<p>هتل آسکالارا</p><p>هتل آنتالیا</p><p>تور آنتالیا</p><p>تور ترکیه</p><p>تور</p><p>هتل لوکس</p><p>هتل پنج ستاره</p><p>Aska Lara Resort And</p>

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

آسکا لارا

هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا آنتالیا
aska lara resort & spa Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا

چرا هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا Aska Lara Resort & Spa Hotel ؟ 

هتل پنج ستاره "Aska Lara Resort & Spa Hotel" عضو مجلل، شیک و به روز جدید خانواده هتل‌های زنجیره‌ای "Aska" است که در سال 2014 در شش کیلومتری شرق آنتالیا در منطقه‌ای به نام لارا به این خانواده پیوست. شرکت آسکا ساخت هتل‌های زنجیره‌ای خود را در سال 1999، با احداث هتل "Sun Queen Beach" آغاز کرد و امروزه 6 هتل در مناطق گوناگون ترکیه به نام خود ثبت کرده است.

امکانات هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا:

هتل جامع آسکا لارا ریزورت و اسپا واقع در منطقه لارا، 500 متری از ساحل، دارای 2 منطقه است که با جاده تقسیم می‌شوند. امکاناتی از جمله پارک آبی، استخر، رستوران، مرکز تناسب اندام و حمام ترکی را ارائه می‌دهد. این ملک یک منطقه خصوصی در ساحل ارائه می‌دهد. وای فای رایگان در مناطق عمومی و میز پذیرش 24 ساعته نیز موجود است.
می‌توانید صبحانه هر روز و ناهار و شام را به صورت بوفه باز یا منوی انتخابی آلاکارته یا حتی منو‌های ویژه همچون منوی ویژه کودکان میل کنید. 2 رستوران "à la carte" برای فصل زمستان و 4 رستوران "à la carte" برای فصل تابستان وجود دارد که انواع غذاهای سنتی ترکی، آسیای شرقی و غذاهای ایتالیایی را سرو می‌کنند. این ملک همچنین دارای بارهایی است که در آن می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و دسرها را میل کنید.
امکانات ویژه برای مهمانان کوچک نیز در دسترس است. زمین بازی و اتاق بازی ارائه می‌شود. بچه‌ها می‌توانند از فیلم‌ها و انیمیشین‌ها لذت ببرند یا با فواره‌های موجود در محوطه پارک آبی بازی کنند. از دیگر امکانات آسکا لارا ریزورت و اسپا می‌توان به زمین بسکتبال، زمین تنیس، تنیس روی میز، باشگاه شبانه و ورزش‌های آبی اشاره کرد. خدماتی از جمله ماساژ و درمان‌های زیبایی نیز با پرداخت هزینه در دسترس است. سونا، حمام ترکی، استخر آب گرم سرپوشیده و روباز به صورت رایگان قابل استفاده است. خدمات خشک‌شویی نیز با پرداخت هزینه اضافی ارائه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا:

اتاق‌ها تزئین شده در رنگ‌های ملایم، با مبلمان چوبی و طراحی داخلی ظریف، حداکثر راحتی و رفاه را در طول اقامت به شما ارائه می‌دهند. انواع اتاق‌ها عبارتند از اتاق استاندارد، اتاق خانوادگی، اتاق‌های متصل، سوئیت، سوئیت کینگ و اتاق اکونومی.
تمامی اتاق‌ها دارای امکانات و خدمات سیستم تهویه مطبوع، گرمایش مرکزی، مینی‌بار، یخچال، میزکار، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و حمام با دوش اختصاصی به همراه سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین حوله هستند. بعضی از اتاق‌ها دارای وان و جکوزی در کنار دید دریا و جنگل یا شهر هستند.
فاصله هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا تا:
- آکادمی تیراندازی با کمان ودات ایربای: 8 کیلومتر
- پارک اورنکوی: 8 کیلومتر
- ساحل سایت مارتیلی: 9 کیلومتر
- پارک چنگیز آیتماتوف: 9 کیلومتر
- نمایشگاه آنتالیا: 10 کیلومتر
- پارک گردشگری و جوانان کادریه: 11 کیلومتر
- پارک کاگلایان: 12 کیلومتر
- دروازه هادریان: 17 کیلومتر
- برج ساعت: 17 کیلومتر
- مناره فلوت دار: 17 کیلومتر
- آبشار کورسونلو و پارک طبیع: 17 کیلومتر
- موزه آنتالیا: 19 کیلومتر
- اقیانوس لار: 11 کیلومتر
- ساحل عمومی کندو: 500 متر
- ساحل کادریه: 4.8 کیلومتر
- ساحل عمومی لارا: 6 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 10 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل آسکا لارا ریزورت و اسپا ‌
فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق ویلچر خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ سونا استخر
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2