آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل الگانس اینترنشنال مارماریس

هتل الگانس اینترنشنال مارماریس
elegance s international Hotel مارماریس
درجه هتل:
هتل الگانس اینترنشنال مارماریس

چرا هتل الگانس اینترنشنال مارماریس Elegance Hotels International Marmaris ؟

هتل زیبا و پنج ستاره الگانس اینترنشنال مارماریس Elegance Marmaris در شهر زیبا و توریستی مارماریس قرار گرفته و تنها 2 دقیقه از ساحل قرار گرفته است. هتل الگانس اینترنشنال مارماریس اقامتی را در یک فضای بسیار زیبا  برای مسافران ارائه می‌دهد همچنین هتل الگانس اینترنشنال به خاطر موقعیت مکانی و امکانات رفاهی بسیار خوبی که برای مسافران دارد، یکی از پیشنهادهای تورهای ترکیه به گردشگران است. این هتل در سال ۱۹۹۲ ساخته شده و سرویس دهی آن به صورت ALL می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل الگانس اینترنشنال مارماریس Elegance Hotels International Marmaris 

این هتل به سبک مدیترانه ای ساخته شده و دارای 3 رستوران، 5 بار و 2 استخر روباز است. میهمانان می‌توانند از آبگرم دیدن کنند، دوره غواصی انجام دهند یا از آفتاب در سکوی آفتابگیر کنار دریا لذت ببرند.
همچنین یگ باغ اختصاصی در هتل وجود دارد که میهمانان می توانند برای پیاده روی و تنفس هوای تازه صبح ها به این باغ رفته و در میان درختان زیبای آن لذت ببرند. برای علاقه مندان به ورزش باشگاه ورزشی مجهز تعبیه شده است و پس از تمرین در باشگاه، مهمانان می‌توانند عضلات خود را در سونا و اتاق بخار شل کنند و یا در اتاق ماساژ بگیرند. یک ساحل خصوصی برای آفتاب گرفتن و یک سالن سرگرمی با تخته نرد، تنیس روی میز و 3 دستگاه Playstation2 وجود دارد.
رستوران Bougainville با ظرفیت 350 نفر، رستوران Orchids با ظرفیت 200 نفر، رستوران آلاکارته Hana Beach با ظرفیت 184 نفر، کافه Rosa،  کافه کنار استخر Silence، کافه ویتامین و کافه ساحلی. مهمانان می‌‍توانند در رستوران رمانتیک Begonville Restaurant همراه با پخش موسیقی زنده غذا بخورند و لذت ببرند. حتی می‌توانید در کنار آب در یک عرشه شناور غذای مورد علاقه تان را نوش جان کنید. بعد از  گشت و گزار در شهر می‌توانید در کافی شاپ هتل شیرینی‌های تازه و انواع نوشیدنی سرد و گرم سرو می‌کند. مهمانان همچنین می‌توانند از فروشگاه های جواهرات و در صورت نیاز از آرایشگاه در محل بهره مند شوند.  در این هتل شما می توانید با پرداخت هزینه ای اندک از ترانسفر فرودگاهی نیز بهره مند شوید. 
در کنار استخرهای روباز، نیمکت‌هایی قرار گرفته است تا بعد از شنا کردن بتوانید همزمان با گرفتن حمام آفتاب، نوشیدنی مورد علاقه‌تان را میل کنید. این اتفاق به لطف وجود پول بار میسر می‌شود. الگانس اینترنشنال مارماریس از جمله پنج ستار‌ه‌های دارای زمین تنیس است. از آن جایی که هتل درست بر لبه دریا واقع شده و به بخشی اختصاصی و منحصربه‌فرد از ساحل دسترسی دارد، امکان اجرای فعالیت‌ها و ورزش‌های مختلف همچون اسکی روی آب، شنا کردن، غواصی در اعماق، قایق سواری و شیرجه ارتفاع میسر است. بهتر است با شرکت در این همه برنامه همه انرژی خود را تخلیه نکرده و برای نایت کلاب، خود را سر حال نگه دارید. کلاب شبانه جایی است که دی جی به وسیله پخش موزیک زنده، برای رقص و پای‌کوبی،‌ به همه انرژی می‌دهد.
برای رفاه بیشتر مسافران هتل خدماتی چون اجاره خودرو، صرافی، خشکشویی و اتوکشی به میهمانان ارائه خواهد گردید. برای کودکان زمین بازی مخصوصی ایجاد شده است تا آن‌ها نیز بتوانند در طول اقامت در هتل سرگرم باشند. پخش برنامه‌های کودک از تلویزیون داخل اتاق‌ها امکان‌پذیر است. وجود کلابی سرپوشیده همراه با مربیانی حرفه‌ای به همراه یک زمین بازی غیر مسقف انرژی کودکان را خالی کرده و آن‌ها را به خواب می‌برد. با این حال در هر زمان می‌توانید کودکان را به قسمت مخصوص نگهداری با هزینه اضافی از آن‌ها بسپرید.

اتاق‌‌ها و امکانات هتل الگانس اینترنشنال مارماریس Elegance Hotels International Marmaris

هتل Elegance Hotels International مارماریس دارای 200 اتاق است که که از نظر چشم انداز و ظرفیت انواع مختلفی دارند و بسته به سلیقه خود می توانید هر کدام که مد نظرتان است را انتخاب کنید. اتاق‌های مهمان در Elegance Hotels International Marmaris به گرمی با رنگ های ملایم تزئین شده اند. در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل لوکس االگانس اینترنشنال مارماریس انواع امکانات و تجهیزات برای اقامتی راحت تعبیه شده است که شامل این موارد هستند: تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، اینترنت رایگان با سرعت بالا، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، کمد لباس، حمام با دوش یا وان، وسایل بهداشتی حمام، سشوار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، چای و قهوه ساز، تلفن، میز تحریر، سیستم اطفاحریق، میز و صندلی در بالکن، مبلمان، میز آرایش و آیینه. خدمات اتاق و خدمات اتاق وی‌آی‌پی هم در این هتل قابلیت درخواست دارد.

انواع اتاق‌ها

- اتاق دابل  1 تخت دونفره
- اتق سه نفره 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره
- سوئیت جونیور 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- سوئیت کینگ 1 تخت دونفره بزرگ
- سوئیت رویال
اتاق خواب 1:1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق خواب 2:1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو
- سوئیت پرزیدنت
اتاق خواب 1:1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق خواب 2:1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
اتاق خواب 3:1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

- اتاق دو نفره یا دوقلو با نمای جزئی دریا 1 تخت دونفره

فاصله هتل تا

- پارک آبی آتلانتیس و مرکز خرید بلوپورت: 0.5 کیلومتر
- پارک آبی آکوا‌دریم و مرکز خرید مال‌ مارین: 2 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی دالامان: 95 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی رودس: 50.9 کیلومتر
- فرودگاه میلاس بدروم: 68.3 کیلومتر 
- رستوران وماس بیچ: 0.1 کیلومتر
- رستوران بلک بول استیک هاوس مارماریس: 0.2 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای مارماریس  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.




امکانات و خدمات هتل الگانس اینترنشنال مارماریس ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت فروشگاه لوکس اجاره خودرو خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز آرایشگاه تاکسی سرویس فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2