آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سوئنو گلف بلک آنتالیا

هتل سوئنو گلف بلک آنتالیا
sueno golf belek Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل سوئنو گلف بلک

چرا هتل سوئنو گلف بلک Sueno Golf Belek Hotel ؟

هتل لوکس و پنج ستاره سوئنو گلف بلک آنتالیا در ۴۰۰ متری ساحل قلب بلک واقع شده است. این هتل توسط دریاچه احاطه شده و تنها هتل بلک است که دارای دو زمین گلف در محل و ۳ زمین فوتبال است. فقط چند دقیقه طول می‌کشد تا از اتاق خود به یکی از دو زمین گلف فوق‌العاده برسید که این موضوع باعث محبوبیت هر چه بیشتر گلف سوئنو شده است. با اقامت در این هتل می‌توانید از آمفی تئاتر آسپندوس، پارک موضوعی سرزمین افسانه‌ها، باشگاه گلف آنتالیا، شهر قدیمی کلیچی و آکواریوم معروف آنتالیا دیدن کنید. هتل تنها ۳۱ دقیقه با فرودگاه بین‌المللی آنتالیا فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمایی و سفر به شهر زیبای آنتالیا را دارید، پیشنهاد می‌شود با اقامت در این هتل بی‌نظیر سفر دلنشین و به یاد ماندنی را تجربه کنید.

امکانات هتل سوئنو گلف بلک:

علاقمندان به ورزش و بدنسازی می‌توانند از خدمات مرکز تناسب اندام مجهز هتل استفاده نمایند. بعد از ورزش و برای رفع خستگی می‌توانید به مرکز اسپا رفته یا در ساحل اختصاصی استراحت کنید یا اوقات فراغت خود را در باغ سپری کنید. میهمانان همچنین می‌توانند در اتاق بازی از بازی بیلیارد، تنیس روی میز و ... لذت ببرند. از دیگر روش‌های سرگرمی می‌توان به پارک آبی، باشگاه کودکان، ورزش‌های آبی، مینی گلف و دوچرخه سواری اشاره کرد.
این هتل دارای استخرهای مجلل سر پوشیده، استخر روباز و استخر مخصوص کودکان است؛ همچنین دارای مرکز آبگرم که شامل حمام سنتی، ماساژ و خدمات درمانی و زیبایی متنوعی است. فروشگاه، خشک‌شویی و اتوکشی نیز در دسترس است. هتل سوئنو گلف بلک دارای شاتل فرودگاهی است. اینترنت بی سیم رایگان در اتاق‌ها، لابی و تمام هتل در دسترس مهمانان قرار می‌گیرد. برای میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته شده تا اقامت راحتی داشته باشند. سوئنو گلف بلک  دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات نظافتی به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. پرسنل هتل با تسلط به زبان‌های انگلیسی، ترکی استانبولی، آلمانی و روسی به صورت 24 ساعته پذیرای مهمانان عزیزی که قصد اقامت در هتل سوئنو گلف بلک را دارند هستند. انبار چمدان، میز تور، صندوق امانات، رستوران، بار و پارکینگ رایگان از دیگر امکانات موجود در لابی هتل است.
هتل سوئنو گلف بلک آنتالیا دارای ۳ رستوران است که دو رستوران آن آلاکارته بوده و یک رستوران دیگر به صورت منوی بوفه سرویس دهی می‌کند؛ رستوران‌های آلاکارته انواع غذاهای لذیذ ترکی و بین‌المللی را سرو می‌کند؛ همچنین هر روز صبح صبحانه با منوی بوفه در رستوران اصلی هتل برای تمامی اتاق‌ها به شکل رایگان در دسترس است. انواع منوهای رژیم غذایی و غذاهای مخصوص کودکان نیز در صورت درخواست مهمان در دسترس است؛ هتل دارای 2 بار است که یکی از آنها در لابی و دیگری در کنار استخر قرار دارد که می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را در کنار دسر‌های لذیذ تست کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل سوئنو گلف بلک:

هتل سوئنو گلف بلک آنتالیا دارای ۱۷۴ اتاق با طراحی مدرن و زیبا است؛ که با رنگ‌های پاییزی تزئین شده‌اند. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای پلاسما، بالکن، تلفن، مبلمان راحت و چای ساز هستند. تعدادی از اتاق‌ها چشم اندازی به دریا و تعدادی دیگر رو به زمین‌های گلف هتل هستند. هر واحد دارای حمام اختصاصی مجهز به دوش، سرویس بهداشتی، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان نیز است.
اتاق دبل استاندارد
اتاق دبل سوپریور
اتاق سه تخته استاندارد
اتاق سه تخته سوپریور
اتاق یک تخته کلاسیک

فاصله هتل سوئنو گلف بلک تا:

- باغ تولرانس: ۳.۵ کیلومتر
- پارک موضوعی سرزمین افسانه ها: ۴.۳ کیلومتر
- باشگاه گلف عقاب کایا: ۵ کیلومتر
- قنات رومی: 15 کیلومتر
- آمفی تئاتر آسپندوس: 15 کیلومتر
- نمایشگاه آنتالیا: 16 کیلومتر
- ساحل دریا/اقیانوس بلک: 4.5 کیلومتر
- ساحل کادریه: 3 کیلومتر
- ساحل عمومی سریک بلک: 4.6 کیلومتر
- ساحل بوگازکنت: 7 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 21 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل سوئنو گلف بلک ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان بطری آب تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا موسیقی زنده بیلیارد گلف سولاریم چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
ماساژ باشگاه بیلیارد استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2