آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پورت ریور آنتالیا

هتل پورت ریور آنتالیا
port river & spa Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل پورت ریور

چرا هتل پورت ریور Port River Hotel & Spa ؟

هتل در 15 می 2015 درهای خود را به روی مهمانان باز کرد و با خدمات عالی، دکوراسیون متمایز و اتاق‌های راحت در مدت کوتاهی به یکی از بهترین هتل‌های منطقه تبدیل شد.
نمای بیرونی ساختمان هتل با تأثیر پذیری از معماری عثمانی طراحی شد و تمام غنای فرهنگ آناتولی و مدیترانه با ترکیب خطوط مختلف در دکوراسیون داخلی آن منعکس شد.
این هتل در گرانبها ترین بخش سیده، بین رودخانه ماناوگات و تیتره‌انگول، در فاصله چند قدمی دریا قرار دارد. اتاق‌های هتل دارای منظره‌ای منحصر به فرد از دریا، دریاچه و رودخانه هستند و با درک مدرنی از کیفیت طراحی شده‌اند. به عنوان موقعیت مکانی، هتل، احاطه شده توسط منظره کوه، دریاچه و رودخانه در اطراف تیتره‌انگول، 300 متر از دریا فاصله دارد و خدمات "Ultra All Inclusive" را در زمینی به مساحت 13000 متر مربع ارائه می‌دهد. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی هتل و آبگرم پورت ریور شامل ساحل سورگون، ساحل تیتره‌اینگول و تیترینه‌گل می‌شود. نزدیکترین فرودگاه آنتالیا در 70 کیلومتری هتل است ؛ هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

امکانات هتل پورت ریور:

هتل پورت، با پرسنل خوش برخورد، منوی نوشیدنی غنی و غذاهای لذیذ، ، بار استخر، شیرینی پزی و بارهای وندر آماده ارائه خدمات به مهمانان است. هتل مهمانان خود را برای صرف شام به رستوران‌های ترکی و ایتالیایی دعوت می‌کند تا بتوانند طعم‌ها و منوهای سنتی از غذاهای جهانی را امتحان کنند. پورت ریور اسپا و هتل پرمیوم علاوه بر مفهوم غنی غذا و نوشیدنی، خدمات نامحدود 24 ساعته ارائه می‌دهد. هتل دارای پارک آبی و استخر روباز فصلی به همراه بار، صندلی‌های ماساژ و تخت‌های ویژه حمام آفتاب در کنار آن است، بعد از تفریح در استخر می‌توانید به مرکز استراحت و اسپا و باغ هتل رفته و استراحت کنید. در کنار مرکز اسپا سونا، جکوزی و یک مرکز تناسب اندام تمام مجهز ساخته شده و به صورت تماما رایگان در دسترس استفاده است. همچنین در فضای سبز هتل زمین تنیس وجود دارد و با پرداخت هزینه جداگانه می‌توانید از آن استفاده نمائید. پذیرش 24 ساعته بوده و کارکنان با زبان‌های انگلیسی، روسی، آلمانی و ترکی با مهمانان صحبت می‌کنند و آماده خدمت رسانی هستند از دیگر خدمات ارائه شده می‌توان به سرویس‌های خشک‌شویی و اتوشویی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات و صرافی برای تبادل ارز و دسترسی آسان و راحت به پول رایج کشور اشاره نمود. وای فای رایگان در تمامی هتل و اتاق‌ها در دسترس است. در صورت به همراه داشتن خودرو می‌توانید از پارکینگ رایگان هتل بدون نیاز به رزرو قبلی استفاده نمائید. اگر تجاری سفر کرده‌اید و نیاز به برگذاری جلسه دارید، خدماتی همچون اتاق‌ها و سالن‌های کنفرانس و امفی‌تئاتر مجهز به پروژکتور و عایق صدا برای شما فراهم شده که با پرداخت هزینه‌ای می‌توانید از آنها استفاده نمایید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل پورت ریور:

اتاق‌های با شکوه هتل، با طراحی کامل خود و ظرافت در آن که نشان دهنده جذابیت تجمل است، برای فراهم کردن محیطی راحت و آرام برای مهمانانمان آماده شده است. از امکاناتی که در تمامی اتاق‌ها قرار دارند می‌توان به یک گاوصندوق کوچک، کمد لباس به همراه جا لباسی، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، مینی‌بار، امکانات چای و قهوه به همراه کتری برقی و در بخش حمام سشوار، دوش یا وان اختصاصی در اتاق‌های انتخابی، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به تعداد نفرات اتاق با قابلیت تعویض و شارژ دوباره اشاره نمود.

- اتاق استاندارد با دید دریا: اندازه: 16-27 متر مربع / ظرفیت: 1-3 / تخت: 1

- اتاق خانوادگی: متراژ: 45 متر مربع / ظرفیت: 1-4 / تخت: 2

- اتاق برای معلولین: اندازه: 16-27 متر مربع / ظرفیت: 1-2 / تخت: 1

- اتاق سه‌گانه: متراژ: 27 متر مربع / ظرفیت: 1-2 / تخت: 1

- اتاق استاندارد با دید زمین: اندازه: 16-27 متر مربع / ظرفیت: 1-2 / تخت: 1

فاصله هتل پورت ریور تا:

- پارک تفریحی کودکان ماناوگات: 2 کیلومتر

- پارک دده کورکوت: 2 کیلومتر

- پارک تاریک آکان: 2.3 کیلومتر

- پارک باریس مانکو: 2.5 کیلومتر

- پارک هوکا احمد یسوی: 2.8 کیلومتر

- پارک اوگور مومکو: 2.9 کیلومتر

- پارک یونس امره: 2.9 کیلومتر

- شهر عتیقه جانبی: 6 کیلومتر

- آمفی تئاتر جانبی: 6 کیلومتر

- موزه جانبی: 6 کیلومتر

- معابد آپولو و آتنا: 6 کیلومتر

- سد هیدروالکتریک اویماپینار: 19 کیلومتر

- ساحل تیترینه گل: 1.1 کیلومتر

- ساحل سورگون: 1.2 کیلومتر

- ساحل کومکوی: 6 کیلومتر

- ساحل عمومی کیزیلوت: 10 کیلومتر

- فرودگاه آنتالیا: 60 کیلومتر

- فرودگاه قاضی پاشا-آلانیا: 91 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پورت ریور ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر حمام ترکی
پارک آبی سالن بازی کودکان سونا موسیقی زنده چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2