آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل باروت لارا کالکشن آنتالیا

هتل باروت لارا کالکشن آنتالیا
lara barut collection Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل باروت لارا کالکشن

چرا هتل باروت لارا کالکشن Lara Barut Collection Hotel ؟

هر کشوری برندهای افتخارآمیز خود را دارد. از سال 1971، هتل‌های باروت، به عنوان یک برند مهمان نوازی جاافتاده در ترکیه، شهرت شایسته‌ای در بین برندهای گردشگری جهان پیدا کرده است. هتل‌های "BARUT" که به رتبه ‌بندی خود در بین بهترین برندهای گردشگری جهان افتخار می‌کنند و هر روز امکانات خود را افزایش می‌دهند، با توسعه مجموعه متمایز خود، با شادی و غنای انتخاب با لمس خلاقانه، خود را تجدید می‌کنند.

امکانات هتل باروت لارا کالکشن:

از امکانات تفریحی هتل می‌توان به داشتن ساحلی اختصاصی، استخر ویژه کودکان، استخر روباز، استخر آب گرم، سالن‌های متعددی که مخصوص ماساژ طراحی شده‌اند، سالن بدنسازی با تجهیزات کامل، سونا و حمام ترکی اشاره کرد. زمین گلف، دارت، پینگ پونگ، زمین بازی و کلاب‌های شبانه هم جهت سرگرمی مهمانان در هتل قرار داده شده است که شامل هزینه اضافه می‌شوند. هتل امکانات ویژه‌ای را برای افرادی که مشکلات جسمانی دارند در نظر گرفته است. امکان اجاره اتوموبیل و استفاده از پارکینگ رایگان هتل برای مهمانان فراهم است. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند که برای خدماتی مانند هماهنگی اتاق‌ها، خدمات تور و بلیط، خدمات حمل و نگهداری از چمدان‌ها می‌توانید به پذیرش مراجعه نمایید. همچنین خدماتی مانند خشک‌شویی و اتوشویی و ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافه انجام می‌شوند. سالن اجتماعات: تالار توروس: این سالن، با مساحت 840 متر مربع، تا 1200 نفر را در چیدمان‌های مختلف صندلی خدمات ارائه می‌دهد./ کارگاه 1: اتاق کنفرانس که در مجموع 22.5 متر مربع مساحت دارد، تا 10 نفر را در یک مجموعه خدمات می‌دهد./ کارگاه 2: اتاق کنفرانس که در مجموع 61 متر مربع مساحت دارد، تا 25 نفر را در یک مجموعه خدمات می‌دهد. آبگرم: ذهن و بدن خود را با درمانگران حرفه‌ای که مشهورترین تکنیک‌های جهان را انجام می‌دهند، تجدید کنید./ تناسب اندام: تعطیلات سالمی را در مرکز تناسب اندام سرپوشیده مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات تناسب اندام و کاردیو سپری کنید. نمایش‌های زنده: برای تجربه‌ای از سرگرمی بی پایان با نمایش‌های مختلف که توسط آکروبات‌ها و رقصندگان از سراسر جهان اجرا می‌شود، آماده شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل باروت لارا کالکشن:

هتل باروت لارا کالکشن تمام امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های باروت لارا عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است.

- اتاق باغ سوپریور: 43 تا 47 متر مربع / حداکثر 3 نفره
- اتاق مرداب دلوکس: 43 تا 47 متر مربع / حداکثر 3 نفره
- اتاق مرداب با دسترسی به استخر: 43 تا 47 متر مربع / حداکثر 3 نفره
- سوئیت جونیور: 55 تا 58 متر مربع / حداکثر 3 نفره
- سوئیت پنت هاوس با حمام ترکی و جکوزی: 70 تا 74 متر مربع / حداکثر 3 نفره

فاصله هتل باروت لارا کالکشن تا:
- پارک اورنکوی: 4.9 کیلومتر
- ساحل سایت مارتیلی: 5 کیلومتر
- پارک کودک آیلان: 5 کیلومتر
- پارک چنگیز آیتماتوف: 6 کیلومتر
- پارک کاگلایان 8 کیلومتر
- پارک راکر: 8 کیلومتر
- پارک جمهوری: 9 کیلومتر
- کافه/بارملتم بار: 450 متر
- کافه/بار استلا اسنک بار: 800 متر
- رستوران اژدها: 1.4 کیلومتر
- دروازه هادریان: 14 کیلومتر
- برج ساعت: 14 کیلومتر
- مناره فلوت دار: 14 کیلومتر
- موزه آنتالیا: 16 کیلومتر
- آبشار کورسونلو و پارک طبیعی: 16 کیلومتر
- آکواریوم آنتالیا: 18 کیلومتر
- ساحل عمومی کندو: 1.2 کیلومتر
- ساحل عمومی لارا: 3 کیلومتر
- ساحل کادریه: 8 کیلومتر
- ساحل بلانچ: 10 کیلومتر
- ایستگاه اتوبوس داخلی آنتالیا: 18 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 7 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورآنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل باروت لارا کالکشن ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پزشک پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت نمازخانه خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه ویلچر اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلویزیون میزکار آباژور لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد سونا استخر
سالن بازی کودکان موسیقی زنده چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2