آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کایا پلازو گلف ریزورت آنتالیا

هتل کایا پلازو گلف ریزورت آنتالیا
kaya palazzo golf resort Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل کایا پلازو گلف ریزورت

چرا هتل کایا پلازو گلف ریزورت Kaya Palazzo Golf Resort Hotel ؟

استخر سرپوشیده و سونا، حمام بخار و آبنمای برفی با طراحی‌های شیک و راحت خود برای استراحت در خدمت شما هستند. استخر آب گرم هتل که توسط ماسه سفید احاطه شده است، خدمات منحصر به فردی را برای داشتن یک تجربه ساحلی بی‌نظیر در تمام فصل ارائه می‌دهد. مرکز اسپا با ارائه خدمات در زمینی به مساحت 3500 متر مربع، ساختاری بین المللی دارد که تم‌های خاور دور، ترکی، فنلاندی و روسی را از طریق معماری مدرن خود ترکیب می‌کند.

امکانات هتل کایا پلازو گلف ریزورت:

سرگرمی‌های بی وقفه که از روز تا شب ادامه دارد. نمایش‌های انحصاری که به سلیقه شما خوشایند است، شب‌ها و مهمانی‌های خاص، موسیقی زنده و فعالیت‌های فرهنگی و چادرهایی با جزئیات شاد در کایا پالازو بلک منتظر شما خواهند بود. کلوپ کودکان با بازی، فعالیت، مهمانی و پارک آبی منتظر مهمانان کوچک خود است.
پذیرش 24 ساعته با صحبت به زبان‌های روسی، انگلیسی و ترکی فعالیت می‌کند؛ خدمات اتاق به صورت روزانه در دسترس است. استفاده از پارکینگ هتل به صورت رایگان برای تمامی مهمانان امکان پذیر است؛ آسانسور برای دسترسی آسان به طبقات قرار داده شده است. اینترنت وای فای در دسترس است و در صورت نیاز می‌توانید از اینترنت کابلی و پرسرعت هتل استفاده نمائید که شامل هزینه جداگانه می‌شود.
دیگر امکانات رفاهی هتل خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز، آلاکارته و همچنین منو‌های ویژه مانند منوی ویژه کودکان و ... در رستوران اصلی با گزینه‌های زیادی سرو می‌شود. رستوران‌های آلاکارته با گزینه‌های استیک‌ هاوس، آسیایی، ایتالیایی و دریایی و ماهی‌های ویژه در خدمت شما هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کایا پلازو گلف ریزورت:

اتاق‌‌های هتل شامل اتاق سوپریور با دید دریا، سوئیت با دید دریا، سوئیت پالازو با منظره دریا، سوئیت خانوادگی دوبلکس، سوئیت شنای دوبلکس، سوئیت‌های لاکچری لاگون، ویلا گلف 2 خوابه، ویلا گلف 3 خوابه، ویلا مالدیو 3 خوابه، عمارت‌های پالازو، عمارت بزرگ پالازو، عمارت سلطنتی پالازو می‌شوند؛ در تمامی اتاق‌ها امکاناتی نظیر تلویزیون صفحه تخت ماهواره‌ای با اندازه‌های مختلف، مینی‌بار، میزکار، تخت، مبل، حمام با دوش اختصاصی، آینه، لوازم آرایشی و بهداشتی و حوله وجود دارند؛ در برخی از اتاق‌ها جکوزی، بالکن و تراس وجود دارد.

فاصله هتل کایا پلازو گلف ریزورت تا:
- نمایشگاه آنتالیا: 14 کیلومتر
- قنات رومی: 17 کیلومتر
- آمفی تئاتر آسپندوس: 17 کیلومتر
- ساحل اقیانوس/دریا بلک: 7 کیلومتر
- ساحل کادریه: 700 متر
- ساحل عمومی سریک بلک: 7 کیلومتر
- ساحل بوگازکنت: 9 کیلومتر
- ساحل عمومی کندو: 10 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 19 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل کایا پلازو گلف ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی موسیقی زنده گلف چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2