تهویه مطبوع می‌باشند و هچنین امکاناتی نظیر تلویزیون های ماهواره ای کابلی،حمام اختصاصی که شامل سشوار،و لوازم ارایشی بهداشتی رایگان است مهمانان می‌توانند از آن‌هاه بهره ببرند.

رستوران  هتل:

سالن غذا خوری در لابی هتل قرار گرفته است. هرروز صبح صبحانه کامل سرو می‌شود. در رستوران و بار هتل غذاهای خوش طعم وانواع نوشیدنی های متنوع برای مهمانان فراهم شده است. 

** ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

 برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.

2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.




امکانات و خدمات هتل سینم ‌
رستوران تلویزیون در لابی کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات ترانسفر فرودگاهی اجاره خودرو تلویزیون در لابی
سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع بطری آب تلفن تلویزیون سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2