آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آرماس لابادا بیچ آنتالیا

هتل آرماس لابادا بیچ

چرا هتل آرماس لابادا بیچ Armas Labada Beach Hotel ؟

هتل پنج ستاره آرماس لابادا بیچ "Armas Labada Beach Hotel" در منطقه ساحلی کمر همراه استخر‌ها و سرسره‌های بزرگ ساخته شده است. فرودگاه آنتالیا با هتل یک ساعت با ماشین فاصله دارد. با اقامت در "Armas Labada" واقع در کمر، در کنار دریا خواهید بود، فقط 3 دقیقه پیاده تا ساحل عمومی "Kemer Merkez Bati" و 8 دقیقه پیاده تا خیابان "Liman" فاصله دارد. در آرماس لابادا راحتی، سرگرمی و طعم در کنار یکدیگر ارائه می‌شود و میزبان مهمانانی است که می‌خواهند تعطیلات را با عزیزان خود وهمچنین دنیای تجارت حرفه‌ای را برای جلسات کاری داشته باشند.

امکانات هتل آرماس لابادا بیچ:

از تفریحات ویژه فصل‌های گرم در این هتل می‌توان به تفریح در ساحل اختصاصی، شنا در استخر سرپوشیده با فعالیت در تمامی فصول سال، استخر روباز فصلی در کنار پارک آبی به همراه چند سرسره مخصوص بزرگسالان، حمام آفتاب و ورزش‌های دسته جمعی مانند والیبال ساحلی و تنیس اشاره نمود. برای کودکان در داخل هتل استخر ویژه به همراه سرسره‌‌های آبی و سالن بازی قرار داده شده است. سالن ماساژ و اسپا، حمام ترکی، جکوزی، باشگاه بدن سازی مجهز به تمامی دستگاه‌ها، باشگاه بیلیارد و بولینگ از دیگر امکانات تفریحی این هتل هستند. اگرعلاقه‌مند به دوچرخه سواری هستید هتل امکان اجاره آن را فراهم کرده است. برای افراد معلول و ناتوان امکانات ویژه‌ای در اتاق‌ها در نظر گرفته شده است. هتل همچنین فضا‌های جداگانه‌ای برای کنفرانس، جلسه و استعمال دخانیات در نظر گرفته است. اینترنت رایگان در تمام هتل و اتاق‌ها قابل دسترس است. ورود حیوانات خانگی و استعمال دخانیات خارج از اتاق مخصوص ممنوع است.
از دیگر امکانات عمومی این هتل می‌توان پارکینگ رایگان، امکانات و خدمات پزشکی، خدمات مبادله ارز، موسیقی زنده، تیم انیمیشن، حمل و نگهداری از چمدان، صندوق امانات، اجاره اتومبیل، آسانسور برای تسهیل ارتباط میان طبقات، بالکن عمومی، خدمات تور و بلیط، پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهبان، خشک‌شویی و اتو‌شویی را نام برد. می‌توانید غذاهای ترکی و بین‌المللی را در رستوران اصلی آمبروزیا امتحان کنید. رستوران‌های à la carte هتل نیز غذاهای لذیذ ترکی و همچنین غذاهای دریایی سرو می‌کنند. چندین بار وجود دارد که می‌توانید در طول روز کوکتل و نوشیدنی میل کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آرماس لابادا بیچ:

اتاق‌ها و سوئیت‌های راحت در آرماس لابادا با رنگ‌های پاستلی تزئین و با مبلمان مدرن مجهز شده‌اند.  تمام اتاق‌ها مجهز به حمام اختصاصی به همراه وان، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، کف‌پوش موکت، سیستم تهویه مطبوع جداگانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی اسپیلت، لوازم آرایشی و بهداشتی، چای ساز و قهوه ساز، میز نوشیدنی، کمد لباس، یخچال و تلفن متصل مستقیم به پذیرش است.

- اتاق یک نفره استاندارد با نمای زمین: 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ

- اتاق استاندارد دو نفره با نمای زمین: 1 تخت دونفره / 1 مبل تختخواب شو یا 2 تخت یک نفره / 1 مبل تختخواب شو

- اتاق سه تخته استاندارد با نمای زمین: 1 تخت دونفره / 1 مبل تختخواب شو یا 2 تخت یک نفره / 1 مبل تختخواب شو

- اتاق یک نفره استاندارد با منظره دریا: 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ

- اتاق دو نفره استاندارد با منظره دریا: 1 تخت یک نفره / 1 تخت دونفره

- اتاق سه تخته استاندارد با منظره دریا: 1 تخت دونفره / 1 مبل تختخواب شو یا 2 تخت یک نفره / 1 مبل تختخواب شو

- اتاق استاندارد با منظره دریا (2 بزرگسال + 2 کودک): 1 تخت یک نفره / 1 تخت دونفره / 1 مبل تختخواب شو

فاصله هتل آرماس لابادا بیچ تا:

- پارک اکمان لاریسا: 1.6 کیلومتر

- باشگاه ساحلی هالدون: 1.8 کیلومتر

- باشگاه رابینسون کامیووا: 2.1 کیلومتر

- کاخ جهانی آلوا دونا: 2.1 کیلومتر

- شهر عتیقه فازلیس: 3.7 کیلومتر

- شواباخ: 4.5 کیلومتر

- پارک و ساحل مهتاب: 4.7 کیلومتر

- ساحل کامیووا: 50 متر

- ساحل یارو بهشت آلاکاسو: 2.4 کیلومتر

- ساحل فازلیس: 3.9 کیلومتر

- ساحل آیسیگی: 4.5 کیلومتر

- ساحل باشگاه مد کمر: 4.5 کیلومتر

-فرودگاه آنتالیا: 44 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آرماس لابادا بیچ ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ماساژ سونا استخر
سونا چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2