آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لالیلا بلو سوئیت مارماریس

هتل لالیلا بلو سوئیت مارماریس
lalila blue suites marmaris Hotel مارماریس
درجه هتل:
هتل لالیلا بلو سوئیت مارماریس

چرا هتل لالیلا بلو سوئیت مارماریس  Lalila Blue Suites Marmaris Hotel ؟

این هتل در شهر محبوب و ساحلی مارماریس، یکی از زیباترین شهرهای ترکیه واقع شده است. هتل پنج ستاره و مدرن لالیلا بلو سوئیت انتخابی بسیار مناسب است. این هتل موقعیت قرارگیری عالی در جزیره دارد و در کنار ساحل قرار دارد. تنها از مرکز شهر قدیمی و بندر فقط 2 کیلومتر فاصله دارد و نزدیکترین ساحل شنی فقط 100 متر با آن فاصله دارد. میهمانان طیف وسیعی از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، بارها و مکان‌های تفریحی شبانه شلوغ را در نزدیکی هتل پیدا می‌کنند. فرودگاه دالامان نیز در 90 کیلومتری اقامتگاه قرار دارد.

خدمات و امکانات هتل لالیلا بلو سوئیت مارماریس  Lalila Blue Suites Marmaris Hotel

در هتل پنج ستاره و شیک Lalila Blue Suites Marmaris ، انواع امکانات و خدمات با کیفیت بالا وجود دارد تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند و اقامتی به‌یادماندنی را تجربه کنند. پذیرش 24 ساعته ورود و خروج را برایتان آسان می‌سازد. دسترسی به اینترنت بی‌سیم (با پرداخت هزینه) به مهمانان اجازه می‌دهد در تعطیلات در ارتباط بمانند. تعدادی مغازه نیز وجود دارد. محوطه هتل دارای باغی زیبا می‌باشد. در ساحل اختصاصی این هتل به تماشای دریای آبی بپردازید و روی صندلی های راحتی در ساحل استراحت کنید. امکانات پارکینگ نیز در دسترس مهمانان شامل گاراژ و پارکینگ (با پرداخت هزینه) می‌باشد. قابل ذکر است که این هتل یک باشگاه کودکان و در کنار آن زمین بازی دارد که در طول سفر می‌توانید با خیالی راحت کودکان خود را به آنجا ببرید تا در فضایی شاد و تحت نظر مربیان بازی کنند همچنین امکان اجاره دوچرخه و گشت‌وگذار در خارج از هتل وجود دارد.

مهمانان چه فعال باشند و چه نیاز به استراحت و آرامش داشته باشند، می‌توانند در مجموعه استخر، که شامل یک استخر روباز و استخر مخصوص کودکان کودکان که در مجموع 2 استخر است و مکانی برای تفریح و آبتنی می‌باشد. یک تراس با صندلی‌های آفتاب‌گیر و چتر آفتابی در دسترس است. یک اسنک بار کنار استخر نیز وجود دارد. طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های ورزشی سرپوشیده نیز ارائه می‌شود، به‌عنوان مثال باشگاه بدنسازی، تنیس روی میز، کالیستنییک و ایروبیک یا با پرداخت هزینه، بیلیارد و دارت. منطقه سلامتی با اسپا و حمام و با پرداخت هزینه اضافی، سونا و ماساژ وجود دارد. در ضمن می‌توانید از فروشگاه هتل سوغاتی‌های خود را بخرید یا سری به آرایشگاه بزنید. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، نیزدر دسترس هستند. اگر علاقه‌مند به انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی باشید، می‌توانید با خیال راحت و بدون نیاز به خارج شدن از هتل به رستوران آن مراجعه کنید. منوی این رستوران را انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی با بهترین طعم و مزه تشکیل داده اند که از هر لحاظ، رضایت شما را کسب می کنند. سالن بار هتل هم با طیف وسیعی از نوشیدنی‌ها در اختیار مهمانان قرار دارد.

اتاق‌ها و امکانات هتل لالیلا بلو سوئیت مارماریس  Lalila Blue Suites Marmaris Hotel 

اتاق‌های هتل لالیلا بلو سوئیت مارماریس با رنگ‌های روشن دکور شده است. بزرگی اتاق‌ها فضای کافی را در اختیارتان می‌گذارد و می‌توانید در اتاق‌هایی با امکانات رفاهی عالی، اقامت خوشایندی داشته باشید. برخی اتاق‌ها دارای تراس اختصاصی نیز می‌باشند که دارای حوضچه های کوچکی است که چشم انداز زیبای محوطه هتل و دریا را به معرض نمایش می‌گذارد. هر اتاق دارای سیستم تهویه مطبوع مجزا به همراه مینی بار بوده و اتو و دیگر لوازم خانگی ضروری درونش وجود دارد. داخل حمام لوازم آرایشی-بهداشتی ضروری همچون سشوار وجود دارد تا از همراه بردن آن‌ها بی‌نیاز شوید. از طریق تلویزیون مسطح هر اتاق می‌توان به شبکه‌های ماهواره‌ای دسترسی پیدا کرد. دیگر لوازم و اثاثیه مهم هر اتاق که ذکر وجود آن‌ها خالی از لطف نیست، یخچال و میز محسوب می‌شود.

فاصله هتل تا

- پارک آبی آتلانتیس: ۳۰۰ متر
- مرکز خرید پوینت سنتر: ۶۰۰ متر
- قلعه مارماریس: ۲.۶ کیلومتر
- ساحل ایچملر: ۶.۲ کیلومتر
- پارک ملی مارماریس: ۱۰.۸ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای مارماریس  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل لالیلا بلو سوئیت مارماریس ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون لپ تاپ آباژور لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی ماساژ اجاره دوچرخه سونا
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان چترآفتاب کلاب‌های شبانه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2