آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل نورک رزیدنس ایروان

هتل نورک رزیدنس ایروان
nork residence Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل نورک رزیدنس

چرا هتل نورک رزیدنس Nork Residence Hotel ؟ 

هتل نورک رزیدنس یک هتل چهار ستاره میان رده در خیابان مولدواکان شهر ایروان قرار گرفته است. هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان از 3 مارس 2012 از مسافران عزیز استقبال می‌کند همچنین از لحاظ موقعیت مکانی به مرکز شهر دسترسی دارید و از فرودگاه بین‌المللی زوارتنوتس 15.4 کیلومتر فاصله دارید.  لازم بذکر است این هتل تنها هتل ایرانی در ایروان می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل نورک رزیدنس Nork Residence Hotel

پذیرش هتل نورک رزیدنس به صورت 24 ساعته در هتل از مهمانان پذیرایی می‌کنند و پرسنل هتل مسلط به زبان‌های فارسی، انگلیسی، روسی و ارمنی می‌باشند که این تنها بخشی از وجه تمایز این هتل با سایر هتل‌های ایروان می‌باشد. هتل نورک رزیدنس دارای امکانات برای برگزاری جلسات و قرار ملاقات‌های شما است. همچنین این هتل همه ساله آماده میزبانی از گروه های هنری فدراسیون‌های ورزشی و تورهای گردشگری ایرانی و خارجی می‌باشد که موجب جذب بسیاری از مسافران به این هتل شده است. علاوه بر اینها در نورک رزیدنس برای مسافرانی که از خدمات کرایه خودرو بهره بردند پارکینگ رایگان در نظر گرفته است.

در رستوران هتل به دلیل داشتن فضای دنج مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است همچنین منویی گسترده از انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی نیز ارائه می‌دهد. صبحانه سلف سرویس هتل در سالن ناهار خوری ارائه شده و امکان درخواست صبحانه به اتاق نیز وجود دارد. در سالن بار هتل نیز با سرو مشروبات الکلی و غیر الکلی ساعات خوشایندی را برای شما رقم می‌زند. در کافی شاپ هتل نیز می‌توان انواع نوشیدنی های سرد و گرم را سفارش داد همچنین محوطه پیک نیک و امکانات باربیکیو در این هتل ارائه می‌شود.
در هتل یک سالن مجهر بدنسازی مجهز فراهم شده است وعلاقه مندان به ورزش و بدنسازی نیز می‌توانند در آن تمرینات روزانه خود را انجام دهند. برای شنا و آفتاب گرفتن هم استخر رو باز در محوطه هتل قرار دارد و صندلی‌های آفتاب به همراه نوشیدنی‌های فصل به اقامت هرچه دلچسب تر در این هتل کمک خواهند کرد. ماساژ و اسپا و سونا از دیگر خدمات این هتل چهار ستاره هستند. در صورت تمایل سالن زیباییِ هتل نورک رزیدنس نیز آماده خدمات رسانی به شما مهمانان عزیز است.

اتاق‌ها و امکانات هتل نورک رزیدنس Nork Residence Hotel

هتل نورک رزیدنس ایروان ارمنستان دارای 36 اتاق زیبا و تمیز با امکانات عالی و بالکنی با چشم اندازی فوق العاده می‌باشد ، همچنین هتل نورک رزیدنس تمام امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است. 

فاصله هتل تا

- باغ وحش ایروان تا هتل نورک رزیدنس ایروان: ۲ کیلومتر
- مجموعه تاریخی ماتِناداران تا هتل نورک رزیدنس ایروان: ۴.۳ کیلومتر
- مجموعه تاریخی کاسکاد تا هتل نورک رزیدنس ایروان: ۴.۸ کیلومتر
- بازار ورنیساژ ایروان تا هتل نورک رزیدنس ایروان: ۵ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل نورک رزیدنس ‌
رستوران تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اجاره خودرو اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز آرایشگاه
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور
استخر رو باز باشگاه بدنسازی ماساژ باشگاه بیلیارد سونا
بیلیارد
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2