آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سوئنو دلوکس بلک آنتالیا

هتل سوئنو دلوکس بلک آنتالیا
sueno s deluxe belek Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل سوئنو دلوکس بلک

چرا هتل سوئنو دلوکس بلک Sueno Hotels Deluxe Belek ؟

هتل سوئنو دلوکس بلک هتلی پنج ستاره و جزو بهترین هتل‌های بلک آنتالیا در بین مسافران و از نظر و نتیجه تست‌های برگذار شده بین دیگر هتل‌ها است. بلک با سواحل زیبا جزو دیدنی ترین مناطق آنتالیا به حساب می‌آید. هتل سوئنو دلوکس بلک با داشتن ساحل اختصاصی تلاش کرده تا مهمانانش نهایت استفاده را از سواحل بلک داشته باشند. این هتل با اتاق‌های شیک در بخش‌های مختلف، ساحل خصوصی ماسه‌ای و رستوران‌ها، با ارائه راحتی، تجربه غذا و سرگرمی‌های فوق‌العاده، قوی‌ترین کیفیت مفهوم لوکس را تعریف می‌کند.

امکانات هتل سوئنو دلوکس بلک:

از امکانات و خدمات تفریحی این هتل پنج ستاره می‌توان به استخر‌های روباز و سربسته، ساحل اختصاصی و تراس آفتاب مجهز به صندلی و تخت‌های آفتاب گیر و همچنین پارک آبی اکوا پارک که دارای استخر آب گرم و چندین سرسره مخصوص بزرگسالان است اشاره نمود. از ورزش‌هایی که در هتل انجام می‌شود می‌توان به دارت، تنیس روی میز، ورزش‌های آبی، فوتبال، تنیس، والیبال ساحلی، گلف با زمین و تجهیزات حرفه‌ای و ... اشاره نمود. هتل همچنین فضا‌های جداگانه‌ای برای کنفرانس، جلسه و استعمال دخانیات در نظر گرفته است. اینترنت رایگان در تمام هتل و اتاق‌ها قابل دسترس است.
از دیگر امکانات عمومی این هتل می‌توان پارکینگ رایگان، امکانات و خدمات پزشکی، خدمات مبادله ارز، موسیقی زنده، تیم انیمیشن، حمل و نگهداری از چمدان، صندوق امانات، اجاره اتومبیل، آسانسور، بالکن عمومی، خدمات تور و بلیط، پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهبان، خشک‌شویی و اتو‌شویی را نام برد. هتل سوئنو دلوکس بلک در کنار انواع خدماتی که برای بزرگسالان تدارک دیده، امکانات گسترده و منحصر به فردی را مخصوص کودکان در نظر گرفته است. هتل دارای مینی‌ کلابی به مساحت 500 متر مربع شامل زمین بازی‌های گروهی، مینی دیسکو، پارک‌های آبی، سالن ژیمناستیک و انواع بازی‌های فکری است. همچنین یک زمین بازی و یک منطقه شنی ویژه را می‌توانید در زیر سایه هتل پیدا کنید و رایگان در آن به صورت تیمی تفریح کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل سوئنو دلوکس بلک:

 همه اتاق‌ها مجهز به اینترنت وای فای رایگان و اینترنت کابلی پرسرعت با هزینه جداگانه، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تهویه مطبوع (تهویه مطبوع مرکزی با توجه به شرایط آب و هوایی کار می‌کند)، مینی‌بار، گاوصندوق الکترونیکی، سشوار و کلیه لوازم حمام مورد نیاز می‌باشد. طراحی مدرن حس آرامش و تجمل را به شما القا می‌کند و باکیفیت ترین تخت خواب تضمینی برای خوابی آرام است.

فاصله هتل سوئنو دلوکس بلک تا:

- آمفی تئاتر آسپندوس: 15 کیلومتر
- قنات رومی: 15 کیلومتر
- نمایشگاه آنتالیا: 17 کیلومتر
- رستوران باغ: 200 متر
- کافه/بار سوئنو گلف بلک بار ساحلی: 400 متر
- ساحل اقیانوس/دریا بلک: 4.2 کیلومتر
- ساحل کادریه: 3.3 کیلومتر
- ساحل عمومی سریک بلک: 4.2 کیلومتر
- ساحل بوگازکنت: 7 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 22 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سوئنو دلوکس بلک ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق رمپ اجاره خودرو خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا موسیقی زنده چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2