آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل جدور دلوکس هتل اند اسپا آنتالیا

هتل جدور دلوکس هتل اند اسپا آنتالیا
j'adore deluxe & spa Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل جدور دلوکس هتل اند اسپا

چرا هتل جدور دلوکس هتل اند اسپا J'Adore Deluxe Hotel & Spa ؟

"J'adore Deluxe Hotel & Spa" از 10 نوامبر 2015 پذیرای مهمانان است. "J'adore Deluxe Hotel & Spa" با یک مرکز اسپا و منطقه ساحلی خصوصی، در سیده واقع شده است. 5 استخر با سرسره در محل وجود دارد. این هتل دارای سونا و مرکز تناسب اندام است و مهمانان می‌توانند از صرف غذا در رستوران یا نوشیدنی در بار لذت ببرند. وای فای رایگان در سراسر هتل و پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است. ساحل تنها 700 متر از هتل فاصله دارد. مجموعه هتل‌ و استراحتگاه ممتاز جدور دلوکس با دقت و به کار گیری تجربه طراحی شده تا اقامتی بی عیب و نقص را برای همه ارائه دهد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه آنتالیا است که 61 کیلومتر تا هتل با ماشین فاصله است.

امکانات هتل جدور دلوکس هتل اند اسپا:

طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های تفریحی و سرگرمی شامل دارت، تنیس روی میز، والیبال ساحلی، مینی گلف، ایروبیک، ایروبیک در آب، بوچیا و یوگا در هتل انجام می‌شوند. مرکز تناسب اندام تمام مجهز نیز برای مهمانان ورزشکار موجود است. در فصل تابستان، هتل فعالیت‌های مختلفی از جمله عصرهای ترکی هر سه‌ شنبه، شب جشن هر هفته، موسیقی زنده در روزهای خاص، مهمانی ساحلی هفته‌ای یک‌ بار، مسابقات ورزشی استخر، کلاس‌های رقص، مینی دیسکو و نمایش‌ها را ترتیب می‌دهد. کودکان بین 4 تا 7 سال می‌توانند در مینی کلاب شرکت کنند در حالی که کودکان بین 8 تا 12 سال می‌توانند در کلوپ خردسالان شرکت کنند. هتل صبحانه، ناهار و شام را به ‌سبک بوفه سرو می‌کند و 4 رستوران آلاکارته در محل وجود دارد. انواع نوشیدنی‌های وارداتی و محلی نیز در فصل تابستان به صورت 24 ساعته در دسترس شماست تا در طول اقامت خود از آن لذت ببرید. هتل در تمام طول روز میان وعده سرو می‌کند. غذا و نوشیدنی نیز در منطقه ساحل خصوصی ارائه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل جدور دلوکس هتل اند اسپا:

از امکاناتی که در تمامی اتاق‌ها قرار دارند می‌توان به یک گاو صندوق کوچک، کمد لباس به همراه جا لباسی، تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، مینی‌بار، امکانات چای و قهوه به همراه کتری برقی و در بخش حمام سشوار، دوش یا وان اختصاصی در اتاق‌های انتخابی، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به تعداد نفرات اتاق با قابلیت تعویض و شارژ دوباره اشاره نمود.

- اتاق های استاندارد: 34 متر مربع / با دکوراسیون مدرن دارای یک تخت دونفره و یک تخت یک نفره و یک مبل است / ظرفیت: 4 نفر

- اتاق های خانوادگی: 38 تا 42 متر مربع / دارای دو اتاق با در ارتباطی / یک تخت بزرگ و دو تخت یک نفره در اتاق دیگر وجود دارد

فاصله هتل جدور دلوکس هتل اند اسپا تا:

- پارک دده کورکوت: 3 کیلومتر

- پارک تاریک آکان: 3.3 کیلومتر

- پارک باریس مانکو: 3.5 کیلومتر

- پارک ابوالفیض الچی بیگ: 3.6 کیلومتر

- نیهال بی عنوان پارک: 3.7 کیلومتر

- پارک یونس امره: 3.8 کیلومتر

- پارک هوکا احمد یسوی: 3.8 کیلومتر

- پارک اوگور مومکو: 3.8 کیلومتر

- شهر عتیقه جانبی: 7 کیلومتر

- آمفی تئاتر جانبی: 7 کیلومتر

- موزه جانبی: 7 کیلومتر

- معابد آپولو و آتنا: 7 کیلومتر

- سد هیدروالکتریک اویماپینار: 20 کیلومتر

- فرودگاه آنتالیا: 61 کیلومتر

- فرودگاه قاضی پاشا-آلانیا: 90 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تور آنتالیا بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل جدور دلوکس هتل اند اسپا ‌
رستوران فروشگاه سرویس گشت شهری آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان سونا موسیقی زنده بیلیارد چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2