<p>هتل بلیس</p><p>هتل آنتالیا</p><p>هتل ترکیه</p><p>هتل</p><p>تور ترکیه</p><p>هتل لوکس</p><p>هتل پنج ستاره</p><p>ساحل اختصاصی</p><p>دریای مدیترانه</p><p>منطقه بلک</p>

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

بلیس دلوکس

هتل بلیس دلوکس بلک آنتالیا
bellis deluxe Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل بلیس دلوکس بلک

چرا هتل بلیس دلوکس بلک Bellis Deluxe Hotel ؟

اقامتی فراموش نشدنی را در منطقه تفریحی بلک، واقع در سواحل دریای مدیترانه داشته باشید. ساحل شنی "Bellis Deluxe" با شیب ملایم برای کودکان ایده آل است و هوای پر از عطر درختان کاج و اکالیپتوس به ویژه برای سلامتی مفید است. از فضای سبز و عظیم 135.000 متر مربعی غوطه ور در رنگ‌های زنده لذت خواهید برد.

امکانات هتل بلیس دلوکس بلک:

هتل با کیفیت بالای محصولات و غذاهای متنوعی که هم در رستوران بوفه اصلی و هم در رستوران‌های آلاکارته موجود است آماده پذیرایی از شماست. 
همچنین می‌توانید از خدمات اسپا استفاده کنید، در پارک آبی با سرسره برای بزرگسالان و کودکان تفریح کنید، از باغ وحش کوچک و باشگاه سوارکاری دیدن کنید، دیگر ورزش‌های هتل تنیس، واترپلو یا فوتبال هستند که در صورت تکمیل شدن تیمتان می‌توانید به صورت رایگان بازی کنید.
ویلاها در هتل بلیس دلوکس فرصتی برای لذت بردن از حریم خصوصی هستند، در حالی که نه تنها به زیر ساخت‌های اصلی هتل دسترسی دارند، بلکه خدمات "VIP" اضافی و توجه بیشتر کارکنان را نیز دریافت می‌کنند. به لطف طراحی متفکرانه و فضای داخلی شیک، می‌توانید احساس راحتی کنید و از سطح معمول راحتی لذت ببرید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل بلیس دلوکس بلک:

در "Bellis Deluxe" طیف گسترده‌ای از گزینه‌های اقامتی وجود دارد: اتاق‌های استاندارد و خانوادگی، اتاق‌هایی در ساختمان اصلی و مینی مجتمع‌های مستقل، اتاق‌هایی با منظره دریا و دسترسی مستقیم به استخر، خانه‌های دریاچه، و ویلاهای شیک و بزرگ. استخر هتل در مجموع آماده اسکان بیش از 1000 مهمان در 554 اتاق در انواع مختلف را دارد. همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت وای فای رایگان و اینترنت کابلی پرسرعت با هزینه جداگانه، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تهویه مطبوع (تهویه مطبوع مرکزی با توجه به شرایط آب و هوایی کار می‌کند)، مینی‌بار، گاوصندوق الکترونیکی، سشوار و کلیه لوازم حمام مورد نیاز می‌باشد. طراحی مدرن حس آرامش و تجمل را به شما القا می‌کند و باکیفیت ترین تخت خواب تضمینی برای خوابی آرام است.

فاصله هتل بلیس دلوکس بلک تا:
- مرکز اسکی هیپ ناتیک: 25.5 کیلومتر
- بنای تاریخی تئاتر: 22.1 کیلومتر
- آبشار دودون آنتالیا: 25.8 کیلومتر
- دروازه هادریان آنتالیا: 39.7 کیلومتر
- ساحل کنیالتی: 48.4 کیلومتر
- معبد آپولو سیده آنتالیا: 50.3 کیلومتر
- مرکز خرید آنتالیوم پرمیوم: 16.4 کیلومتر
- مرکز خرید میرا آنتالیا: 18.1 کیلومتر
- مرکز خرید ترا سیتی آنتالیا: 28.4 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورآنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل بلیس دلوکس بلک ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اعلام حریق ویلچر تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان بطری آب تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر سرپوشیده ماساژ باشگاه بیلیارد سونا استخر حمام ترکی
سونا موسیقی زنده چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2