آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا

هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت آنتالیا
venezia palace deluxe resort Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت

چرا هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت Venezia Palace Deluxe Resort Hotel ؟

هتل "Venezia Palace De Luxe Resort" با فضای منحصر به فرد خود زیبایی‌های مرموز سواحل مدیترانه را همراه با سیستم "Ultra All Inclusive" خود ارائه می‌دهد. هتل در زمینی به مساحت 100.000 متر مربع، تنها چند قدم از منطقه ساحلی خصوصی خود در منطقه کندو آنتالیا واقع شده است. این هتل پنج ستاره دارای یک استخر بزرگ در فضای باز، یک استخر سرپوشیده، یک باغ سرسبز و امکانات اسپا گسترده است. در امکانات شما می‌توانید دقیقاً همان باسیلیکا، کاخ دوکدام، برج کمپانیل، کافه فلوریان میدان سن مارکو و پل ریالتو در ونیز را همراه با فضای مسحور ونیز ببینید. مرکز شهر آنتالیا 20 کیلومتر با ملک فاصله دارد. فرودگاه آنتالیا 15 کیلومتر با "Venezia Palace Deluxe Resort" فاصله دارد.

امکانات هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت:

باسیلیکای سان مارکو هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت (ساختمان اصلی) شامل لابی با پذیرش 24 ساعته، مرکز اسپا مجهز با کارکنانی دوره دیده و استخر سرپوشیده بدون محدودیت سنی و فعالیت در تمامی فصول سال است. کاخ "Dukedom" از رستوران اصلی با سرو غذا‌های بین‌المللی و ارائه سرویس در تمامی وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام، مرکز کنگره، سالن‌ها و اتاق‌های امفی‌تئاتر و کنفرانس مجهز به سیستم ویدئو پروژکتور و عایق صدا، فروشگاه‌های متنوع برای تهیه انواع سوغاتی‌ها، کافه فلوریان با امکانات سرویس در اتاق و سرو انواع نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی و رستوران ونتو تشکیل شده است. ساختمان‌های اقامتی سن مارکو، سانتا ماریا و کاستلو هستند. در برج "Campanile" بار و تراس "Campanile" با منظره‌ای باشکوه وجود دارد.
پس از تمرین در باشگاه و سالن بدن‌سازی تمام مجهز هتل، مهمانان می‌توانند از امکانات سلامتی شامل سونا، حمام ترکی، ماساژ، امکانات مراقبت از صورت و پوست بهره‌مند شوند. تیم سرگرمی هتل در شبانه روز فعالیت‌های مختلفی را سازماندهی می‌کند. همچنین می‌توانید زمین تنیس، بیلیارد، تنیس روی میز و دارت را امتحان کنید؛ البته بعضی از فعالیت‌ها شامل هزینه‌های جداگانه‌ای از رزرو هتل می‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت:

اتاق استاندارد با منظره دریا: 25 متر مربع (به استثنای بالکن) اتاق‌هایی با نمای باغ که با فرش پوشانده شده‌اند؛ اتاق‌های استاندارد هتل در سن مارکو، سانتا ماریا و بلوک‌های کاستلو خدماتی را دارند که انتظارات شما را برآورده می‌کنند.
اتاق خانوادگی: 50 متر مربع بزرگ (بدون بالکن) و دارای دو اتاق استاندارد است و بین این اتاق‌ها یک در وجود دارد. تمامی این اتاق‌ها دارای دو بالکن و چشم انداز جزئی دریا، استخر یا باغ برای اقامت 4 یا 5 بزرگسال مناسب هستند. اتاق‌های خانوادگی متصل در بلوک‌های سن مارکو و سانتا ماریا واقع شده‌اند.
اتاق سوئیت: این 40 متر مربع بزرگ (به استثنای بالکن) دارای دو اتاق متصل به هم به عنوان یک اتاق خواب و یک اتاق نشیمن است و یک در بین آنها وجود دارد. حداکثر اقامت در این اتاق‌ها با نمای جزئی دریا، استخر یا باغ 2 بزرگسال است. اتاق‌های کت و شلوار گوشه در سن مارکو، سانتا ماریا و بلوک‌های کاستلو واقع شده‌اند.
ویلا: آنها 130 متر مربع (به استثنای تراس) و دارای 2 طبقه هستند. در طبقه پایین، یک اتاق خواب (تخت فرانسوی) با حمام اختصاصی، آشپزخانه آمریکایی، اتاق نشیمن و یک WC وجود دارد. در طبقه بالا دو اتاق خواب (تخت فرانسوی) با حمام اختصاصی و یکی از این حمام‌ها جکوزی دارد. این اتاق‌ها به صورت مجلل مبله شده‌اند. فضای سبز خصوصی دارند. حداکثر اقامت مجاز در این اتاق ها 6 بزرگسال + 2 کودک است.
اتاق استاندارد نمای زمین: 25 متر مربع بزرگ (به استثنای بالکن) اتاق‌هایی با نمای باغ که با فرش پوشانده شده‌اند، اتاق‌های استاندارد  در سن مارکو، سانتا ماریا و بلوک های کاستلو خدماتی را دارند که انتظارات شما را برآورده می‌کنند.

اتاق‌ها دارای بالکن با چشم‌انداز، مجهز به تهویه‌ی مطبوع مرکزی در کاخ ونزیا، دارای تلویزیون LCD با کانال‌های ماهواره‌ای و مینی‌بار هستند. یک صندوق امانات استاندارد در هر واحد وجود دارد. حمام خصوصی دارای حمام، سشوار و لوازم آرایش رایگان است.

- اتاق استاندارد با منظره دریا

- اتاق خانوادگی

- اتاق سوئیت

- اتاق متصل خانواده

- ویلا

- اتاق استاندارد نمای زمین

فاصله هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت تا:

- پارک اورنکوی: 10 کیلومتر

- پارک گردشگری و جوانان کادریه: 10 کیلومتر

- ساحل سایت مارتیلی: 10 کیلومتر

- پارک کودک آیلان: 10 کیلومتر

- نمایشگاه آنتالیا: 11 کیلومتر

- پارک چنگیز آیتماتوف: 11 کیلومتر

- پرگه: 13 کیلومتر

- دروازه هادریان: 18 کیلومتر

- آبشار کورسونلو و پارک طبیعی: 18 کیلومتر

- برج ساعت آنتالیا: 18 کیلومتر

- فرودگاه آنتالیا: 11 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ونزیا پالاس دلوکس ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا موسیقی زنده بیلیارد چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2