<p>هتل پرایم بیچ</p><p>تور مارماریس</p><p>هتل در مارماریس</p><p>تور ترکیه</p><p>ترکیه</p><p>هتل پنج ستاره</p><p>ساحل اختصاصی</p><p>Ideal Prime Beach hotel Marmaris</p>

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

پرایم بیچ

هتل آیدیل پرایم بیچ مارماریس
ideal prime beach Hotel مارماریس
درجه هتل:
هتل آیدیل پرایم بیچ

چرا هتل  آیدیل پرایم بیچ  ideal prime beach Hotel ؟

یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر مارماریس واقع در کشور ترکیه است و با توجه به پنج ستاره بودن این هتل می‌توانید اقامت لاکچری و پر امکاناتی را در این هتل داشته باشید. این هتل تا مرکز شهر تنها 3 کیلومتر فاصله دارد. ساحل Siteler فقط 5 متر با هتل آیدیل پرایم بیچ  فاصله دارد همچنین از هتل تا فرودگاه دالامان 100 کیلومتر و تا فرودگاه بدروم 135 کیلومتر فاصله دارد ر و در ساحلی اختصاصی در جزیره مارماریس قرار دارد.

خدمات و امکانات هتل آیدیل پرایم بیچ  ideal prime beach Hotel

این اقامتگاه دارای آسانسور است و برای جابجایی بین طبقات می‌توانید از آن استفاده کنید. میز پذیرش با پرسنل 24 ساعته، ورود و خروج را آسان می‌کند.  خدماتی مانند گاوصندوق و صرافی اقامتی راحت را برایتان تضمین می‌کند. دسترسی به اینترنت بی سیم (بدون هزینه اضافی) به مهمانان این امکان را می‌دهد که در تعطیلات با دوستان خود در ارتباط بمانند. همچنین تعدادی مغازه وجود دارد که گردش و گشت و گذار عالی را برای شما فراهم می‌کند. محوطه هتل دارای یک زمین بازی و یک باغ اختصاصی در هتل وجود دارد که میهمانان می‌توانند برای پیاده روی و تنفس هوای تازه صبح‌ها به این باغ رفته و در میان درختان زیبای آن لذت ببرند. امکانات اضافی شامل اتاق تلویزیون و اتاق بازی است.
 مهمانانی که با ماشین وارد می‌شوند می‌توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ بدون رزرو قبلی پارک کنند. خدمات و امکانات بیشتر شامل خدمات مراقبت از کودکان، سرویس اتاق (با پرداخت هزینه)، خدمات خشکشویی، آرایشگاه و پزشک هتل است. ناگفته نماند که اقامت در هتل آیدیل پرایم بیچ  فرصت لذت بردن از بازی بیلیارد را هم در اختیار مهمانان می‌گذارد. مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.
مجموعه استخر که شامل 3 استخر روباز و سرپوشیده است، برای ورزش و استراحت فعال ایده آل است. شناگران کوچک می‌توانند در محوطه شنای کودکان آبتنی کنند. چترهای آفتابی و صندلی‌های آفتاب به همراه نوشیدنی‌های فصل به اقامت هرچه دلچسب تر در این هتل کمک خواهند کرد.  این هتل ورزش‌های فضای باز از جمله بوچه، والیبال ساحلی، والیبال و بسکتبال را ارائه می‌دهد. ورزش های آبی ارائه شده شامل آکوافیت است. میهمانان می‌توانند از طیف گسترده ای از ورزش های داخل سالن، از جمله سالن بدنسازی، تنیس روی میز، بیلیارد، دارت، یوگا و ایروبیک لذت ببرند. یک منطقه سلامتی با اسپا، سونا، حمام و درمان‌های آیورودا وجود دارد. موضوع هزینه: درمان های ماساژ. امکانات تفریحی شامل کلوب کودکان، دیسکوی کودکان، کلوپ رقص و کلوپ شبانه است.
امکانات غذاخوری شامل اتاق ناهار خوری، اتاق صبحانه، بار است. رستوران این هتل دارای تهویه مطبوع و صندلی بلند برای کودکان است. همه چیز را می‌توان رزرو کرد. امکانات اضافی ویژه شامل مینی بار، تنقلات، آشپزی زنده و غذاهای گیاهی است. یک صبحانه مفصل و خوشمزه به مهمانان انرژی زیادی برای روز می‌دهد همچنین در بار هتل برای مهمانان، نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات هتل آیدیل پرایم بیچ  ideal prime beach Hotel

هتل آیدیل پرایم بیچ دارای 632 اتاق شیک می‌باشد. اتاق‌ها با مبلمانی مدرن چیدمان شده اند و هر اتاق دارای سیستم تهویه مطبوع مجزا به همراه مینی بار بوده و اتو و دیگر لوازم خانگی ضروری درونش وجود دارد. به لطف وجود بالکن می‌توانید از داخل اتاق خود، از منظره دریا مدیترانه لذت ببرید. داخل حمام لوازم آرایشی-بهداشتی ضروری همچون سوار وجود دارد تا از همراه بردن آن‌ها بی‌نیاز شوید. از طریق تلویزیون مسطح هر اتاق می‌توان به شبکه‌های ماهواره‌ای دسترسی پیدا کرد. دیگر لوازم و اثاثیه مهم هر اتاق که ذکر وجود آن‌ها خالی از لطف نیست، یخچال و میز محسوب می‌شود.

فاصله هتل تا

- پارک دلفین مارماریس: ۱.۶ کیلومتر
- پارک آبی آتلانتیس: ۱.۸ کیلومتر
- بازار هفتگی مارماریس: ۳.۳ کیلومتر
- ساحل مارماریس: ۳.۷ کیلومتر
- قلعه مارماریس: ۴ کیلومتر
-  پارک ملی مارماریس: ۱۲.۲ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای مارماریس  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آیدیل پرایم بیچ ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار
استخر رو باز باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا
ساحل اختصاصی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2