آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا
rixos premium belek Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل رکسوس پریمیوم بلک

چرا هتل رکسوس پریمیوم بلک Rixos Premium Belek Hotel ؟

"Rixos Hotel Premium Belek" در امتداد بیش از 405000 متر مربع از جنگل‌های کاج و درخت پسته کالابریا در ساحل ماسه‌ای منحصربه ‌فرد خود محیط طبیعی باشکوه را به رخ می‌کشد. "Rixos Hotel Premium Belek" در سال 2005 میزبانی از مهمانان را آغاز کرد و امروزه خدماتی با کیفیت واقعاً لوکس تحت اصل "All Inclusive All Exclusive" ارائه می‌دهد. هتل ریکسوس پریمیوم بلک واقعاً با در نظر گرفتن پایداری زیست محیطی ساخته شده است. همه چیز برای یک تعطیلات در نهایت لذت و درجه یک همراه با پیاده روی در مسیرهای سرسبز، غذاها و نوشیدنی‌های غنی و طیف وسیعی از ورزش‌ها و فعالیت‌های تفریحی سرگرم کننده در نظر گرفته شده است.

امکانات هتل رکسوس پریمیوم بلک:

اسپای "لا دل ماره" دارای طیف وسیعی از درمان‌های لوکس است که مهمانان می‌توانند از آرامش و سلامتی لذت ببرند. این هتل دارای یک حمام سنتی عثمانی، استخرهای سرپوشیده گرم، سونا و باشگاه ورزشی است. همچنین دارای اجرای زنده دی جی، کنسرت، مهمانی، رویدادها و برنامه‌های آموزشی برای کودکان در باشگاه "Rixy" در محل است. آکادمی ورزشی مجموعه‌ای از برنامه‌های تمرینی مانند کراس فیت، اسپینینگ، دوچرخه آبی، کانگو پاور، جامپینگ فیتنس، تای چی، جیو جیتسو و یوگا پادلبورد را ارائه می‌دهد. این اقامتگاه دارای طعم‌ غذا‌های à la carte رایگان با رستوران‌های لذیذ است که می‌توانید طعم‌های تصفیه شده غذاهای ایتالیایی، استیک هاوس، ترکی، بین‌المللی و غذاهای دریایی را بچشید. همچنین ۸ بار در محل وجود دارد که کوکتل‌های عجیب و غریب، اسموتی‌های سالم و انواع نوشیدنی‌های قدیمی سرو می‌کنند. رستوران "Yummy" برای کودکان منوهای ویژه‌ای برای ناهار آماده می‌کند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل رکسوس پریمیوم بلک:

همه اتاق‌های "Rixos Premium Belek - The Land of Legends Access" با منظره‌ای جذاب از دریای مدیترانه و جنگل درخت پسته، دارای دکوراسیونی زیبا با مبلمان مدرن هستند. هر اتاق مجهز به تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای است. همه اتاق‌های"Rixos Premium Belek - The Land of Legends Access" دارای بالکن خصوصی هستند و برخی نیز دارای تراس با چشم‌انداز استخر و طبیعت هستند.

فاصله هتل رکسوس پریمیوم بلک تا:
- آمفی تئاتر آسپندوس: 13 کیلومتر
- قنات رومی: 13 کیلومتر
- باشگاه گرند آکوا: 20 کیلومتر
- ساحل اقیانوس/دریا بلک: 2 کیلومتر
- ساحل بوگازکنت: 700 متر
- ساحل عمومی سریک بلک: 1.5 کیلومتر
- ساحل دنیزکنت: 7 کیلومتر
- ساحل کادریه: 9 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 27 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل رکسوس پریمیوم بلک ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق روزنامه ویلچر خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ اجاره دوچرخه سونا استخر
پارک آبی سالن بازی کودکان موسیقی زنده چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2