آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل میراژ کیش

هتل میراژ کیش
mirage kish Hotel کیش
درجه هتل:
هتل میراژ

چرا هتل میراژ کیش Mirage Hotel Kish ؟

هتل میراژ یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره در جزیره کیش است که در سال 1397 در زمینی به مساحت 20.000 متر مربع به بهره‌برداری رسید؛ این هتل در 8 طبقه و 177 واحد اقامتی ساخته شد که بخشی از آنها در طبقات هتل و تعدادی دیگر در محوطه قرار گرفته‌اند. هتل طیف گسترده‌ای از امکانات رفاهی و تفریحی را برای مهمانان تدارک دیده است که برای استفاده از بسیاری از آنها نیازمند پرداخت هزینه‌های جداگانه‌ای دارید. از نظر موقعیت مکانی نیز هتل در بلوار دری و فاصله 800 متری از ساحل و اسلکه تفریحی قرار دارد.

امکانات هتل میراژ کیش:

در لابی هتل امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... قرار داده شده است که بعضی از آنها شامل هزینه‌های جداگانه‌ای می‌شوند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن‌های انگلیسی و فارسی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی هستند. صبحانه بوفه باز هتل هر روز صبح از ساعت 7 الی 10 در رستوران اصلی ارائه می‌شود که تمامی مهمانان می‌توانند رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه یا رزرو قبلی از آن استفاده نمایند. ناهار و شام نیز سرو می‌شوند. در صورت داشتن این خدمات بر روی اتاقی که رزرو می‌کنید شام و ناهار نیز همانند صبحانه رایگان اما با تفاوت در نوع منو که به صورت انتخابی است ارائه می‌شود و در صورت نداشتن این خدمات برای هر نفر شامل هزینه‌ می‌شود. از امکانات مرکز اسپا هتل می‌توان به حمام ترکی، سونا، اتاق‌های ماساژ اشاره نمود؛ انواع ماساژ‌های سر، صورت و بدن انجام می‌شوند تا آرامش را بعد از یک روز تفریح به شما هدیه کند؛ تمامی خدمات مرکز شامل هزینه‌های جداگانه می‌شوند و ساعت کار این مرکز از 10 الی 22 است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل میراژ کیش:

اتاق‌های هتل میراژ در انواع دوتخته‌‌ها، سه تخته، سوئیت‌های جونیور، بالکن‌دار‌های دنج (رو به دریا یا جزیره) و سوئیت‌های کابانا یا همان ویلا‌های ساحلی قرار دارند. تمامی اتاق‌ها ویژگی‌های مشترک زیادی همچون حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت پک و بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم را دارد و تفاوت آنها بیشتر در اندازه، نوع تخت‌ها، دید و منظره و در نهایت ظرفیت آنها است.

فاصله هتل میراژ کیش تا:
- رستوران سنتی بابا قدرت کیش: 94 متر
- رستوران پنگوئن: 280 متر
- رستوران کوه نور: 291 متر
- کافی شاپ مروارید: 303 متر
- هتل شایلی: 85 متر
- هتل گراند کیش: 137 متر
- هتل گراند کیش: 140 متر
- هتل جام جم کیش: 149 متر
- مجتمع توریستی پنگوئن: 241 متر
- گذر هنرمندان کیش: 415 متر
- بولینگ مریم: 485 متر
- بازار ونوس: 496 متر
- شهر زیرزمینی کاریز: 4.7 کیلومتر
- اسکله بزرگ تفریحی کیش: 908 متر
- مرکز خرید پردیس: 1.4 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی کیش: 4.3 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای کیش با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل میراژ ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت نمازخانه خودپرداز اعلام حریق رمپ روزنامه تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سرویس بهداشتی ایرانی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2