آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رکسوس داون تاون آنتالیا

هتل رکسوس داون تاون آنتالیا
rixos downtown antalya Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل رکسوس داون تاون

چرا هتل رکسوس داون تاون Rixos Downtown Antalya Hotel ؟

این هتل پنج ستاره که در باغ‌های عجیب و غریب در پارک فرهنگ آتاتورک واقع شده است، در نزدیکی ساحل کنیالتی مشرف به دریا و کوه‌های توروس است. دارای 3 رستوران و یک استخر به سبک مردابی است. ساحل کنیالتی 300 متر با شما فاصله دارد. خدمات شاتل به ساحل آرونا، ساحل خصوصی هتل ارائه می‌شود. این یک موسسه اقامتی سازگار با محیط زیست تایید شده است.
میز تور ریکسوس داون تاون در مورد سفرهای محلی و گشت و گذارها مشاوره ارائه می‌دهد. موزه آنتالیا 10 دقیقه پیاده روی است. در صورت سفر بیشتر، خدمات کرایه اتومبیل ارائه می‌شود. فرودگاه آنتالیا 12 مایل از مرکز شهر ریکسوس فاصله دارد.

امکانات هتل رکسوس داون تاون:

"Rixos Lounge" دارای یک تراس پانوراما است و غذاهای بین‌المللی مجلل را در محیطی شیک سرو می‌کند. این هتل همچنین دارای مجموعه‌ای از بارها است که کوکتل‌های عجیب و غریب و تنقلات سبک سرو می‌کنند. برای کسانی که دوست دارند ورزش کنند، مرکز لوکس "Rixos Downtown" یک باشگاه ورزشی مدرن و 2 زمین تنیس ارائه می‌دهد. همچنین یک اسپا وجود دارد که میهمانان می‌توانند در حمام ترکی یا با ماساژ آرامش بخش استراحت کنند. "Rixos Downtown" در ماه‌های تابستان شاتل رایگان و دسترسی به پارک موضوعی "Land of Legends" را ارائه می‌دهد. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند که برای خدماتی مانند هماهنگی اتاق‌ها، خدمات تور و بلیط، خدمات حمل و نگهداری از چمدان‌ها می‌توانید به پذیرش مراجعه نمایید. همچنین خدماتی مانند خشک‌شویی و اتوشویی با پرداخت هزینه اضافه انجام می‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل رکسوس داون تاون:

اتاق‌های مهمان روشن با پارچه‌های غنی تزئین شده‌اند و یک بالکن خصوصی با منظره آنتالیا یا دریای مدیترانه ارائه می‌دهند. همه دارای تهویه مطبوع، صبحانه با منوی بوفه، بالکن، مینی بار، تلویزیون صفحه تخت هستند. برخی از اتاق‌ها دارای نشیمن با چشم اندازی بسیار زیبا از دریا هستند. حمام‌ها در تمام اتاق‌ها مجهز به سرشور ماساژور به همراه لوازم بهداشتی هستند. بطری آب رایگان نیز در تمام اتاق‌ها قرار داده شده است.

فاصله هتل رکسوس داون تاون تا:
- موزه آنتالیا: 550 متر
- پارک ملتم: 650 متر
- پارک آتاتورک: 1.1 کیلومتر
- خانه خورشیدی: 1.2 کیلومتر
- آکواریوم آنتالیا: 1.6 کیلومتر
- آکید پارک: 1.8 کیلومتر
- پارک شهر مدیترانه: 1.8 کیلومتر
- پارک بششهیتلر: 2 کیلومتر
- کافه/ کافه بارگیت گیت: 550 متر
- رستوران گونول اوغلو: 600 متر
- کافه/بار کیرااتان: 700 متر
- کافه / بار میلک بار: 850 متر
- مناره فلوت دار: 2.7 کیلومتر
- برج ساعت: 2.8 کیلومتر
- دروازه هادریان: 3.1 کیلومتر
- آبشار کورسونلو و پارک طبیعی: 18 کیلومتر
- ساحل کنیالتی: 400 متر
- ساحل مرمرلی: 2.6 کیلومتر
- ساحل مویدا: 6 کیلومتر
- ساحل بلانچ: 8 کیلومتر
- ایستگاه اتوبوس داخلی  آنتالیا: 4 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 11 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورآنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل رکسوس داون تاون ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ اجاره دوچرخه سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان موسیقی زنده چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2