آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پینتا پارک دلوکس مارماریس

هتل پینتا پارک دلوکس مارماریس
pineta park deluxe Hotel مارماریس
درجه هتل:
هتل پینتا پارک دلوکس

چرا هتل پینتا پارک دلوکس Pineta Park Deluxe Hotel ؟

هتل پینتا پارک دلوکس از هتل‌های  چهار ستاره شهر مارماریس و در 300 متری از دریا ناحیه سیتلر بولگ سینده Siteler bölgesinde واقع شده است. از این هتل تا مرکز شهر تنها 3 کیلومتر فاصله دارید. هتل پینتا پارک دلوکس یک انتخاب عالی می‌باشد و محیطی دوستانه در کنار بسیاری از امکانات مفیدی که برای بهبود اقامت شما طراحی شده اند، ارائه می‌دهد.

خدمات و امکانات هتل پینتا پارک دلوکس Pineta Park Deluxe Hotel

پارکینگ در هتل پینتا پارک دلوکس Pineta Park Deluxe Hotel  برای همه در دسترس است. پذیرش 24 ساعته می‎‌تواند ترانسفر به فرودگاه بین‌المللی که در 90 کیلومتری هتل قرار دارد ترتیب دهند. کارکنان مجرب این هتل که علاوه بر زبان ترکی مسلط بر زبان‌های انگلیسی، آلمانی و روسی هستند، با استقبالی گرم پذیرای مسافران از سرتاسر جهان هستند. ضمنا دسترسی به اینترنت نیز در هتل رایگان ارائه شده است.
برای مهمانان دو رستوران و پنج بار در نظر گرفته شده است که می‌توانید در هتل پینتا پارک دلوکس با منظره بی نظیر مارماریس طعم غذاهای لذیذ را بچشید و اوقات خوشی را سپری کنید. در ضمن اقامت در این هتل با صبحانه می‌باشد و سرو هر وعده دیگری مشمول هزینه می‌شود. در بار هتل نیز نوشیدنی‌های الکلی و غیر الکلی از ساعت 10:00 تا 23:30 به صورت همه جانبه ارائه می‌شود. 
این هتل زیبا در ساحل واقع شده است و دو استخر روباز به منظره رو به دریا که یکی از آن‌ها مخصوص کودکان می‌باشد. البته این هتل برای شما سرگرمی‌های بسیاری از جمله زمین والیبال، زمین بستکتبال، میز بیلیارد، پینگ پنگ و تنیس فراهم کرده است تا از تک تک لحظات خود در هتل لذت ببرید. در بخش اسپا و باشگاه بدنسازی می‌توانید شادابی و نشاط خود را تضمین کنید. در نزدیکی هتل، امکان پاراسیلینگ، رافتینگ و کشتی سواری، اسکوتر و یا موتور چهار چرخر نیز فراهم شده است.

اتاق‌ها و امکانات هتل پینتا پارک دلوکس Pineta Park Deluxe Hotel

هر اتاق هتل پبنتا پارک دلوکس به یک چتر آفتابی و 2 تخت آفتاب مجهز است. همه اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس اختصاصی رو به محوطه زیبای استخر هستند. اتاق‌ها همگی با کف‌پوش‌های فرش شده و مبلمان چوبی تزئین شده‌ و مجهز به تهویه مطبوع می‌باشند. از جمله امکانات اتاق‌های این هتل می‌توان به تلویزیون، یخچال، مینی‌بار، اینترنت رایگان با سرعت بالا، صندوق امانات، کمد لباس، حمام با دوش یا وان، وسایل بهداشتی حمام، سشوار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، چای و قهوه ساز، تلفن، سیستم اطفاحریق، میز و صندلی در بالکن، مبلمان، میز آرایش و آیینه. خدمات اتاق اشاره کرد.

فاصله هتل تا

- ساحل مارماریس: ۷ دقیقه پیاده روی
- پارک آبی آکوا دریم: ۱۷ دقیقه پیاده روی
- پارک آبی آتلانتیس: ۲۰ دقیقه پیاده روی
- دولفیناریوم: ۲۲ دقیقه پیاده روی
- مرکز خرید بندر آبی: ۲۵ دقیقه پیاده روی
- مرکز خرید مال مارین: ۲۹ دقیقه پیاده روی

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای مارماریس  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پینتا پارک دلوکس ‌
رستوران سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس فروشگاه لوکس اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز آرایشگاه
خدمات 24 ساعته در اتاق سشوار سیستم تهویه مطبوع
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان کلاب‌های شبانه
اینترنت بی سیم در لابی با هزینه جداگانه اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2