آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بلو بی پلاتینیوم مارماریس

هتل بلو بی پلاتینیوم مارماریس
blue bay platinum Hotel مارماریس
درجه هتل:
هتل بلو بی پلاتینیوم

چرا هتل بلو بی پلاتینیوم Blue Bay Platinum Hotel ؟

Blue Bay Platinum هتلی پنج ستاره و لوکس که در 150 متری ساحل مارماریس قرار دارد.  مارماریس با داشتن جاذبه‌های طبیعی فراوان و کم‌نظیر، پارک های آبی مهیج و مراکز خرید مارماریس مقصد بسیاری از مسافران و گردشگران است؛ به همین علت اقامت در هتلی مانند  بلو بی پلاتینیوم پنج ستاره در مارماریس، اقامتی خاطره‌انگیز و فوق‌العاده خوب را برای شما به ارمغان می‌آورد. این اقامتگاه تا مرکز شهر مارماریس و بسیاری از جاهای دیدنی مارماریس 1.9 کیلومتر فاصله  دارد.

خدمات و امکانات هتل بلو بی پلاتینیوم Blue Bay Platinum Hotel 

بخش پذیرش به‌ صورت ۲۴ ساعته از میهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی به ‌یادماندنی برای مسافران تلاش می‌کنند. این هتل دارای یک رستوران بوفه مدرن است که غذاهای بین‌المللی سرو می‌کند و همچنین 2 رستوران آلاکارته دارد. هنگام صرف غذا، مهمانان می‌توانند از موسیقی زنده یا نمایش هایی که توسط هتل برگزار می‌شود لذت ببرند. بار هتل نیز نوشیدنی‌های تازه و تنقلات سبک ارائه می‌دهد. مهمانان همچنین این فرصت را دارند که از ماساژ درمانی و ورزش از جمله تنیس روی میز لذت ببرند. یک کلوپ بازی برای فرزندتان نیز وجود دارد. برای رفع خستگی می‌توانید به مرکزاسپا بروید و از انواع ماساژها بهره ببرید، پس از رفتن در یکی از 4 استخر روباز، می‌توانید مدتی را در ساحل خصوصی بگذرانید و آفتاب بگیرید. در هتل بلو بی پلاتینیوم اجازه به همراه بردن حیوانات خانگی را با خود ندارید.
هتل بلو بی پلاتینیوم امکانات متعددی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. برای مثال افرادی که قصد کرایه خودرو از هتل را دارند، می‌توانند از پارکینگ امن و رایگان هتل استفاده کنند. لازم به ذکر است که برای استفاده از این پارکینگ، هیچ احتیاجی به رزرواسیون قبلی نیست. اینترنت رایگان و پرسرعت در سرتاسر این هتل در اختیار مهمانان قرار دارد. امکان برق انداختن کفش‌هایتان نیز در این هتل ممکن است. هتل دارای امکانات برای برگزاری جلسات و قرار ملاقات است همچنین امکانات برگزاری جشن و میهمانی در هتل وجود دارد.

اتاق‌ها و امکانات هتل بلو بی پلاتینیوم Blue Bay Platinum Hotel

اتاق‌های Blue Bay Platinum به سبک مدرن، با رنگ های روشن و کف کاشی تزئین شده اند.همه اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع با وسایل مینی بار رایگان و تلویزیون پلاسما می‌باشند. دسترسی به اینترنت بی سیم (با هزینه اضافی) شما را متصل نگه می‌دارد و برنامه های ماهواره ای برای سرگرمی شما در دسترس است. حمام خصوصی با دوش دارای لوازم بهداشتی و سشوار رایگان است. اتاق‌های مدرن هتل بلو بی پلاتینیوم دارای بالکن خصوصی با نمای زیبای دریا می‌باشند.

فاصله هتل تا

-  پارک آنتلانتیس سو: ۳۰۰ متر
-  پارک آبی آکوآ‌دریم: ۳۰۰ متر
-  آمفی تیاتر مارماریس: ۱.۵ کیلومتر
- سه شنبه بازار مارماریس:‌ ۱.۷ کیلومتر
-  قلعه مارماریس: ۲ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای مارماریس  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید

امکانات و خدمات هتل بلو بی پلاتینیوم ‌
رستوران فروشگاه آسانسور خشکشویی صندوق امانات ترانسفر فرودگاهی
سشوار
استخر رو باز باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2