آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل تایتانیک دلوکس گلف بلک آنتالیا

هتل تایتانیک دلوکس گلف بلک آنتالیا
titanic deluxe golf belek Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل تایتانیک دلوکس گلف بلک

چرا هتل تایتانیک دلوکس گلف بلک Titanic Deluxe Golf Belek Hotel ؟

تایتانیک دلوکس گلف بلک با 594 اتاق در مساحت 170 هزارمتر مربع خدمات خود را در بلک، مروارید آنتالیا، به عنوان "Deluxe All Inclusive" ارائه می‌دهد. با طبیعت سبز، دریای آبی فیروزه‌ای، منظره‌ای تماشایی درست در کنار رودخانه بشگوز که به خاطر خرچنگ‌های آبی‌اش معروف است، خاص‌ترین آدرس تعطیلات بی‌نظیر و فراموش‌ نشدنی است. این هتل تقریباً در جنگل‌های کاج بلک، از جمله رنگ‌های سبز، قلب مدیترانه، پنهان شده است و فرصت‌های ممتازی را برای کسانی که می‌خواهند تعطیلات منحصر به‌ فردی را با تمام رنگ‌ها و شانس‌های طبیعت تجربه کنند، ارائه می‌دهد.

امکانات هتل تایتانیک دلوکس گلف بلک:

تایتانیک دلوکس گلف بلک دارای معماری منطبق با طبیعت، زمین گلف با 27 سوراخ، دکوراسیون متمایز، اتاق‌هایی با نمای منحصر به فرد یکی شیک‌تر از دیگری و فضایی زیبا و گرم است.
همه چیز در تایتانیک دلوکس گلف بلک با تمام جزئیات برای راحتی مهمانان طراحی شده است. در آنجا راحتی، سرگرمی و طعم در کنار یکدیگر ارائه می‌شود و میزبان مهمانانی است که می‌خواهند تعطیلات را با عزیزان خود و همچنین دنیای تجارت حرفه‌ای را برای جلسات کاری داشته باشند.
تایتانیک دلوکس گلف بلک یک بهشت پرندگان است که در آن 109 گونه مختلف پرنده زندگی می‌کنند، از جمله تایتو آلبا، نماد منطقه معروف به جغد محجبه، که می‌توانید در طول 12 ماه آن را ببینید. تایتانیک دلوکس گلف بلک با دارا بودن تمام زیبایی‌های گیاهی مدیترانه‌ای با 2000 درخت در 26 گونه با برگ و چندین میوه و 5500 گیاه بومی در 9 گونه از جمله نرگس دریایی کمیاب، شایسته دریافت جایزه ستاره سبز از سوی وزارت‌خانه گردشگری است. 
تایتانیک دلوکس گلف بلک غذا خوردن را لذت بخش می‌کند و در رستوران بوفه غنی، رستوران‌های ترکی، ایتالیایی، بیف گریل کلاب و غذاهای دریایی آلاکارته وجود دارد که طعم‌های ممتاز را از سراسر دنیا به مهمانان عرضه می‌کند. در طول تعطیلات خود می‌توانید جدیدترین گرایش‌های غذا را در رستوران‌ها و کافه‌ها با طراحی ویژه در فضایی تماشایی تجربه کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل تایتانیک دلوکس گلف بلک:

در "Titanic Deluxe Golf Belek" راحتی یک امتیاز نیست، بلکه یک اولویت طبیعی در هر جزئیات است. اتاق‌هایی با منظره دریا، جنگل، رودخانه، کوه و زمین گلف با در نظر گرفتن تمام جزئیاتی که ممکن است نیاز داشته باشید طراحی شده‌اند و هر لحظه احساس می‌کنید که چقدر خاص هستید. ویلاهای تایتانیک دلوکس گلف بلک با چشم انداز زمین گلف با ارائه چنین امکانات اقامتی با دکوراسیون جذاب و راحتی در انواع مختلف ویلا، دنیایی زیبا و ممتاز را تنها برای شما خلق می‌کند. هر ویلا استخر اختصاصی خود را دارد. یکی از آنها نیمه المپیک است.

فاصله هتل تایتانیک دلوکس گلف بلک تا:
- نمایشگاه آنتالیا: 12 کیلومتر
- ودات اربای اوکچولوک آکادمیسی: 15 کیلومتر
- پارک اورنکوی: 16 کیلومتر
- کافه/بار دیپ آبی: 2.4 کیلومتر
- کافه/بار آبی بار: 3.3 کیلومتر
- رستوران آروما لانژ: 3.4 کیلومتر
- قنات رومی: 19 کیلومتر
- آمفی تئاتر آسپندوس: 19 کیلومتر
- دریا/اقیانوس ساحل بلک: 9 کیلومتر
- ساحل کادریه: 1.2 کیلومتر
- ساحل عمومی کندو: 7 کیلومتر
- ساحل عمومی سریک بلک: 9 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 16 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورآنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل تایتانیک دلوکس گلف بلک ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد سونا استخر
موسیقی زنده چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2