<p>هتل سان کانکت گرند</p><p>هتل مارماریس</p><p>تور مارماریس</p><p>Grand Ideal Premium Hotel Marmaris</p>

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

گرند ایدال پریمیوم

هتل گرند آیدیل پرمیوم مارماریس
grand ideal premium marmaris Hotel مارماریس
درجه هتل:
هتل گرند آیدیل پرمیوم مارماریس

چرا هتل گرند آیدیل پرمیوم مارماریس Grand Ideal Premium Marmars Hotel ؟

هتل گرند آیدیل پرمیوم مارماریس یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره شهر مارماریس است. این هتل در شهرساحلی در جنوب غربی ترکیه شهر مارماریس واقع شده است که به بهشت ساحلی دریای مدیترانه مشهور می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل گرند آیدیل پرمیوم مارماریس Grand Ideal Premium Marmaris Hotel

هتل گرند آیدیل پرمیوم مارماریس با امکانات رفاهی فوق العاده ای که در اختیار شما قرار داده است بدون شک شما را راضی خواهد کرد. طراحی مدرن و لوکس هتل سبب شده است که مسافران لحظات خوشی را در هتل تجربه کنند و از اقامت خود لذت ببرند. هتل گرند آیدیل پرمیوم مارماریس Grand Ideal Premium Marmaris دارای یک سالن بدنسازی، واتر پلو، فوتبال رومیزی، زمین تنیس و مجموعه مجهز اسپا است که شامل سونا و حمام ترکی است. ماساژ و خدمات زیبایی نیز برای همه در دسترس است. واحد های اقامتی روزانه سرویس می‌شوند. در ضمن تمام پرسنل مجرب این هتل که علاوه بر زبان ترکی مسلط بر زبان‌های انگلیسی، آلمانی و روسی هستند، با استقبالی گرم پذیرای مسافران از سرتاسر جهان هستند. در ضمن در هتل گرند آیدیل پرمیوم مارماریس اجازه به همراه بردن حیوانات خانگی را با خود ندارید. این را هم بدانید که اگر قصد خرید سوغاتی و هدیه را داشته باشید می‌توانید از فروشگاه هایی که در این هتل موجود است استفاده نمایید.. خدمات خانه‌داری نیز در این هتل انجام می‌گیرد و اینکه برای بالا بردن وسایل و چمدان‌های مسافران خدمات باربری در نظر گرفته‌شده است.
این هتل دارای دو بار، سه رستوران و یک شیرینی پزی نیز می‌باشد. در محوطه هتل یک تراس آفتابگیر و استخر اصلی و همچنین یک استخر مخصوص کودکان وجود دارد. به‌عنوان بخشی از برنامه و سرگرمی هتل، هر شب در هفته سرگرمی و بازی‌هایی با محوریت کودکان وجود دارد. یک بار کنار استخر از صبح تا دیروقت باز است. کلوپ شبانه در اواخر عصر باز می‌شود و نوشیدنی‌های الکلی و کوکتل ارائه می‌دهد. یک رستوران بوفه نیز وجود دارد همچنین تا ساحل فاصله کمی دارید.

اتاق‌ها و امکانات هتل هتل گرند آیدیل پرمیوم مارماریس  Grand Ideal Premium Marmaris Hotel 

واحدهای اقامتی هتل گرند آیدیل پرمیوم مارماریس دارای واحدهای لوکس و مدرن می‌باشد که امکانات بسیاری در اختیار شما قرار می‌دهد.  هر اتاق دارای سیستم تهویه مطبوع مجزا به همراه مینی بار بوده و اتو و دیگر لوازم خانگی ضروری درونش وجود دارد. به لطف وجود بالکن می‌توانید از داخل اتاق خود، از منظره اطراف لذت ببرید. داخل حمام لوازم آرایشی-بهداشتی ضروری همچون سوار وجود دارد تا از همراه بردن آن‌ها بی‌نیاز شوید. از طریق تلویزیون مسطح هر اتاق می‌توان به شبکه‌های ماهواره‌ای دسترسی پیدا کرد. دیگر لوازم و اثاثیه مهم هر اتاق که ذکر وجود آن‌ها خالی از لطف نیست، یخچال و میز محسوب می‌شود.

فاصله هتل تا

-  ساحل مارماریس: ۲۰۰ متر
-  پارک آبی آتلانتیس مارماریس: ۸۰۰ متر
- مرکز خرید مارماریس: ۱.۶ کیلومتر
-  قلعه مارماریس: ۳.۵ کیلومتر
-  پارک ملی مارماریس: ۱۱.۶ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای مارماریس  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گرند آیدیل پرمیوم مارماریس ‌
رستوران سرویس گشت شهری آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلویزیون لپ تاپ آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده ماساژ سونا
سالن بازی کودکان چترآفتاب کلاب‌های شبانه
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2