آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رگنوم کاریا آنتالیا

هتل رگنوم کاریا آنتالیا
regnum carya Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل رگنوم کاریا

چرا هتل رگنوم کاریا Regnum Carya Hotel ؟

همان‌طور که مهمانان ارزشمند همیشه انتظار بهترین‌ها را دارند و شایسته آنها هستند، تلاش بی‌وقفه رگنوم کاریا برای کمال هرگز پایان نمی‌یابد. "Regnum Carya Hotel" خدمات بی‌عیب و نقص، طعم‌های نفیس، لوکس وعالی را در دل طبیعت خیره کننده ارائه میدهد. اتاق‌های هتل با جزئیات دقیق و با ظرافت ایجاد شده‌اند و نشان دهنده سبک زندگی مطلوب است. سرآشپزهای چیره دست "Regnum Carya" همیشه بهترین طعم‌ها را برای شما ارائه می‌دهند. غذاهای آشپزی شامل یک بوفه باز چشمگیر و مجموعه بزرگی از رستوران‌های آلاکارته است که می‌توانید از طعم‌های متنوع از سراسر جهان لذت ببرید. 

امکانات هتل رگنوم کاریا:

رگنوم کاریا به بازیکنان حرفه‌ای فوتبال و تنیس این فرصت را می‌دهد که در آب و هوای مطلوب آنتالیا با تجربه اقامت شگفت انگیز تمرین کنند. هتل به عنوان میزبان تیم‌های فوتبال مشهور جهان، با مدرسه فوتبال رئال مادرید خود، نقش پیشرو در رشد کودکان از طریق ورزش دارد. در رگنوم کاریا با شرکت در فعالیت‌های ورزشی مختلف مانند والیبال ساحلی، بسکتبال، گلف و تنیس می‌توانید در هر زمانی از روز فعال باشید. در "GreenDoor SPA & Wellness" وارد طبیعت شوید و منبع زیبایی را کشف کنید. مرکز اسپا با طراحی منحصر به فرد و فضای جادار، مکانی برای صلح و آرامش است که تمام نیازهای زیبایی و سلامتی شما را با خدمات برتر برآورده می‌کند. رستوران زیتون، رستوران اصلی رگنوم کاریا است که هر روز صبحانه، ناهار و شام عالی را با منوی بوفه سرو می‌کند. انتخاب به ظاهر بی‌پایان ظروف آن از نظر تنوع، کیفیت و ارائه بسیار چشمگیر است./ رستوران‌های آلاکارته: هتل مجموعه بزرگی از رستوران‌های à la carte دارد که می‌توانید از طعم‌های مختلف از سراسر جهان لذت ببرید. این رستوران‌ها تنها در وعده ناهار آماده سرویس دهی هستند./ ناهار خوری گاه به گاه: این رستوران 24 ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات و سرو انواع غذا‌های سرد و گرم است؛ چه در کنار ساحل باشید و چه در استخر و یا در ساعات پایانی شب، از انواع غذاهای لذیذ در تمام طول روز به ضیافت طعم‌ها در رگنوم کاریا بروید./ نانوایی و شیرینی پزی: در شیرینی پزی ماکارون و نانوایی نظر، تعطیلات شاد خود را با طعم‌های لذیذ تکمیل کنید. از سیمیت ترکی، ماکارون، شکلات، بستنی و ساندویچ و همچنین تنقلات مختلف از سراسر جهان در رگنوم کاریا لذت ببرید./ در رگنوم کاریا، سرویس اتاق 24 ساعته در دسترس است، که در آن می‌توانید صبحانه را درخواست کنید، از غذاهای انتخابی یا از منوی کودکان در طول روز سفارش دهید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل رگنوم کاریا:

همه اتاق‌های رگنوم کاریا با منظره‌ای جذاب از دریای مدیترانه و جنگل‌های زیبای اطراف با مبلمانی مدرن طراحی شده‌اند. هر اتاق مجهز به تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای، سیستم تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی است. اتاق‌های ویژه دارای بالکن خصوصی و وان در حمام هستند و برخی نیز دارای تراس با چشم‌انداز استخر و طبیعت هستند.

فاصله هتل رگنوم کاریا تا:
- نمایشگاه آنتالیا: 14 کیلومتر
- قنات رومی: 17 کیلومتر
- کافه / بار اینویستا ساحل: 550 متر
- رستوران گلف اسنک بار و A'la Carte مکزیکی: 800 متر
- کافه/بار بلو بار: 800 متر
- کافه/باردیپ آبی: 900 متر
- آمفی تئاتر آسپندوس: 17 کیلومتر
- ساحل اقیانوس/دریا بلک: 7 کیلومتر
- ساحل کادریه: 800 متر
- ساحل عمومی سریک بلک: 7 کیلومتر
- ساحل بوگازکنت: 9 کیلومتر
- ساحل عمومی کندو: 10 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 19 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورآنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل رگنوم کاریا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ اجاره دوچرخه استخر حمام ترکی
سالن بازی کودکان موسیقی زنده گلف چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2