آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس کیش
aramis plus Hotel کیش
درجه هتل:
هتل آرامیس پلاس

چرا هتل آرامیس پلاس کیش Aramis Plus Hotel ؟

هتل آرامیس پلاس کیش در آبان ماه 1399 افتتاح شده است و به یکی از راحت ترین و مجلل ترین هتل‌های منطقه کیش تبدیل شد. از دیگر دلایل محبوبیت هتل بهره گیری از مدیران جوان توانمند و نیروهای مجرب و همچنین موقعیت مکانی فوق العاده است که باعث مورد استقبال قرار گرفتن هتل آرامیس پلاس توسط مسافران و گردشگران بسیاری شده است. هتل پنج ستاره آرامیس پلاس هتلی خانوادگی و آرام است که با ارائه خدمات با کیفیت پذیرای مهمانان خود است. می‌توانید غذا‌های ایرانی و بین‌المللی را در رستوران هتل امتحان کنید.

امکانات هتل آرامیس پلاس کیش:

پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است. کارکنان به زبان‌های فارسی و انگلیسی صحبت می‌کنند؛ امکاناتی که در لابی هتل برای مهمانان قرار داده شده است شامل سیستم تهویه، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتشنشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... می‌شوند. برای بهره‌مندی از امکانتی نظیر اتوشویی، خشک‌شویی، سفارش از کافی‌شاپ و تمامی امکانات جلسه و اتاق‌های کنفرانس، فکس و فتوکپی نیازمند مراجعه و هماهنگی با پذیرش دارید. بیشتر امکانات ذکر شده شامل هزینه‌های جداگانه از رزرو هتل می‌شوند. از امکانات تفریحی ورزشی استخر،سونا، جکوزی، جمام ترکی و سالن ورزشی هستند. پارکینگ با ظرفیت 20 خودرو کاملا رایگان در دسترس است و مهمانان می‌توانند از آن استفاده نمایند؛ امکانات اجاره خودرو نیزفراهم شده است و شما می‌توانید با اجاره خودرو موردعلاقه خود به گردش در جزیره بپردازید. اینترنت وای فای رایگان نیز در لابی و تمامی اتاق‌ها با سرعت محدود در دسترس است. غرفه‌هایی برای خرید و عکاسی نیز در هتل موجود است.
رستوران هتل زیبای آرامیس پلاس جزیره کیش دارای ظرفیت ۴۰۰ نفر نفره است، این رستوران به خوبی آراسته شده و ظاهر زیبایی دارد. همچنین سرآشپز نمونه در این هتل به کار گرفته شده که دستپختی بی نظیر را ارائه می‌دهد. در رستوران هتل زیبای آرامیس پلاس برای تهیه و طبخ انواع خوراک‌ها و نوشیدنی‌ها از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می‌شود. از میهمان با منوی انواع غذاهای ایرانی و فرنگی پذیرایی می‌شود.  ساعت پذیرایی: صبحانه ۷:۳۰ الی ۱۰:۳۰ ، ناهار ۱۳:۰۰ الی ۱۶:۴۰ ، شام ۲۰:۳۰ الی ۲۴:۰۰ علاوه بر رستوران هتل در طبقه -1 رستوران "VIP" شاندیز صفدری قرار دارد که می‌توانید لذیذترین غذا‌ها را در آنجا تست کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آرامیس پلاس کیش:

هتل آرامیس پلاس کیش در مجموع 477 تخت را ارائه می‌دهد؛ تمامی اتاق‌های هتل به گونه‌ای طراحی شده‌اند که میهمانان دیگر نیازی به مراجعه به بیرون هتل را نداشته باشند و کلیه امکانات برای راحتی هرچه بیشتر قرار داده شده است. از امکانات گفته شده می‌توان به سیستم تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، حمام اختصاصی، سرویس فرنگی در تمامی اتاق‌ها و سرویس ایرانی با استفاده عموم مهمانان در راهرو طبقات، تلویزیون صفحه تخت، مبلمان و آباژور، مینی‌بار، کمد لباس و صندوق امانات داخل آن، رخت آویز در بالکن، تلفن متصل له پذیرش با قابلیت تماس به بیرون از هتل، میز و صندلی و امکانات بهداشتی اشاره نمود. چشم انداز اتاق‌های هتل بسیار جذاب هستند؛ این چشم انداز‌ها رو به دریای نیلگون خلیج فارس، غروب خورشید و جزیره هستند. ناگفته نماند قیمت اتاق‌هایی که رو به دریا هستند نسبت به اتاق‌های رو به جزیره گرانتر‌اند.

فاصله هتل آرامیس پلاس کیش تا:

- خانه اسپاگتی: 76 متر
- رستوران سنتی پوریا: 97 متر
- رستوران ناندوز کیش: 128 متر
- کافه رستوران پارمیس پلاس: 176 متر
- هتل آرامیس کیش: 54 متر
- هتل پارمیس کیش: 82 متر
- هتل سارا کیش: 130 متر
- هتل کوروش کیش: 157 متر
- بازار پارسیس: 124 متر
- رویا مال: 134 متر
- مرکز خرید پردیس دو: 181 متر
- مرکز خرید پردیس یک: 232 متر
- فرودگاه بین المللی کیش: 4.1 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای کیش با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آرامیس پلاس ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافه ترانسفر فرودگاهی مرکز تجارت نمازخانه خودپرداز اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
استخر
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2