<p>هتل ترکیه</p><p>هتل آستاریا کرملین</p><p>تور ترکیه</p><p>هتل لوکس</p><p>هتل پنج ستاره</p><p>Asteria Kremlin Hotel Antalya</p><p></p><p></p>

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا
asteria kremlin palace Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل آستریا کرملین پالاس

چرا هتل آستریا کرملین پالاس Asteria Kremlin Palace Hotel ؟

هتل پنج ستاره و لوکس آستریا کرملین پالاس که به کاخ آستریا معروف است با ارائه طیف گسترده‌ای از انواع خدمات رفاهی و تفریحی اقامتی بی‌نظیر و خاطره انگیز را برایتان رقم خواهد زد. هتل آستریا کرمین پالاس الهام گرفته و ساخته شده از روی کاخ اصلی آن در روسیه است که امکان حس تجربه تزارهای قدیمی روسیه را برای مهمانان به ارمقان می‌آورد. کاخ آستریا کرملین مساحتی معادل ۷۵۰۰۰ متر مربع را پوشش می‌دهد که شامل یک پارک آبی ۳ سرسره‌ای برای کودکان و یک پارک آبی ۶ سرسره‌ای برای بزرگسالان است.

امکانات هتل آستریا کرملین پالاس:

این هتل پنج ستاره دارای منطقه وسیعی با عنوان ساحل خصوصی است؛ شنا در استخرهای روباز و سرپوشیده در امکانات ورزشی بسیار با‌کیفیت و درجه یک می‌تواند از بهترین تفریح‌های تابستانه برای مسافران باشد. از دیگر امکانات بی‌نظیر این هتل می‌توان به مرکز اسپا و ماساژ ویژه آن اشاره نمود؛ این مرکز اسپا با ارائه خدماتی نظیر ماساژ، درمان با جلبک‌های درمانی، سونا، حمام ترکی و شنا در استخر سرپوشیده آب گرم از مهمانان پذیرایی و آرامش را به آنان هدیه می‌دهد. هتل آسرتیا دارای 6 رستوران منحصر به فرد با منو‌های بوفه و آلاکارته و همچنین 7 بار نوشیدنی در جای جای هتل است. منوهای مختلفی‌ در هر رستوران وجود دارد که منوهای رژیمی با غذاهای ویژه و منوی کودکان از جمله آن‌ها می‌باشند. هتل برای کودکان نیز امکاناتی را تدارک دیده است؛ این امکانات شامل سالن بازی مخصوص به همراه مربیان دوره دیده، استخر جداگانه به همراه سرسره‌های بزرگ و کوچک و همچنین بار نوشیدنی مخصوص است؛ کودکان می‌توانند به صورت رایگان از امکاناتی که برای آنها در نظر گرفته شده است استفاده نمایند.
پذیرش هتل 24 ساعته خدمات رسانی می‌کند و چمدان‌ها و کیف‌های شما تا اتاقتان همراهی می‌شود. اینترنت رایگان در قسمت‌های عمومی هتل در دسترس همه ساکنین بوده و یک پارکینگ خصوصی به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آستریا کرملین پالاس:

این هتل مجموعاً از ۸۷۵ اتاق تشکیل شده است که روی هم رفته دارای ۱۷۷۱ تخت هستند و از نظر امکانات و خدمات و همچنین ابعاد دارای تفاوت‌هایی با یکدیگر می‌باشند. ۴۰۲ اتاق استاندارد در این هتل موجود است که در ابعاد ۲۳ متر مربعی برای مهمانان در نظر گرفته می‌شوند. ۳۴۳ اتاق سوپریور ۲۳ متر مربعی، ۱۲۷ اتاق خانوادگی ۴۸ متری، ۲ اتاق دولوکس با ابعاد ۸۰ متر مربعی و ۱ رویال کنیگ سوئیت در ابعاد ۱۲۰ متر مربعی برای رزرو در اختیار شما قرار خواهند گرفت. همه اتاق‌های هتل دارای بالکن می‌باشند و چشم اندازی از دریا و یا منظره دیدنی هتل و فضای سرسبز را به نمایش می‌گذارند. تهویه مطبوع برای هر اتاق در نظر گرفته شده است و یک مینی بار نوشیدنی پر از نوشابه‌های رنگارنگ در انتظار شما خواهد بود. پارکینگ اختصاصی در دسترس همه مهمانان بوده و اتاق‌ها دارای حمام اختصاصی به اضافه لوازم آرایشی رایگان و تخت‌های بزرگ و راحت هستند.

فاصله هتل آستریا کرملین پالاس تا:

- گلف کایا : ۷.۸ کیلومتر
- پارک آبی لند آو لجندز : ۸.۳ کیلومتر
- باغ تلرانس : ۸.۴ کیلومتر
- باشگاه گلف کاریا : ۸.۸ کیلومتر
- آبشار دودن :۱۱.۶ کیلومتر
- زمین گلف فالدو : ۱۱.۷ کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا : ۱۱.۹ کیلومتر
- آبشار و پارک طبیعت کوراسونلو : ۱۸.۲ کیلومتر
- دروازه هادریان : ۱۸.۵ کیلومتر
- برج ساعت : ۱۸.۸ کیلومتر
- شهر قدیمی مارینا : ۱۹.۱ کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آستریا کرملین پالاس ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه ویلچر تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان بطری آب تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ورزش های آبی (موتوری) تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سونا موسیقی زنده بیلیارد چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2