آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آنی پلازا ایروان

هتل آنی پلازا ایروان
ani plaza Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل آنی پلازا

چرا هتل آنی پلازا Ani Plaza Hotel

هتل آنی پلازا، هتلی چهار ستاره و محبوب در شهر ایروان است و قدمتی بلند دارد. این هتل در سال 1970 به بهره برداری رسیده و در زمان خودش بزرگترین هتل در کشور ارمنستان بوده است. آنی پلازا و آنی گرند و آنی سنترال از جمله هتل‌های زنجیره ای در ایروان می‌باشد. با توجه به چهار ستاره بودن این هتل می‌توانید اقامتی مناسب در هتل داشته باشید.

خدمات و امکانات هتل آنی پلازا Ani Plaza Hotel

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته در هتل از مهمانان استقبال می‌کنند. هتل آنی پلازا همچنین امکان استفاده از پارکینگ اختصاصی را به صورت رایگان برای مسافران مهیا ساخته تا بتوانند در صورت لزوم از آن استفاده کنند.

رستوران هتل در روز، با سرو صبحانه‌هایی خوش طعم و ارمنستانی به صورت بوفه ای، به پیشواز مهمانان خود می‌رود و روزی جذاب را برایشان آغاز می‌کند. در باقی وعده‌ها، انواع اقسام غذاهای خوشمزه با انواع بین‌المللی و ارمنی در رستوران هتل آماده شده و در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.
برای آنکه خستگی‌های زندگی اخیر زندگی خود را از بین ببرید و ساعاتی را به سلامتی و آرامش خود اختصاص دهید؛ حتما به بخش اسپا، سولاریوم، سالن ورزشی هتل آنی پلازا بروید و ساعاتی به‌یادماندنی را سپری کنید همچنین برای آبتنی و به هنگام تفریح و گشت و گذار در شهر برای آسودگی خاطر خود می‌توانید پول و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. 
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند. سالن‌های کنفرانس و اتاق جلسه مهمانان را در پیش‌روی امور کاریشان کمک می‌کند. برای تبدیل ارز می‌توانید از صرافی موجود در هتل نیز بهره ببرید.

اتاق‌ها و امکانات هتل آنی پلازا Ani Plaza Hotel

این هتل 262 واحد اقامتی مختلف و تمیز دارد و رنگ هایی گرم در اتاق‌ها به کار رفته تا انرژی مثبت در محیط جریان داشته باشد. برخی پنجره‌های این هتل، چشم اندازی رو به کوه ماسیس ایروان دارند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این کوه، سمبل ارزشمندی برای ارمنی‌ها به شمار می‌آید. اتاق‌های هتل با توجه به چهار ستاره بودن اتاق‌های معمولی هستند ولی دارای امکانات مناسب برای استراحت می‌باشند. این اتاق‌ها به صورت دو تخته و یک تخته برای مسافران در نظر گرفته شده‌اند. قیمت اتاق‌های دو تخته کمی بیشتر از اتاق‌های یک تخته است. صبحانه را می‌توانید در اتاق میل کنید. این اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی، حمام، تلویزیون، تلفن، اینترنت رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سیستم تهویه مطبوع هستند.

انواع اتاق‌ها

- اتاق دو تخته یا دونفره 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- سوئیت خانوادگی 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق کینگ 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- سوئیت جونیور 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق دو نفره دولوکس 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- سوئیت اجرایی اتاق خواب: 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو
- سوئیت سوپریور 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا

-  فاصله هتل تا میدان جمهوری: 1000 متر
-  فاصله هتل تا پارک پیروزی: 3000 متر
-  فاصله هتل تا موزه تاریخ : 850 متر
-  فاصله هتل تا کلیسای کاتولیک: 130 متر 
- فاصله هتل تا موزه ماتناداران: 1000 متر
-  فاصله هتل تا پارک عشاق:  1300 متر
-  فاصله هتل تا مسجد کبود: 1300 متر 
-  فاصله هتل تا ایستگاه قطار: 4000 متر 
-  فاصله هتل تا فرودگاه ایروان: 13000 متر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آنی پلازا ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین اتو شویی آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلویزیون
باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده سونا
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2