آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گرین نیچر دایموند مارماریس

هتل گرین نیچر دایموند مارماریس
green nature diamond Hotel مارماریس
درجه هتل:
هتل گرین نیچر دایموند

چرا هتل گرین نیچر دایموند مارماریس Green Nature Diamond Marmaris ؟

هتل گرین نیچر دایموند هتلی لوکس و پنج ستاره رو به دریا در شهر زیبای مارماریس است. زیبایی این هتل در بین مسافران طرفدار بسیاری پیدا کرده است. هتل گرین نیچر دایموند واقع در مارماریس (مرکز شهر مارماریس)، 10 دقیقه پیاده‌روی تا ساحل مارماریس و پارک آبی آتلانتیس فاصله دارد. این هتل پنج ستاره 0.4 مایل (0.6 کیلومتر) تا پارک آبی Aqua Dream و 3.6 مایل (5.9 کیلومتر) تا ساحل Icmeler فاصله دارد. اگر به دنبال هتلی با امکانات و خدمات لاکچری هستید این هتل گزینه مناسبی برای شما می‌تواند باشد.

خدمات و امکانات هتل گرین نیچر دایموند مارماریس Green Nature Diamond Marmaris

هتل گرین نیچر دایموند مارماریس Green Nature Diamond Marmaris با امکانات رفاهی فوق العاده ای که دارد بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد. طراحی مدرن و لوکس هتل سبب شده است که مسافران لحظات خوشی را در هتل تجربه کنند و از اقامت خود لذت ببرند. کارکنان مجرب این هتل که علاوه بر زبان ترکی مسلط بر زبان‌های انگلیسی، آلمانی و روسی هستند، با استقبالی گرم پذیرای مسافران از سرتاسر جهان هستند. فرودگاه دالامان 98.9 کیلومتر از این هتل فاصله دارد. در ضمن امکاناتی چون فکس، فتوکپی و سالن اجتماعات در این هتل فراهم شده است به گونه ای که برای مسافران کاری مناسب بوده و امکان برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌ها را فراهم می‌آورد. خوب است بدانید در این هتل ورود حیوانات خانگی به داخل هتل مجاز نمی‌باشد. اگر از خدمات کرایه اتومبیل هتل بهره بردید، بدون نیاز به پرداخت هزینه قادر خواهید بود آن را داخل پارکینگ مجموعه قرار بدهید. در صورت تمایل سالن زیباییِ هتل گرین نیچر دایموند مارماریس نیز آماده خدمات رسانی به شما مهمانان عزیز است.
صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز در Green Nature Diamond سرو می‌شود. میان وعده های سبک، قهوه و چای بین وعده های غذایی ارائه می‌شود. رستوران در صورت درخواست می‌تواند منوهای رژیم غذایی ویژه ای را تهیه کند. هتل گرین نیچر دایموند مارماریس دارای زمین بازی کودکان است که کودکان می‌توانند با خیال راحت در آن بازی کنند و در کنار خدمات نگهداری از آن‌ها، بخشی از امکانات مورد نیاز برای خانواده هاست. مجموعه ای از فعالیت‌ها و سرگرمی‌ها از جمله بیلیارد، تنیس روی میز، اسکواش، دارت و دوچرخه سواری در هتل گرین نیچر دایموند مارماریس ارائه می‌شود. از ورزش های آبی مانند موج سواری، کانو، شیرجه زنی، قایق رانی و غواصی نیز نباید غافل شد.

اتاق‌ها و امکانات هتل گرین نیچر دایموند مارماریس Green Nature Diamond Marmaris

هر اتاق دارای سیستم تهویه مطبوع مجزا به همراه مینی بار بوده و اتو و دیگر لوازم خانگی ضروری درونش وجود دارد. به لطف وجود بالکن می‌توانید از داخل اتاق خود، از منظره اطراف لذت ببرید. داخل حمام لوازم آرایشی-بهداشتی ضروری همچون سشوار وجود دارد تا از همراه بردن آن‌ها بی‌نیاز شوید. از طریق تلویزیون مسطح هر اتاق می‌توان به شبکه‌های ماهواره‌ای دسترسی پیدا کرد. دیگر لوازم و اثاثیه مهم هر اتاق که ذکر وجود آن‌ها خالی از لطف نیست، یخچال و میز محسوب می‌شود.

انواع اتاق‌ها

- اتاق استاندارد با نمای زمین 1 تخت دونفره
- اتاق استاندارد با منظره دریا 1 تخت دونفره
- اتاق استاندارد با نمای جزئی دریا 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره
- سوئیت کینگ 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره و 1 تخت دونفره بزرگ
- سوئیت 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره

فاصله هتل تا

- رستوران هتل گرین نیچر دیاموند87m
- هتل سسین128m
- هتل لالیلا بلو سوییت263m
- رستوران سیل مارماریس211m
- رستوران پیکادلی237m
- گرند ایده آل پریمیوم261m
- رستوران دمیرز158m
- هتل الگانس اینترنشنال مارماریس240m
- شهر باستانی آموس245m
- ساحل آموس371m

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای مارماریس  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گرین نیچر دایموند ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط
مینی بار سشوار سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ اجاره دوچرخه
پارک آبی سالن بازی کودکان چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2