آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کاریزما کوش آداسی

هتل کاریزما دلوکس کوش آداسی
charisma de luxe Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل کاریزما دلوکس

چرا هتل کاریزما دولوکس Charisma De Luxe Hotel

هتل پنج ستاره کاریزما دلوکس charisma deluxe kusadasi در شهر توریستی و زیبای کوش آداسی قرار گرفته است. این هتل با داشتن یک ساحل خصوصی با مساحت ۵۵ متر. و چشم اندازهایی بی‌نظیر یکی از بهترین هتل‌های ترکیه به شمار می‌رود. از این هتل تا مرکز خرید و سرگرمی کوش آداسی تنها ۱۵ دقیقه پیاده راه می‌باشد. 

خدمات و امکانات هتل کاریزما دولوکس Charisma De Luxe Hotel

کارمندان میز پذیرش ۲۴ ساعته کار می‌کنند و یک راهنمای گردشگری پاسخگوی شما خواهد بود. پرسنل هتل به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فارسی، فرانسوی، دانمارکی، ترکی مسلط می‌باشند و از بابت ارتباط با آن‌ها جای نگرانی نمی‌باشد.
این هتل زیبا و لوکس دارای یک استخر شنای روباز یکی مناسب بزرگسالان و دیگری مناسب کودکان است که اطرافش با صندلی‌های مخصوص آفتاب دکور شده‌اند که می‌توانید از آن لذت ببرید همچنین می‌توانید از حمام ترکی و خدمات اسپای هتل و انواع ماساژها بهره ببرید همچنین علاقه مندان به ورزش نیز می‌توانند در باشگاه تناسب اندام هتل تحت نظر مربی مربوطه ورزش کنند و همچنین انواع خدمات آرایشی، پیرایشی و زیبایی در این هتل ارائه می‌شود.
از جمله تفریحات و سرگرمی‌های دیگر این هتل مینی گلف، اسنورکلینگ ، قایق سواری کانو، غواصی، دارت و پینگ پنگ می‌باشد که می‌تواند در پر کردن ساعات شما موثر باشد.
در صورت نیاز به پول نقد می‌توانید از صرافی این هتل برای تبدیل پول خود استفاده کنید. وجود دستگاه فکس و فتوکپی و اتاق جلسه به شما کمک می‌کند تا راحت تر کار های اداری خود را انجام دهید. قابل توجه مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگیشان را دارند توجه داشته باشند که در این هتل ورود حیوانات مجاز نمی‌باشد.
رستوران Moonlight هتل با انواع غذاهای ترکی و عثمانی اصیل از میهمانان هتل پذیرایی می‌کند و هروز صبح صبحانه غنی به صورت بوفه برای مهمانان سرو می‌شود. در رستوران Charides Sea Food می‌توانید از منوی غذایی متنوعی شامل انواع غذاهای مدیترانه‌ای، دریایی، بین‌المللی و ترکی، غذا سفارش دهید و یک کافی شاپ در هتل نیز موجود می‌باشد که می‌توانید در آن انواع  نوشیدنی گرم سرو کنید. در بار پینو شما هم چشم انداز استخر (Pool View) و دریا ( Sea View) را خواهید داشت و اسنک های خوشمزه در انتظار شماست.

اتاق‌ها و امکانات هتل کاریزما دولوکس Charisma De Luxe Hotel

این هتل در مجموع دارای 218 اتاق می‌باشد. تمام اتاق‌های هتل کاریزما دولوکس کوش آداسی دارای سرویس خواب‌های ممتاز هستند و فضای آن‌ها با تهویه مطبوع که کنترل دمای آن دست خودتان است، دلپذیر خواهد شد. بطری‌های آب رایگان قابل شارژ، کتری برقی و یک یخچال کوچک برای شما مهمان عزیز فراهم شده است. در سرویس حمام و بهداشتی اتاق‌ها، همه نوع لوازم بهداشتی گوناگون تهیه شده و همچنین سشوار و حوله قرار داده شده است.
تلویزیونی که در اتاق ها موجود است، شبکه های جهانی پخش می کند و علاوه بر آن یک تلفن در دسترس شماست. اینترنت وای فای در اتاق رایگان بوده و یک میز کار نیز برای شما تعبیه گشته است. نظافت هر روز انجام می‌گیرد که کاملا رایگان خواهد بود. دمپایی، بالکن، گاوصندوق، کمد و میز و صندلی نشیمن، از دیگر امکانات داخل اتاق‌هاست.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق استاندارد: این اتاق ها ۲۸ متر مربع هستند که در آن ها یک تخت دونفره کینگ و یک تخت تک‌نفره وجود دارد.
- سوئیت کرنر: ۴۵ متری هستند که یک تخت دونفره کینگ در آن ها موجود است.
- اتاق دولوکس: این اتاق های ۴۵ متری، یک تخت دونفره کینگ و یک تخت تک‌نفره دارند.
- اتاق سوپریر: مساحت این اتاق ها ۳۲ متر مربع است. آن ها می توانند یک تخت دونفره کینگ یا دو تخت تک‌نفره داشته باشند.

- سوئیت ماه عسل یا هانیمون: مساحت آن ها ۴۵ متر مربع است و دارای یک تخت دونفره کینگ هست.

اطلاعات:

- سیگار کشیدن در این هتل ممنوع است.
- ورود حیوانات خانگی به هتل غیر مجاز است.

 فاصله هتل تا:

- ترمینال اتوبوسرانی کوش آداسی: حدود 2.9 کیلومتر
- پارک آبی آدلند: حدود 4.7 کیلومتر
- پارک آبی آکوا فانتزی: حدود 5.2 کیلومتر
- خانه مریم مقدس: حدود 7.3 کیلومتر
- شهر افسوس کوش آداسی: حدود 10 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی ساموس: حدود 37 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی ازمیر عدنان مندرس: حدود 47.8 کیلومتر
- معبد آرتمیس کوش آداسی: حدود 12 کیلومتر
- زمین گلف بین المللی کوش آداسی: حدود 15.4 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کاریزما دلوکس ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ اجاره دوچرخه باشگاه بیلیارد حمام ترکی
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان سونا چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2